Stránka 1 z 2
Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 28 úno 2010, 20:13
od ducklin
Zdravim chlapi je to normalne ze ked som teraz prisiel domov a ked som otvoril nadrzku chladiacej zmesi tak bola natlakovana tak ze ked som ju otvoril bolo pocut zasycanie?? Odchazda tesnenie pod hlavou alebo vodna pumpa??
Pozeral som do toho lebo som pretesnoval termostat silikon lebo mi okolo neho kus tieklo...Mal som spustenu kvapalinu, a teraz po 50 km som to siel skontroloval ci este neklesla kvapalina. A nadrzka bola teraz prazdna.
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 28 úno 2010, 20:15
od Fritol
a to si to otevřel hned jak si přijel ??
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 28 úno 2010, 20:18
od Shuya
Hmm myslim ze to je normalne ked sa voda zohreje a otvoríš to. neviem.
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 28 úno 2010, 20:28
od ducklin
Hned ako som prisiel, normalka som zaparkoval odstavil motor a napadlo ma zeby som mohol skontrolovat tu vodu. Ale zda sa mi nejak vela zeby sa stratila cela nadrzka vody kym sa to odvzdusni.
Napada ma ze som menil chladiacu zmes z modrej na cervenu. Vypustal som zospodu vypustnym srubom, je moznost zeby tam ostalo nieco z tej modrej? Preplach som nerobil...
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 28 úno 2010, 20:32
od Fritol
no něco zustane v bloku jinak to natlakovaní nadržky je normalni pokud si zrovna přijel.. system se tlakuje. skus dolít a kdyz to znovu zmízí tak uz hledej zavadu..
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 28 úno 2010, 20:32
od Mojmec11
mohlo to vyplnit bubliny,dolej a uvidíš dál
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 28 úno 2010, 20:46
od Frydex
jo, měl si tam bublinu, dolej to, mážná pak ještě jednou a bude to OK. Natlakovaná je vždycky, když se zahřeje
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 28 úno 2010, 20:58
od APiK
Natlakovaná je vždycky, proto by se měla otevírat jen při vychladlém motoru.
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 01 bře 2010, 06:45
od Joska
No natlakovaná je normálně, teda nevím jak dalece nekecám, Ale je tomu 3 roky co jsem dojel vypnul motor a voda mě vařila - bublala.
Pod kapotou vždcky bublání a praskání. Tak jsem valil hned po dovče k servisákovi: Prý je to "tlakové chlazení"?
Hlava mě to nebere ani dnes, protože s tlakem roste i teplota, což je jev u chalzení asi nechtěný. Možná se ale rychleji ohřeje.
Ale oprava byla velmi jednoduchá - DOTÁHNUL VÍČKO
. A upozornil mě abych nikdy neotvíral hned po dojezdu, protože se uvolní prostor k uniku páry(možná v tom myslel to "tlakový"
. Ale od té doby jsem už nebublal nikdy.
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 01 bře 2010, 06:52
od Salám
Ti co se učili na Š120 ví o chlazení úplně vše
Ten tlak má své opodstatnění - voda nevře a chladí dál třeba i při 110 stupních právě díky zvýšenému tlaku
pokud by tam tlak nebyl, tak nastává situace, co je popsána výše..voda by vřela i při běžných teplotách motoru
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 08 bře 2010, 08:34
od Trdlo
Saláme tak to o 120 je svatá pravda, kdo nezažil, nepochopí....
(Běžná výbava s sebou bylo kladivo na bouchání do termostatu, pamatuješ?
)
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 08 bře 2010, 15:56
od Luboš X17DTL
A to samé kladivo na mlácení po startéru
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 08 bře 2010, 17:05
od Hribek
jj nebo pořádný klíč na kola je taky super na mlácení po startéru - nedávno jsem to použil na fáčku a úspěšně.
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 08 bře 2010, 17:10
od mirda2908
odbornici ti se poznaj hned
Re: Natlakovana nadrzka chladiacej zmesi
Napsal: 08 bře 2010, 19:22
od Mike.S
jj, třísk, prásk a je po prdeli