Stránka 1 z 2
Po zaslepení EGRu se objevila další chyba!!
Napsal: 18 zář 2006, 18:41
od MAJK
Dnes jsem namontoval zaslepku na EGR (opel astra G ELEGANCE, motor 16 16v, X16XEL R.v.99),
říkám si konečně bude klid od cukaní, ale houby s octem!!!
Vyrobil jsem podložku pod EGR s důlkem pro jehlu, namontoval jsem ji ,pred tím, ale odpojena baterka pro následnou kalibraci ŘJ. kalibrace provedena, po 5 minutach jizdy (teplota kolem 90°C)se rozsvitila ve spodni řadě kotrolek na otačkomeru kontolka výfukových emisí!!!
Po vypnutí motoru a nasledném nastartovaní sviticí kontrolka zmizi a začne svitit znova asi po 5 minutách.
Tak se chci zeptat jestli někdo neví co stím?
P.S motor škube pořád jako zde
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=1143 i po zaslepení tak nevím jestli to nemam dát z5 do puvodniho stavu?!
Napsal: 18 zář 2006, 18:49
od manli2
Kód: Vybrat vše
Některé návody doporučují pouze zaslepení ovládací trubičky, bohužel tímto jednoduchým způsobem nelze řešit situaci kdy ventil nedovírá, proto je lepší zaslepit komůrku ventilu, to sebou navíc nese výhodu u modernějších motorů, které sledují to zda ventil funguje a odpojení ovládání by vyhodnotily jako chybovou hlášku check engine.
Napsal: 18 zář 2006, 19:03
od MAJK
manli2 píše:Kód: Vybrat vše
Některé návody doporučují pouze zaslepení ovládací trubičky, bohužel tímto jednoduchým způsobem nelze řešit situaci kdy ventil nedovírá, proto je lepší zaslepit komůrku ventilu, to sebou navíc nese výhodu u modernějších motorů, které sledují to zda ventil funguje a odpojení ovládání by vyhodnotily jako chybovou hlášku check engine.
Manli dik za odpoved ale to neřeší stavajíci dotaz podlozka je pod EGREM,
tedy Komůrka ventilu zaslepena uplne
a jinak zaslepeni trubicky není možné bo tam žadná není jen kabel s 5 dráty
Napsal: 18 zář 2006, 19:04
od manli2
a víš aspoň co to to hlásí za chybu?
Napsal: 18 zář 2006, 19:06
od MAJK
Nevím jen svítí kontrolka
Napsal: 18 zář 2006, 19:12
od manli2
no právě
Napsal: 18 zář 2006, 20:12
od Charlie
Mě se rozsvěcovala úplně stejnym způsobem, a házelo to dvě chyby, vadnej EGR a vadná lambda. Po výměně EGRu se rozsvěcovala pořád stejně až do výměny lambdy. Takže chyba může být i jinde.
Napsal: 18 zář 2006, 20:36
od MAJK
No dobře,ale to by už hlasilo před tim než bych zaslepil EGR (vadny egr a lambda) ne?
Napsal: 18 zář 2006, 20:47
od HonzaL
JESTLI MÁŠ DVĚ LAMBDASONDY,TAK TO MŮŽE BÝT TÍM.
Napsal: 18 zář 2006, 20:52
od MAJK
to je fajn! Ale našel jsem jen jednu pod partohama! Teď přesně nevim ale zni vedou 3 nebo 4 draty teda z lambdy lol tak jestli je to dvou lamdovy mortor tak je to pěkně ve středu !!
Napsal: 18 zář 2006, 20:56
od Vojta
x16xel nemá dvě lambády
Napsal: 18 zář 2006, 20:56
od manli2
nejjednoduší je dojet za panem továrníkem s písí... napojit astru na písí a vyblikat chybu.. a máš to...
tyhle hokus pokus šitstémy stojej zaprd
Napsal: 18 zář 2006, 20:58
od MAJK
no už se dopracováváme k jádru pudla takže co včíl BOHUŠU
Napsal: 18 zář 2006, 21:01
od MAJK
manli2 píše:nejjednoduší je dojet za panem továrníkem s písí... napojit astru na písí a vyblikat chybu.. a máš to...
tyhle hokus pokus šitstémy stojej zaprd
jo ale všude se píše zaslep EGR , a maš po problemu!! Já mám vždycky něco extra HEČ
Napsal: 18 zář 2006, 21:01
od Vojta
MAJK píše:jo ale všude se píše zaslep EGR , a maš po problemu!! Já mám vždycky něco extra HEČ
a kde si to četl?