Stránka 1 z 2

Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 02 úno 2010, 20:13
od wolf_
zdravim, rad bych se zeptal na prvnich par veci po koupi (viz https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=18&t=15823)

1) spatne ukazuje palivomer, kdyz natankuju plnou (a to fakt plnou co se vejde), rucicka ukazuje zhruba do poloviny toho posledniho ze ctyr dilku... jestli to ma stejnou toleranci i na opacny strane stupnice jsem zatim nevyzkousel ;)

da se z toho neco vyvozovat o pripadny predchozi bouracce, zflikovany oprave a hrozicich potizich do budoucna?

2) od vymeny rozvodu mam tak prvnich 10 minut po nastartovani volnobezny otacky kolem 1300, po tech 10 minutach jizdy to klesne zpatky na 900 (pred vymenou ten problem nebyl)

vadi to a mam to resit, nebo je to normalni a casem se to usadi? najel jsem od ty doby cca 1500 km

krome 1 a 2 jsem nenarazil na zadny podstatny problemy, motor jede pekne, nakolik to muzu posoudit...

3) vy ostatni se stejnym motorem, taky v tomhle pocasi jezdite pres 9l/100? to me docela stve, podle spritmonitor.de napr., kdyz jsem koukal na stejny auta, jsem cekal, ze to bude min...

predem dekuju

Re: spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 02 úno 2010, 20:22
od Mojmec11
To stím volnoběhem se mi včera taky stalo,chcíplo mi to na semaforech,tak jsem nastartoval bez čekání na kontrolky.Až tak po 50km a asi 10-ti startech se to umoudřilo.
Spíš bych to tedka přičítal těm teplotám.Pokud nastartuju a nepřepnu na LPG taky mám pár minut volnoběh kolem 1200ot/min,asi než se to ohřeje a ŘJ přestane jet v sytičovém režimu.
Moje Felda 1.3,stříkačka,dělá to samé.
Jedině to projet na diagnostice,měla by ti taky ukázat skutečné hodnoty co jdou do přístrojovky.viz. palivoměr.

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 02 úno 2010, 20:25
od wolf_
no ja to mam ale fakt presne po ty vymene, na konci prosince, to jeste takova kosa nebyla... pred tim normalni, v servisu do toho sednu a 1300...

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 02 úno 2010, 21:11
od mirda2908
nazdar kluci ja bych asi skusil-natankuju plnou a rozeberu budiky.Tu rucicku dam na plnou a videl bych jestli rucicka klesa nebo ne.Muj nazor

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 02 úno 2010, 21:24
od Mike.S
wolf_: co dělá ručička palivoměru, když vytáhneš klíče ze zapalování, kde se zastaví, na 0 nebo jde ještě pod ni?

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 02 úno 2010, 21:27
od manli2
ad3. ano v tomhle počasí jdeme hodně přes 9 litrů :mrgreen:

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 03 úno 2010, 20:34
od wolf_
Mike.S píše:wolf_: co dělá ručička palivoměru, když vytáhneš klíče ze zapalování, kde se zastaví, na 0 nebo jde ještě pod ni?
tesne pod cervenou - myslim, ze zhruba stajne jako tady

Obrázek

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 27 úno 2011, 18:52
od pitbull3
Mám podobnej problém. Mám svoji druhou Zafu teprve chvilku, vlastně jsem s ní jel dneska poprvé delší trasu. Natankoval jsem plnou, ručička palivoměru ukázala správně plnou,
pal. PC ukázalo dojezd asi 770km. Po ujetí 100km pal. PC ukázalo 220km dojezd a ručička palivoměru byla na čtvrtině. Celejch těch 100km bylo vidět, jak ručička klesá před očima a to samý dojezd na PC. Zrovna jsem přijel k Benzině, dotankoval jsem do plné znova po hrdlo - 6,9l. Takže spotřeba O.K. V čem může být záser? Odvzdušnění nádrže? Levota plovák? Prosím poraďte, díky.

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 05 dub 2011, 23:37
od pitbull3
Nikdo nemá zkušenost....?

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 06 dub 2011, 10:31
od Salám
Zkus neutáhnout víčko nádrže na doraz - aby tam šel vzduch..mohlo by to přestat..
Já tekhle už jezdím druhým rokem - pokud to utáhnu, tak při delší trase mi vzniká v nádrži podtlak, který nějak ovlivňuje plovák a v mém případě mi to zase sune ručičku doprava k plné i když mám prázdno..

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 06 dub 2011, 13:19
od zippi
rucicka palivomera: zvykne sa zasekavat samotna rucicka (ako mne) staci poklepat po pristrojovke (krycie plexi) a potom uzake spravne...
niekde som tu cital ze to treba rozobrat, trocha pohybat alebo trocka namazat

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 06 dub 2011, 16:07
od pitbull3
zippi píše:rucicka palivomera: zvykne sa zasekavat samotna rucicka (ako mne) staci poklepat po pristrojovke (krycie plexi) a potom uzake spravne...
niekde som tu cital ze to treba rozobrat, trocha pohybat alebo trocka namazat
Hm, to nebude můj případ, Rafika není zaseknutá, pohybuje se, ale nereálně rychle k nule.

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 06 dub 2011, 21:13
od Alzafir
Jestli máš stejné víčko jako já ( ropák) tak je možné, že se ti zasekla ta klapka ve víčku. Zkus se na to mrknout. Ale vycházím jen z toho, že si myslím, že by to mohlo být špatným tlakem v nádrži. Když víčko povolím, tak to odfoukne.

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 06 dub 2011, 21:25
od pitbull3
Alzafir: když jsem po delší štrece dotankovával, zrovna to ukazovalo asi čtvrt nádrže, místo reálných tří čtvrtin, tak to opravdu při odšroubování silně odfouklo a rafika se vrátila zpět na správný místo. Ale nepoznal sem, jestli přetlak, nebo podtlak. Bylo by super, kdyby bylo v řiti jen to víčko.

Re: Spatna funkce palivomeru a dalsi

Napsal: 06 dub 2011, 21:29
od Alzafir
No tak to nevím taky :lol: Prostě to foukne. A stát u toho se sirkou... :mrgreen: :mrgreen: abych zjistil kterým směrem....jestli podtlak nebo přetlak...
To víčko se dá rozebrat, a uvidíš, jestli to není v tom. Pořád vycházím z toho, že máme stejné, třeba to tak není.
Jestli se rafika dostane do správné polohy po oddeklování nádrže, tak jsi na správné cestě 8) 8)