Vynechavanie plynu, zly start, vysoke otacky pri starte!
Napsal: 22 črc 2009, 14:07
Opel Astra G 1.4 66KW r.v. 1998, najazdenych 165 000 km.
Auto je po vymene oleja, filtrov, sviecok, lambda sondy, zadneho a stredneho dielu vyfuku, tyciek
stabilizatora a hornych ulozeni tlmicov ( v ramci opravy po kupe auta ).
Diagnostika neukazala nic. Skrtiaca klapka a EGR ventil cisteny.
Problem c. 1.)
Auto niekedy nechce nastartovat, nastartuje az na 2-4 pokus, potom ide cely den v poriadku.
Niekedy sa to vyskytne raz za 3-4 dni, inokedy aj 2x za den. Deje sa to vacsinou rano, ked je vonku
chladnejsie. Cidlo motora skontrolovane, udava dobre hodnoty.
Problem c. 2.)
Pri nastartovani vybehnu otacky na 1500, nasledne sa po 100-200 metroch ustalia a idu aj na
volnobehu ako maju ( 800 cca ). Stava sa to aj pri zlom nastartovani ( vid vyssie ).
Problem c. 3.)
Po vymene sviecok a palivoveho filtra auto v prevodovom stupni 2 a 3 pri stlacenom plyne takmer na
doraz ako keby vynechavalo, ako keby 2-3 vynechal stlaceny plyn.
Poradi niekto, prosim?
Auto je po vymene oleja, filtrov, sviecok, lambda sondy, zadneho a stredneho dielu vyfuku, tyciek
stabilizatora a hornych ulozeni tlmicov ( v ramci opravy po kupe auta ).
Diagnostika neukazala nic. Skrtiaca klapka a EGR ventil cisteny.
Problem c. 1.)
Auto niekedy nechce nastartovat, nastartuje az na 2-4 pokus, potom ide cely den v poriadku.
Niekedy sa to vyskytne raz za 3-4 dni, inokedy aj 2x za den. Deje sa to vacsinou rano, ked je vonku
chladnejsie. Cidlo motora skontrolovane, udava dobre hodnoty.
Problem c. 2.)
Pri nastartovani vybehnu otacky na 1500, nasledne sa po 100-200 metroch ustalia a idu aj na
volnobehu ako maju ( 800 cca ). Stava sa to aj pri zlom nastartovani ( vid vyssie ).
Problem c. 3.)
Po vymene sviecok a palivoveho filtra auto v prevodovom stupni 2 a 3 pri stlacenom plyne takmer na
doraz ako keby vynechavalo, ako keby 2-3 vynechal stlaceny plyn.
Poradi niekto, prosim?