Stránka 1 z 1

Palivové čerpadlo

Napsal: 09 srp 2006, 18:06
od koudy
Tak jsem jednou ráno přišel do mojí Astřičky, otočím klíčkem do polohy 1 (už mi bylo divný, že neslyším čerpadlo) a zkusím nastartovat a ono nic. Zkusil jsem to ještě 2x - nic. Prošel jsem všechny pojistky v interiéru i v motorovém prostoru - vše O.K., zkusil jsem odpojit cca na 1/2hodiny baterku - po připojení stejný stav. S automechanikem jsme zkusili proměřit napětí na konektoru na palivové čerpadlo při vypnutém klíčku 0Vss a při zapnutém cvaklo relé a napětí bylo 12,5Vss : O.K. Po odtažení do dílny zkusil vymontovat čerpadlo a zkusil ho mimo auto přímo na baterii - čerpadlo se roztočilo, vrátil ho zpět a asi 8x normálně nastartoval, po malé pauze zase motor nenaskočil, bylo ještě podezření, že se neodtlakuje přívod benzínu do motoru, ale to jsme potom vyloučili. Ještě jednou jsme čerpadlo vyndali a mučili ho na baterce. Asi na 20 pokus se opět kouslo. Problém byl vyřešen, až na to, že jen to čerpadlo stálo 6400Kč s DPH. Jedná se o čerpadlo BOSCH číslo 580 314 097 od ACI. Po výměně jede auto super. To jen tak, kdyby se vám něco podobného přihodilo.

Napsal: 26 pro 2006, 20:34
od thc 1.8 16V caravan
me prozmenu zacalo strasne piskat a netlakovalo benzin prost sem motor nevytocil nad 3 tis ptacek, tak jsem si nechal poslat z vrakace za 2tis. druhe poslali mi z vectry, a bez problemu do dnes