Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
Chci se jen ujistit jestli se mám pustit do čištění klapky vzduchu. Můj problém je v tom ,že u mé astry 1,8 (85kw), se při rozjezdu objeví něco jako díra ve výkonu,takže na chvilku přestane táhnout a pak zas vyrazí " střelba ",no a ve finále je z toho děsnej kopanec. To samé se děje při řazení. Jasně, lze to eliminovat plynulým vyšlapováním spojky ,ale to zpomaluje řazení a já rozhodně nechci dělat astrám ostudu. Něco podobného jsem zažil u Renaultu 19,ale tam to dělal silentblok motoru. Tady na fóru se často diskutuje právě o klapce vzduchu,tak se ptám, může-li to mít na svědomí. Jinak spotřeba paráda,kolem 7l/100km,takže velkou závadu nepředpokládám. Svíčky měněné,problém trvá.
- Reklama
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
no mi bylo nedávno mechanikem u dennyho řečeno, že klapka vzduchu po vyčištění je dobrá tak k ustálení otáček - o žádném škubnutí nic neříkal....
Mě se zdá od jisté doby že mi to škubne stejně tak jako tobě..a problém bych spíše hledal EGR ventil nebo zapalovací lišta...
Mě se zdá od jisté doby že mi to škubne stejně tak jako tobě..a problém bych spíše hledal EGR ventil nebo zapalovací lišta...
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
a co je vlastně ten EGR ventil?K čemu je a kde ho najdu? A kolik asi tak stojí? Jinak tu lištu jsem měl vyndanou ,když jsem měnil svíčky a všiml jsem si,že je opravovaná.(lepenkou slátaný jeden kontakt ke svíčce,ale jezdilo to jen do OPLU,tak bych se divil,že by to nevyměnili,když by to bylo něco závažnějšího.Takže myslíš spíše elektronika? Ta lišta taky nebude nejlevnější co?
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
a myslíš, že to nemužou bejt ty silentbloky? já mám podobnej problém koukni sem https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=21&t=13256
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
No a jak si tedy dopadl,dělá to zavěšení motoru? Zítra pokud mi to vyjde vlezu pod auto. KOlik jich mám najít?
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
No paráda,díky moc. Jakmile budu moct ,mrknu na to a dám vědět.Kdyby tě náhodou ještě něco napadlo,písni.
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
Tak jsem to dnes omrknul,ale na silentbloky to nevypadá. Jasně,když je auto studený a přidávám,motor se zhoupne docela dost,ale jakmile se zahřeje,pohupuje se při přidáníjen nepatrně o nějaký ten milimetr.A ani na pohled nevypadají poškozeně,i když je pravda,že pořádně je vidět jen na ten před motorem.Zjistil jsem také,že při přidávání plynu na volnoběh, se žádné škubance neprojevují. Napadlo mě jestli to nemůže mít nějakou spojitost s nápravou nebo poloosami.A nebo je něco se spojkou,fakt nevím.
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
jo ještě se zeptám,projevuje se EGR ventil i při tůrování motoru na místě,to totiž jde bez škubání zcela plynule.
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
Zítra si jedu pro auto-Astra G kombi 1,6 16V XEL po diagnostice a bylo mi řečeno ,že všechna elektronika ,
kromě řídící jednotky je v pořádku-mezi řídící elektronikou a zapalovací lištou je na jednom válci proti požadované hodnotě
poloviční hodnota než má být, takže zřejmě chyba v řídící jednotce-cukání při rozjezdech a podřazení
Jinak jsem měnil všechny filtry, čištěni egr,klapka,krokový motor,nová lišta?
Honza
kromě řídící jednotky je v pořádku-mezi řídící elektronikou a zapalovací lištou je na jednom válci proti požadované hodnotě
poloviční hodnota než má být, takže zřejmě chyba v řídící jednotce-cukání při rozjezdech a podřazení
Jinak jsem měnil všechny filtry, čištěni egr,klapka,krokový motor,nová lišta?
Honza
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
A šlo ti to při protůrování plynule? Mě totiž jo,jen při rozjezdech a přeřazení celý auto s sebou škubne,nejde to plynule,pak už zas OK.Připadá mi to jak nějaká mechanická závada,(vůle),ale jak říkám,silentbloky vypadaj dobře.
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
Dneska jsem byl u mechanika a prej silentbloky ok.Povídal něco o jakémsi dvojitém setrvačníku(pružně uložen), prý by to mohl dělat on,ale neví mám-li ho tam. Tak se vás Astráci ptám,jestli nevíte mají-li ho X18 XE1.Poradil mi ať začnu výměnou benz. filtru a zaslepením EGR ventilu.
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
tak to opravdu netušim, já mam benzíňák vícemeňe novej,EGR nemam zaslepenej
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
X18XE1 má obyč setrvák. Příčin může být hodně, od elektoniky (modul, svíčky, váha, jednotka) až po ty mechnické (vůle, silentbloky). Tohle se nedá takhle od stolu moc řešit.
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to
a nestydím se za to
Re: Škubnutí při rozjezdech a po přeřazení!
já když přeřadim tak to někdy poškubává a je cejtit na řadičce takové mirné bouchnutí, jako kdyby ta převodovka se tam zhoupla, řek bych že to je ten přední silentblok