Stránka 1 z 4
spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 18:40
od Kamil
Prosím poraďte. Mám ASTRU G 1,6 16V TWINPORT r. 2005. Při řazení , zvláště od 3000 na horu, mi vyskočí otáčky cca
na 2 sec o 500 nahoru, jako bych pozdě pustil plyn, potom spadnou bez problémů na volnoběh. Tento jev nastává o to víc pokud plyn sešlápnu víc než jsou otáčky motoru. Klapku jsem vyčistil, k. motorek vytahl nicméně je celý
uzavřený tak na něm není co čistit. Všechny filtry mám vyměněné, svíčky a zap. lištu jsem také měnil, ale to z jiného důvodu. Prosím poraďte co by mohlo být příčinou.
Kamil
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 19:17
od denny
Kamil píše:Prosím poraďte. Mám ASTRU G 1,6 16V TWINPORT r. 2005. Při řazení , zvláště od 3000 na horu, mi vyskočí otáčky cca
na 2 sec o 500 na horu, jako bych pozdě pustil plyn, potom spadnou bez problémů na volnoběh. Tento jev nastává o to víc pokud plyn sešlápnu víc než jsou otáčky motoru. Klapku jsem vyčistil, k. motorek vytahl nicméně je celý
uzavřený tak na něm není co čistit. Všechny filtry mám vyměněné, svíčky a zap. lištu jsem také měnil, ale to z jiného důvodu. Prosím poraďte co by mohlo být příčinou.
Kamil
Ochrana katalyzátoru softwarově zajištěna přes řídící jednotku.Je nutno dodat dostatek vzduchu k palivu nahromaděnému za uzavřenou škrtící klapkou/noha z plynu/.S vyřazeným rychlostním stupněm za jízdy se tyto otáčky projevují ca o 150 až 450výše než volnoběh.Po zastavení otáčení kol padají k volnoběhu za ca 1až8!!! sek.Do toho se ve zvýšených otáčkách může přidat odvětrávání filtru s aktivním uhlím/tudy je odvětrávána nádrž/a mohou stoupnout o dalších ca 200ot.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 19:26
od Kamil
Pokud to dobře chápu tak problém je jen v moc přidaném plynu?
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 19:32
od denny
Kamil píše:Pokud to dobře chápu tak problém je jen v moc přidaném plynu?
Je to spíš po překročení vyšší hranice otáček.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 19:37
od Kamil
Při vyžších ot. je to znatelnější, ale pokud v nižších sešlápnu plyn až na podlahu a motor to nestihne dojed tak to udělá také
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 19:39
od santik
Takze je to uplne normalne a motor sa tym sam ochranuje?
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 19:41
od denny
Kamil píše:Při vyžších ot. je to znatelnější, ale pokud v nižších sešlápnu plyn až na podlahu a motor to nestihne dojd tak to udělá také
j.j.,proto píšu
spíš.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 19:42
od denny
santik píše:Takze je to uplne normalne a motor sa tym sam ochranuje?
j.j. nebo tak, tak.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 19:44
od Kamil
Přece nemůžu úplně přesně odhadnout kolik mám mít plynu, je to spíš v těch vyžších ot.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 21 bře 2009, 20:17
od Kamil
Pokud máte s tímto problémem někdo zkušenosti prosím napište.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 22 bře 2009, 08:17
od Trdlo
Kamile, vždyť už ti to denny vysvětlil, je to NORMÁLNÍ!!! Nehledej problém, kde není.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 22 bře 2009, 08:45
od Kamil
Je pravda že se s tím dá bez problémů jezdit, nic méně pokud se chci rychleji rozjed tak vypadám jak
totální ........ který neumí řadit. Astru mám něco přes měsíc, před tým jsem měl TOYOTU COROLU 2,0 D
to byl držák
bez elektroniky najeto 340000 a bez problémů. Jinak mám YAMAHU XJR 1300 a s tímto jsem se nikdy nesetkal ani ve
firemních vozech,ale taky samej nafťák. Pokud je tento jev u těchto motorů normální napište prosím komu to také dělá
já to nebudu dál řešit.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 22 bře 2009, 09:28
od Astra - R@SAG
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 22 bře 2009, 10:17
od mexxo
Ja mám X18XE1 a tiež to robí. Zvykneš si a naučíš sa radiť tak, že to nebude také výrazné ako teraz.
Re: spožděný pokles otáček
Napsal: 22 bře 2009, 11:15
od Kamil
Pokud máte s tímto problémem někdo zkušenosti, nebo máte tento motor a nědělá to, prosím napište, můžete i na můj email -
kampade@seznam.cz