Tak dnes jsem to sním konzultoval asi 2h,podle oleje z měrky mi řekl,že mám v háji dříky(těsnění ventilů) a vím jak zjistit,zda mám v poho lágry na klice,to musím zjistit a pak mi to udělá,jinak by se ještě museli koupit lágry a dát new,do 3 týdnů by měl mít čas a pak na to nastoupíme,budu mu s tím pomáhat a říkal,pokud budu snaživej a mít zájem,což mám velkej,tak se to od něj budu vše učit,rozumí jak 2taktů,(auta,motorky( tak 4taktům(auta,motorky) a i vanklů!
Výdrž motoru bude dál stejná jako uvádí výrobce,nic tam nebude měněno,vše zůstane původní!Oproti chip tuningu to je levnější a dosáhne se stejných parametrů a hlavně hlava bude komplet po GO!
Tu mou hlavu budu dělat sním,on mi jí u mě v garáži schodí a pak nahodí,já bych to jen rozebral,ale do kopy to dát,to si nevěřím!Pokoupím do té doby věci(veškerá těsnění) a jdu do toho,jen říkal,že na to potřebuje max týden,takže budu chodit pěšky,ale za to mi to stojí!Pokud to bude znatelný jak říká on(pozná se to na zátahu a může to hodit cca 5-10koní ,pouze se vše slícuje a změní se procento spálené směsi z 60% na 80% ,do kopců a když to budu chtít odpálit,tak to co mi ted jede na půl plynu,tak to pojede na čtvrt(toto jsou příklady),posune se kroutící moment a když se s tím naučím jezdit,tak dokáže i klesnout spotřeba!Jen se s tím pak nemám zabít!Jinak dokáže upravou posunout max otáčky až něco kolem 1000ot na víc,ale ne u motoru,co má omezovač,to by pak chtělo někoho s pc a upravit jednotku,nebo vyřadit omezovač!
Když vše vyjde,tak na sraze předvedu co dokázal!Taky jsem se ptal,nebyl by problém když se to vše osvědčí,že by jste mi při zájmu posílali hlavy a já po cca týdnu zpět polazené,makal bych na nich sním,abych se co nejvíc přiučil a rychlejš to bylo hotové,samo,že bych nedělal důležité věci,ale jen dobrušoval,leštil atd!
Phrz : Tak snížení hlavy neni dobrý,ba naopak tím trpý spodek motoru(ojnice,klika,lágry!) protože se ti zvednou tlaky ve válcích a ten motor to odsrá.á,dnes jsme se o tom bavili,toto je dobré u závodáků,kde se motor skládá komlet z nových dílů a je jen na pár závodů a né na motoru pro běžný provoz co má už něco najeto!