Stránka 1 z 1
Lambda sonda a vysoke otacky motoru
Napsal: 30 čer 2006, 21:54
od marty
Pred 2 tydny jsem si koupil gcko, 99 1,4 16V asi po 500 ujetych km mi zacala svitit kontolka motoru.v oplu mi to napojili na pc a byla to spatna lambda sonda.sondu jsem si nechal vymenit, nastartovall, kontrolka nesvitila.ale asi po 10km se znova rozsvitila.ted se rozsvicuje jen obcas.ale hlavni problem je s otackama.po nastartovani jsou docela vysoke, asi 1500 az 3000.a kdyz k tomu pridam prazky provoz, tzn rozjizdeni v kolonach, tak otacky porad na neutralu jsou na 2500.ale vetsinou se drzi kolem 1300.
Napsal: 01 črc 2006, 00:12
od CUBErt
Já mám otáčky po nastartování kolem 1500ot/min, prošlápnu plyn tak na 3000-3500ot/min a ustálí se to samo. Každopádně to asi neni moc příjemné, stát v koloně a mít vytočeno na 2500. Na spotřebě se to musí projevit, zvláště v Praze.
Re: Lambda sonda a vysoke otacky motoru
Napsal: 03 črc 2006, 07:48
od Jirka D..
marty píše:Pred 2 tydny jsem si koupil gcko, 99 1,4 16V asi po 500 ujetych km mi zacala svitit kontolka motoru.v oplu mi to napojili na pc a byla to spatna lambda sonda.sondu jsem si nechal vymenit, nastartovall, kontrolka nesvitila.ale asi po 10km se znova rozsvitila.ted se rozsvicuje jen obcas.ale hlavni problem je s otackama.po nastartovani jsou docela vysoke, asi 1500 az 3000.a kdyz k tomu pridam prazky provoz, tzn rozjizdeni v kolonach, tak otacky porad na neutralu jsou na 2500.ale vetsinou se drzi kolem 1300.
skus sčíhnou trysky když je to trochu ucpené problikáva nebo svítí kntrolka motru - nalej do nádrže STP na čištění palivového systému a uvidíš.