Stránka 1 z 4

Snímač množství vzduchu

Napsal: 14 pro 2008, 22:04
od Mikyska
Zdravím všechny "Astráky"! 8) Mám takový zajímavý problém. Když po nastartování jedu se studeným motorem je vše v pořádku,ale jakmile se motor zahřeje na provozní teplotu,tak se mi náhodně stává,že moje astra takzvaně "chcípne" při volnoběhu na křižovatce.Znova nastartuju,někdy oranžová kontrolka zaznamenané chyby zhasne hned nebo po chvilce a někdy zůstane svítit až do vypnutí motoru.Po novém nastartování se studeným motorem je opět vše v pohodě.Byl jsem na diagnostice, a ukázala "snímač množství vzduchu" a P0110-neznámá chyba.Mám Astru 1,8 16V combi,r.v. 2000. Co se stane,když ten snímač odpojím?Dá se nějak proměřit?Mohli by jste mi prosím poradit? Díky.

Napsal: 14 pro 2008, 22:29
od gErda
tak to by me taky zajimalo, neco podobnyho, da se rict ze totoznyho resim na ceckovy corse 1.2, studenej motor naprosto v pohode, jakmile dosahne 89 stupnu tak to chcipnea treba se to nastartuje az tak na potreti a se svitici kontrolkou to sami

Napsal: 15 pro 2008, 00:07
od Mikyska
To mě to vždycky chytne hned na otočení klíčku.Je to záhada.

Napsal: 15 pro 2008, 07:25
od Dragon
To samé se stávalo mě, když jsem v poslední době natankoval na Shellce. První půlka nádrže dobrý, ale pak to začalo dělat takovýhle psí kusy.. Když jsem tankuju na Onu, tak dobrý, ale jekmile natankuju na Shellce, tak tenhle problém. Občas dokonce při jízdě s teplým motorem při jízdě škubne, jakoby ztratí výkon a rozsvítí se kontrolka elektroniky motoru, během několika vteřin se to zase spraví a kontrolka zhasne..
Dřív (před rokem) jsem bral párkrát na Shelce V-Pover a prfektní. Když jsem v posledním půl roce vzal na Shellce V-Pover nebo i normální 95-ku, tak problém. Když natankuju na Onu, tak nemám žádný problémy. Za celou nádrž ani jedno škubnutí nebo chcípnutí.. A když jsem natankoval 95-ku u ústeckého Globusu, tak taky v pohodě. Nedávno jsem byl i v servisu Opel na výměnu výfuku, svíček, filtrů a oleje a i po výměně všeho to blbne s benzínem Shell.
Takže doporučuju zkusit vyjet nádrž a natankovat jinde.
Motor mám stejnej jako ty.

Napsal: 15 pro 2008, 08:06
od gErda
jo tak presne tohle taky dela, ze to docela razantne skubne a pak to zase jede, ovsem kdykoliv no, driv to delalo jen malo, pak to delalo vic a ted uz to preslo do ty faze ze to dela naprosto vzdy kdyz se to zahreje :( jeden mechanik radil vycistit EGR jenze sme pote zjistili ze ta 1.2 EGR nema, takze tim to nebude :( :?

Napsal: 15 pro 2008, 08:25
od Mikyska
Já teda beru benzín většinou u Essa(Agip) nebo u Globusu. U ONO jsem ještě nebral. Zkusím to.Kéž by to pomohlo.

Napsal: 15 pro 2008, 08:31
od Mikyska
Ještě k tomu EGR ventilu: měl jsem ho venku,propláchnul a nakonec na oba krajní piny připojil 12V(polarita je jedno) a ventil cvakal jako ďas.Předtím jsem si ale změřil odpor tý cívky a byl okolo 5 ohmů.

Napsal: 15 pro 2008, 09:47
od tesyno
Mě se tohle stavalo na felicii dyž sem ji ještě měl. Zkoušel sem všecko, měl sem to na diagnostice a napsalo mi to snimac tlaku v sacim potrubi, tak sem koupil za 1200 novej a delalo to furt, tak mi nekdo rekl at vymenim svicky... no co to prece neni az takova investice tak sem to udelal, a nic.. zkousel sem vsecko mozny, a furt nic, nakonec sem vymenil vysokonapetovej kabel k civce a hle... prestalo to delat... pos*anej kabel za par korun... doporucuju skusit promerit kable.....

Napsal: 15 pro 2008, 10:31
od Salám
Mi přesně toto přestalo po výměně svíček a palivového filtru..můj tip je, že stačí trochu pročistit kontakty na svíčce mohlo by to být zase ok

Napsal: 15 pro 2008, 10:40
od gErda
taky sem slysel ze to muzou delat nejaky blby kontakty, ty svicky to by se dalo zkusit, jak nebo cim je to nejlepsi ocistit ty kontakty ?

Napsal: 15 pro 2008, 11:15
od Dragon
Kontakty by to určitě mohli taky dělat, ale třeba u mě to kontakty nejsou, protože to dělá jenom když natankuju na Shellce. Přitom dřív mi to nedělalo ať jsem tam natankoval na Shellce cokoliv. Takže mi přijde, že něco změnili. Dokonce jsem zkoušel natankovat na 2 různých Shellkách a pokaždé to samé. První cca půlka nádrže OK a potom se začínají dít věci. Propady výkonu za jízdy, chcípání na křižovatce a tak. Tu poslední nádrž jsem to nevydržel a dotankoval 2/3 na ONU a okamžitě klid. Škublo to do vyjetí jednou. Po vyjetí nádrže už bez problémů. Netvrdím, že mají na ONU nějaký kvalitní benzín, ale něco v tom Shelláckým naší Astře nechutná. Benzín z Globusu v Ústí nad Labem taky bez problémů.

Napsal: 15 pro 2008, 13:14
od Trdlo
To co popisuješ, není problém z toho kde tankuje, ale máš v pytli váhu vzduchu. Proto Ti auto spíná do nouzových režimů, cuká a chcípá. jednotka nemá signál kolik vzduchu jde na klapku a mixuje nesmysly, z toho tyhle problémy. A jelikož třeba na shell, mají vyšší oktan, je potom háklivější na množství vzduchu. Obráceně pokud si chceš zadělat na velké problémy, tankuj u globusu.... :roll:
Reálná hodnota oktanů v N95 u globusu je někdě na 93..... :(

Napsal: 15 pro 2008, 13:17
od APiK
Trdlo píše:Reálná hodnota oktanů v N95 u globusu je někdě na 93..... :(
Souhlasím se vším co píšeš. Musím ale poznamenat, že N95 od Globusu tady v Pardubicích je OK. Jinak ale tyhle supermarketový N93 - nebrat. :o Moje předchozí auto bylo na oktany háklivé, takže okolí Pardubic mám zmapované.

Napsal: 15 pro 2008, 13:19
od Trdlo
APiK píše:
Trdlo píše:Reálná hodnota oktanů v N95 u globusu je někdě na 93..... :(
Souhlasím se vším co píšeš. Musím ale poznamenat, že N95 od Globusu tady v Pardubicích je OK. Jinak ale tyhle supermarketový N93 - nebrat. :o
Tak nevím samozřejmě jak u Vás, ale tady u nás na to skáčou i favoriti. :lol:

Napsal: 15 pro 2008, 13:29
od APiK
Trdlo píše:Tak nevím samozřejmě jak u Vás, ale tady u nás na to skáčou i favoriti. :lol:
Jasně. :lol: Favoriti (ty s jednobodem) namají čidlo klepání, takže málo oktanů poznáš okamžitě :lol: .