Stránka 1 z 1
Kopec, zařazená 1 a vypnutý motor
Napsal: 03 lis 2008, 18:37
od Dejvid1984
Ahojte,
mám dotaz. Když zaparkuju v hodně mírném kopci, vypnu motor, zařadím jedničku a pustím spojku, tak mi auto pořád jede
Je s tím spojený takový škubání jak písty překonávají kompresi. Je to normální?? Setkali jste se s tím? U předchozího Kadeta mi to nedělalo
Je to auto težký nebo netěsnost v motoru?
Dík
Napsal: 03 lis 2008, 18:39
od monderka1
No normalni to urcite neni!!!
Napsal: 03 lis 2008, 18:42
od Jocker
jede daleko, nebo se jenom pohne o par cm?
Napsal: 03 lis 2008, 18:49
od Dejvid1984
Jocker:
no asi takhle: pohyb zhruba o dráhu pístu, pak chvilku pauza a pak znova o pár cm. Nevím jak jinak to popsat. Každopádně je to pomalý...a to jsem zjistil v opravdu mírným kopci, nevim nevim co to udělá v prudkým..
Jo, a je to 1,6 X16XEL
Napsal: 03 lis 2008, 19:00
od YANEK
hm tak to bych tipnul na špatnou kompresi to by dělat nemělo já teda parkuju na zpátečku ta udrží všechno ale ani necukne ani prudkej kopec
Napsal: 03 lis 2008, 19:23
od Udo
Komprese v háji - nechat změřit a pak uvidíš.
Re:
Napsal: 20 bře 2010, 11:55
od beran
Udo píše:Komprese v háji - nechat změřit a pak uvidíš.
a když bude komprese v háji jakej je další postup?
to bude asi za ranec
Re: Kopec, zařazená 1 a vypnutý motor
Napsal: 20 bře 2010, 12:23
od vasekpetr1
Dneska mají metody, že pro zabroušení ventilů ani nesundávaj hlavu. Shodí sací a výfukové potrubí, aby se k ventilům dostali z boku, nasadí "mašinku" na dřík ventilu a už zabrušují. Kolegovi to dělali na Fokusu a zatím mu to drží
.