1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Hledám marně laděné svody na z18xe.
Na 1.4-1.6 mraky 2.0 a výše taktéž, ale 1.8 nic díky za nasměrovaní.
Zkušenosti,rady a odkaz?
Tak jsem našel uff ta cena http://www.nerezove-vyfuky.cz/opel/zafi ... -98-05.htm
Nevíte o TA technix či JOM?
Děkuji
Na 1.4-1.6 mraky 2.0 a výše taktéž, ale 1.8 nic díky za nasměrovaní.
Zkušenosti,rady a odkaz?
Tak jsem našel uff ta cena http://www.nerezove-vyfuky.cz/opel/zafi ... -98-05.htm
Nevíte o TA technix či JOM?
Děkuji
Astra g Z18xe - srdcovka daily :)
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569
- Reklama
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
...jaaaa teda nechcem byt moc chytry....
ale 1.8 a 2.0 su z vonku fyzicky rovnake motory...
a cena je taka "normalna" ..
kedze tam je aj katalyzator ...
ale 1.8 a 2.0 su z vonku fyzicky rovnake motory...
a cena je taka "normalna" ..
kedze tam je aj katalyzator ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
To jsem potřeboval, děkuji jen se za to nestyd dělat chytrého (myšleno v dobrém).
Jsem laik , 2.0 je stejnej no suuper.
Jsem laik , 2.0 je stejnej no suuper.
Astra g Z18xe - srdcovka daily :)
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
NZC
inak, pri tom jak teraz u vas prebiehaju emisky a technicke..
tak by som sa na nejake "no name" produkty asi vysral...
a na odstranovanie katalyzatorov, ci montaze "rezonatorov" takisto..
investoval by som par stoviek navyse, za produkt renomovanej znacky,
s TUV certifikatom, a so skutocnym navysenim vykonu...
inak, pri tom jak teraz u vas prebiehaju emisky a technicke..
tak by som sa na nejake "no name" produkty asi vysral...
a na odstranovanie katalyzatorov, ci montaze "rezonatorov" takisto..
investoval by som par stoviek navyse, za produkt renomovanej znacky,
s TUV certifikatom, a so skutocnym navysenim vykonu...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
- monty.roman
- Příspěvky: 473
- Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
- Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
dovolím si trochu OT přispět k tématu (když už jsem ho pročetl od začátku ).
Zatím mám tenhle motor (a Astru oběcně) v rukou něco přes dva roky a co se výkonu týče, nepřijde mi to pro běžné použití nijak zvlášť lenivé, že by to nutně vyžadovalo úpravy. Je pravda že jsem přesedl z uhnané feldy 1.3, ale ve více autech ve škále 100-150 koní jsem měl možnost se projet, takže ač do toho třeba podle někoho nemám co kecat, snažím se být objektivní.
X18XE1 není na závodění (od toho jsou na světě oturbené 2.0 a jiné agregáty) ale i tak je s ní příjemné svezení a na dálniční rychlost se dostane hravě. Osobně jsem nějakou maximální rychlost nezkoušel (ono není jednak pořádně kde a taky mám rodinu a rád bych se pokaždé vrátil domů v jednom kusu a živý) ale stačí mi vědět, že do 150-160 km/h se mohu spolehnout na poměrně plynulé zrychlení, pak to už očekávatelně tak skvělé není, i když věřím že teoreticky se na papírových 200 km/h docukat dá.
Sprintu jsem se s Astrou zúčastnil jen jednou z hecu na srazíku s Absinthem a pár kluky z HK, no s natankovaným Ethanolem jsem pár autům bez větších problémů ujel (Passat 1.9, Astra 1.6 a vesměs podobné), pocit příjemný ale kdybych chtěl v budoucnu téhle zábavě obětovat čas, pořídil bych si na to jiný motor než atmosferickou 1.8.
Zkrátka, i když výkonové rezervy má, ten motor na tohle dělaný není a nebyl. Z toho důvodu by mi bylo líto ho do závodění nutit. Když potřebuju rychle pryč z křižovatky, usnadnit si zařazování se do pruhu, nezdržovat se dlouho v protisměru při předjetí a podobně, výkon mi nechybí a to je podle mě hlavní. Hlavně na mokru ale někdy i na suchu jsem rád, že mám TC, jinak bych na některých křižovatkách nechal dost hmoty z obutí když spěchám. V těchhle případech TC zabrání prokluzu a šetří pneu poměrně spolehlivě.
Celkově vzato mám tenhle motor rád a věřím, že když člověk věnuje dostatek péče údržbě a až potom úpravám, nikdy to nebude na škodu.
Zatím mám tenhle motor (a Astru oběcně) v rukou něco přes dva roky a co se výkonu týče, nepřijde mi to pro běžné použití nijak zvlášť lenivé, že by to nutně vyžadovalo úpravy. Je pravda že jsem přesedl z uhnané feldy 1.3, ale ve více autech ve škále 100-150 koní jsem měl možnost se projet, takže ač do toho třeba podle někoho nemám co kecat, snažím se být objektivní.
X18XE1 není na závodění (od toho jsou na světě oturbené 2.0 a jiné agregáty) ale i tak je s ní příjemné svezení a na dálniční rychlost se dostane hravě. Osobně jsem nějakou maximální rychlost nezkoušel (ono není jednak pořádně kde a taky mám rodinu a rád bych se pokaždé vrátil domů v jednom kusu a živý) ale stačí mi vědět, že do 150-160 km/h se mohu spolehnout na poměrně plynulé zrychlení, pak to už očekávatelně tak skvělé není, i když věřím že teoreticky se na papírových 200 km/h docukat dá.
Sprintu jsem se s Astrou zúčastnil jen jednou z hecu na srazíku s Absinthem a pár kluky z HK, no s natankovaným Ethanolem jsem pár autům bez větších problémů ujel (Passat 1.9, Astra 1.6 a vesměs podobné), pocit příjemný ale kdybych chtěl v budoucnu téhle zábavě obětovat čas, pořídil bych si na to jiný motor než atmosferickou 1.8.
Zkrátka, i když výkonové rezervy má, ten motor na tohle dělaný není a nebyl. Z toho důvodu by mi bylo líto ho do závodění nutit. Když potřebuju rychle pryč z křižovatky, usnadnit si zařazování se do pruhu, nezdržovat se dlouho v protisměru při předjetí a podobně, výkon mi nechybí a to je podle mě hlavní. Hlavně na mokru ale někdy i na suchu jsem rád, že mám TC, jinak bych na některých křižovatkách nechal dost hmoty z obutí když spěchám. V těchhle případech TC zabrání prokluzu a šetří pneu poměrně spolehlivě.
Celkově vzato mám tenhle motor rád a věřím, že když člověk věnuje dostatek péče údržbě a až potom úpravám, nikdy to nebude na škodu.
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Presne tak ako vravíš monty.roman. Tiež mám tento motor v mojom kombi, všetky snímače nové - preventívne, a ten motor ide úplne super a s ideálnou spotrebou.
Opel Insignia OPC Line
ex: Opel Astra G Caravan Sport, OPC Line - 1.8 16V. Xenony, Kožený interiér, Tempomat, PP, GPS, DVD,TV ...
VIAC na adrese : [code]https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=27763[/code]
ex: Opel Astra G Caravan Sport, OPC Line - 1.8 16V. Xenony, Kožený interiér, Tempomat, PP, GPS, DVD,TV ...
VIAC na adrese : [code]https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=27763[/code]
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
no ..takto ...
OPEL a vlastne vseobecne "europsko-korejsko-australske produkty" GM vseobecne
niesu premiovymi znackami, ci vozmi.
Iste, su tu verzie OPC, ci VXR, ktore su uz priamo z fabriky "urcene na zabavu"
Ale ani tu, a ani u inych vyrobcov, to v tejto triede vozov nieje ziadne terno.
-------------------
No a teraz k motorom.
Motory HOLDEN, teda objemy 1.8 2.0 2.2 (s liatinovym blokom), su v zaklade tie iste kusy zeleza.
VSETKO je na nich takmer rovnake, navzajom zamenitelne, pouzitelne...
Je tu akurat rozdielny zdvih a vrtanie. Co teda vobec neznamena, ze si nemozem naskladat "vlastnu kombinaciu piestov ojnic a klukovych hriadeli".
Motor 1.8 je rovnako dobry na upravu, ako motor 2.0.
Dokonca, co sa zvysovania limitu RPM tyka, je vhodnejsi nez 2.0
Motor 2.2 zas na druhu stranu pri zdvihu cez 94mm nikdy nebude dlhodobo schopny tocit cez 7000 ot/min.
....takze tolko pre informaciu ..
OPEL a vlastne vseobecne "europsko-korejsko-australske produkty" GM vseobecne
niesu premiovymi znackami, ci vozmi.
Iste, su tu verzie OPC, ci VXR, ktore su uz priamo z fabriky "urcene na zabavu"
Ale ani tu, a ani u inych vyrobcov, to v tejto triede vozov nieje ziadne terno.
-------------------
No a teraz k motorom.
Motory HOLDEN, teda objemy 1.8 2.0 2.2 (s liatinovym blokom), su v zaklade tie iste kusy zeleza.
VSETKO je na nich takmer rovnake, navzajom zamenitelne, pouzitelne...
Je tu akurat rozdielny zdvih a vrtanie. Co teda vobec neznamena, ze si nemozem naskladat "vlastnu kombinaciu piestov ojnic a klukovych hriadeli".
Motor 1.8 je rovnako dobry na upravu, ako motor 2.0.
Dokonca, co sa zvysovania limitu RPM tyka, je vhodnejsi nez 2.0
Motor 2.2 zas na druhu stranu pri zdvihu cez 94mm nikdy nebude dlhodobo schopny tocit cez 7000 ot/min.
....takze tolko pre informaciu ..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
- monty.roman
- Příspěvky: 473
- Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
- Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
tak není pochyb že se s tímhle motorem dá něco dělat, na youtube je dost videí zástavby turbíny nebo aspoň s kitem od dbilas a výsledky to bezpochyby má.
kluci nechápejte mě hlavně tak, že odsuzuju jakékoliv performance úpravy..chtěl jsem tím jen říct, že já jsem s tím motorem spokojený tak, jak je
kluci nechápejte mě hlavně tak, že odsuzuju jakékoliv performance úpravy..chtěl jsem tím jen říct, že já jsem s tím motorem spokojený tak, jak je
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Svátá pravda moje Z18XE se vždy ochotně žene, jak píšete vždy jen to nejlepší a raději malinko s předstihem.
Ten motor vždy kamarádi hodnotí slovy-to je 2.0
Ale, třeba já nevydržím nic nedělat, mám vložku KaN, saní EDS High Flow Air Intake pipe, je to třeba placebo, mě ovšem to auto příjde že jde lépe do otáček.
DBilas saní je muj sen.
Další krok je výfuk.
Svody od TA technix jsou atestované a mám pocit že i JOM.
Díky za rady a postřehy.
Ten motor vždy kamarádi hodnotí slovy-to je 2.0
Ale, třeba já nevydržím nic nedělat, mám vložku KaN, saní EDS High Flow Air Intake pipe, je to třeba placebo, mě ovšem to auto příjde že jde lépe do otáček.
DBilas saní je muj sen.
Další krok je výfuk.
Svody od TA technix jsou atestované a mám pocit že i JOM.
Díky za rady a postřehy.
Astra g Z18xe - srdcovka daily :)
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Tak asi půjdu do tohoto.
https://www.youtube.com/watch?v=C5zyKkrkuiQ
https://www.youtube.com/watch?v=C5zyKkrkuiQ
Astra g Z18xe - srdcovka daily :)
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569
Felicia pickup low edition - pracant 8)
Jetta coupe - mazel co čeká na svůj čas :|
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=11569
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
JRD McLAREN píše:NZC
inak, pri tom jak teraz u vas prebiehaju emisky a technicke..
tak by som sa na nejake "no name" produkty asi vysral...
a na odstranovanie katalyzatorov, ci montaze "rezonatorov" takisto..
investoval by som par stoviek navyse, za produkt renomovanej znacky,
s TUV certifikatom, a so skutocnym navysenim vykonu...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS