1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Odpovědět

Reklama
 

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Danosss » 22 čer 2012, 20:56

no tak tohle už je jiný masakr:D já myslel jen jako náhradu toho airboxu :D
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN » 22 čer 2012, 21:46

Holt chlapci ...tie kone proste nieco stoja....
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Danosss » 22 čer 2012, 21:55

není teda levnější:D vyměnit motor za 2,2 turbo ?:D
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN » 22 čer 2012, 22:03

toto je "klasicka kvizova otazka" .. ktoru si raz polozil/polizi kazdy..
a kazdy dojde k rovnakemu zaveru ..

najjednoduchsie a najlacnejsie je kupit tu najsilnejsiu verziu konkretneho vozu

v pripade, ze automobilka "ziadanu" motorizaciu neponuka, tak je druhou lacnejsou alternativou SWAP
ak ani toto nieje mozne/ziadane, nasleduje uprava povodneho agregatu....
(to aj v pripade, ze z roznych dovodov chces v aute zachovat povodny motor)

:roll:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Danosss » 22 čer 2012, 22:14

vsak jo já to chápu já jen tak plácám:D člověk se chce prostě odlišit od někoho jiného:D ten pocit když se tě někdo zeptá co máš za motor a řekneš mu že je to blbá 1,8 v oplu:D a on ma třeba dvoulitroveho bawora:D a pak mu na křižovatce ujedeš:D to je k nezaplacení:D krásný pocit:D
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Pleshoun » 22 čer 2012, 22:21

Docela tohle chápu... měl jsem kdysi převrtanou felicii 1.3 MPI :-)
Jenže to je kurva drahá zábava... úpravy stály tolik, že jsem při prodeji skoro brečel :oops:
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN » 22 čer 2012, 22:28

Danosss píše:....řekneš mu že je to blbá 1,8 v oplu:D a on ma třeba dvoulitroveho bawora:D a pak mu na křižovatce ujedeš:D to je k nezaplacení:D krásný pocit:D
keby len blba 1.8ma v blbym oplu...

To Pleshoun:
..kolko kilo vaty si mal v tej felde ..?? + - 70 ..??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Danosss » 22 čer 2012, 22:31

je to super:D proto mám rád tuning:D a upravy aut...kdyz te nekde potka nejaky vocas s naslapanou karou a podiva se na tebe opovrhujicim pohledem a mysli si co to řídíš za sračku:D a pak vidí jen kouř z výfuku:D(v případě dieslu) :D
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Pleshoun » 23 čer 2012, 10:21

To Pleshoun:
..kolko kilo vaty si mal v tej felde ..?? + - 70 ..??[/quote]

72kW - měřeno na brzdě
Bylo na tom hodně úprav za hodně peněz... mimochodem i xenony :-) přál bych vám ten pokec s policajtama...
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Danosss » 23 čer 2012, 10:26

povídej co měli za problem to by mne zajímalo :)
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Marťasek » 23 čer 2012, 10:30


A to ta klapka vzduchu může být takhle položená???
Obrázek
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
hant
Příspěvky: 3538
Registrován: 27 srp 2010, 22:20
Bydliště: Plzeň

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od hant » 23 čer 2012, 11:59

A co potom když na zadek auta nalepíš že to je 1.4 8v a ve skutečnosti je to dvoulitr. To jsou pak nechápavé pohledy :lol: :lol:
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1


https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira

Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od JRD McLAREN » 23 čer 2012, 21:35

72kW to je slusny vykon 8)

ano moze byt tak polozena....

..ja tam nic lepit nemusiiim .. :mrgreen:
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 24 čer 2012, 10:31, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru

Příspěvek od Danosss » 24 čer 2012, 08:20

hant píše:A co potom když na zadek auta nalepíš že to je 1.4 8v a ve skutečnosti je to dvoulitr. To jsou pak nechápavé pohledy :lol: :lol:
Jo to je taky pravda:D zatím na autě motorizaci napsanou nemám:D ale bylo by dobré si tam dat 1,4:D a pak uhánět :D
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Odpovědět