Stránka 4 z 23

Napsal: 21 čer 2008, 14:21
od m1lan
Jiří Pávek píše:Tak jsem vyměnil zapalovací lištu a to vůbec nepomohlo. Takže hádání na tři při vyšší venkovní teplotě a volnoběhu stále pokračuje. Navíc klapka a EGR pročištěny přípravkem na odkarbonování. Ještě budu hledat díru v sání, resp. v podtlakovém traktu. Jinak mě nic už vůbec nenapadá a vše je snad vyměněno.
ked ti blbne ten volnobeh je aj tebe okolo auta citit strasne benzin ??? pretoze mne ano, takze si mylsim ze by som mal hladat chybu veci co sa tyka palivovej sustavy. Jeden mechanik mi hovoril ze by to mohol byt nejaky tlakovy ventil paliva ?? Neviem vobec co mal na mysli. Alebo neviete niekto co riadi kolko paliva ma ist do valcov ??? Nemam na mysli teraz RJ ale este nieco ine ak tam je nieco take.... Proste ked mi blbne ten volnobeh viem ze do valcov ide vela benzinu. Ale neviem co to moze sposobovat... :cry: :cry: :cry:

Napsal: 22 čer 2008, 20:30
od Jiří Pávek
m1lan píše:
Jiří Pávek píše:Tak jsem vyměnil zapalovací lištu a to vůbec nepomohlo. Takže hádání na tři při vyšší venkovní teplotě a volnoběhu stále pokračuje. Navíc klapka a EGR pročištěny přípravkem na odkarbonování. Ještě budu hledat díru v sání, resp. v podtlakovém traktu. Jinak mě nic už vůbec nenapadá a vše je snad vyměněno.
ked ti blbne ten volnobeh je aj tebe okolo auta citit strasne benzin ??? pretoze mne ano, takze si mylsim ze by som mal hladat chybu veci co sa tyka palivovej sustavy. Jeden mechanik mi hovoril ze by to mohol byt nejaky tlakovy ventil paliva ?? Neviem vobec co mal na mysli. Alebo neviete niekto co riadi kolko paliva ma ist do valcov ??? Nemam na mysli teraz RJ ale este nieco ine ak tam je nieco take.... Proste ked mi blbne ten volnobeh viem ze do valcov ide vela benzinu. Ale neviem co to moze sposobovat... :cry: :cry: :cry:
No že by byl cítit nějak moc to ne, ale připadá mi, že při hádání motoru během té 1-2minut se více kouří z výfuku a z toho je cítit trochu benzin. Mě bude teď čekat prohlídka podtlaků. Protože už mám snad vše vyměnené a stále blbne. Svíčky,lambda,zapalovací lišta,katalyzátor,......... Zbývají už snad nějaké snímače, jako teploty nasávaného vzduchu,otáček,....... A ř.j.motoru. :x

Napsal: 24 črc 2008, 16:17
od m1lan
No tak uz som to dal mechanikovi a pred chvilkou som mu volal. Povedal ze bol zly nejaky volnobežny ventil ci co.... Neviem co presne to je...zajtra budem vediet viac, cena cca 2000sk. Som zvedavy ci to bude teraz posluchat... :roll:

Napsal: 24 črc 2008, 21:40
od Jiří Pávek
No to i prosím tě napiš a jestli můžeš tak i nafoť. Díky moc.

Napsal: 25 črc 2008, 06:35
od eXp10it
Tak tohle by mě taky zajímalo jestli se to povedlo vyřešit. Po dvou nádržích v-power racing to přestalo dělat ale jinak předtím stejné problémy - záhadné ulítávání volnoběhu a podivný zápach benzínu...

Napsal: 25 črc 2008, 17:02
od m1lan
No tak ze vraj bol na vine krokovy motorcek :arrow: mam novy, zatial to nerobi.... uvidim po case, aj ked nejak sa mi nechcelo verit ze by bol na vine prave on :?

m1lan

Napsal: 25 črc 2008, 20:36
od Jiří Pávek
No to bych spíš věřil tomu ventilu volnoběhu. Krokový motorek mi při blbnutí kamarád taky napíchl na diagnostiku a šlapal. Dá se diagnostikou ovládat.Myslím ten krokáč.No uvidíš. Já to budu dávat po dovolené jednomu fachmanovi z Bosch servisu.

Napsal: 25 črc 2008, 21:08
od m1lan
Ja som mal ten isty pripad. Pri diagnostike ziadne chyby nevykazovalo. No a auto som skusal a ide super, zatial to nerobi a celkom ide tak plynulejsie.... 8) uvidim co to spravi rano. :roll:

Napsal: 26 črc 2008, 21:12
od Jiří Pávek
m1lan píše:Ja som mal ten isty pripad. Pri diagnostike ziadne chyby nevykazovalo. No a auto som skusal a ide super, zatial to nerobi a celkom ide tak plynulejsie.... 8) uvidim co to spravi rano. :roll:
Jestli tě můžu poprosit, tak to zkoušej hlavně ráno, je-li více jak 15st. Celsia a samozřejmě po delší odstávce třeba i odpoledne. Zkrátka musí být více jak 15st. A tobě ten snímač polohy škrtící klapky měnili a nebo čistili. Píšu záměrně snímač, protože máme na 1,616V mechanický plyn, takže pouze snímač polohy škrtící klapky. Stejnou ptákovinu mám i na Alfě156. Tam je to taky častý problém. Ale spíše převažuje zasviněná škrtící klapka.

Napsal: 27 črc 2008, 18:23
od m1lan
No viem na co chces poukazat.... robi to len ked je napr. v noci teplo... alebo cez den ked idem startovat..skrtiacu klapku som cistil tak neviem este... mozno ze by lambda ??????

Napsal: 27 črc 2008, 18:44
od Jiří Pávek
m1lan píše:No viem na co chces poukazat.... robi to len ked je napr. v noci teplo... alebo cez den ked idem startovat..skrtiacu klapku som cistil tak neviem este... mozno ze by lambda ??????
Já mám i lambdu měněnou. Prosím jen sleduj jak se to teď po výměně toho krokáče chová. Tedy pokud jsi měl 100% stejný projev závady.

Napsal: 27 črc 2008, 21:45
od m1lan
Jiří Pávek píše:
m1lan píše:No viem na co chces poukazat.... robi to len ked je napr. v noci teplo... alebo cez den ked idem startovat..skrtiacu klapku som cistil tak neviem este... mozno ze by lambda ??????
Já mám i lambdu měněnou. Prosím jen sleduj jak se to teď po výměně toho krokáče chová. Tedy pokud jsi měl 100% stejný projev závady.
skus napisat ake si mal ty prejavy tej poruchy... co najpresnejsie..

Napsal: 28 črc 2008, 10:33
od Jiří Pávek
m1lan píše:
Jiří Pávek píše:
m1lan píše:No viem na co chces poukazat.... robi to len ked je napr. v noci teplo... alebo cez den ked idem startovat..skrtiacu klapku som cistil tak neviem este... mozno ze by lambda ??????
Já mám i lambdu měněnou. Prosím jen sleduj jak se to teď po výměně toho krokáče chová. Tedy pokud jsi měl 100% stejný projev závady.
skus napisat ake si mal ty prejavy tej poruchy... co najpresnejsie..
Takže pokud je venkovní teplota nižší než 14,5stupně Celsia (vysledováno na teploměru na MID), tak nemám žádný problém s chodem motoru. Chod je plynulý na všechny čtyři válce a ve všech režimech otáček.
Pokud je však teplota vyšší jak 14,5st., tak se po startu motoru buď studeného nebo na delší dobu odstaveného, ale ne vychledlého motor jen a pouze !!! na volnoběžné otáčky hádá na tři válce. A to při otáčkách cca 1500/min. Při přidání plynu za tohoto hádání na tři se okamžitě motor rozběhne na čtyři a není problém. Jde vysloveně o volnoběh. A toto hádání pokud zrovna ihned nevyjedu, tak trvá cca 1-2 minuty. Pak se otáčky sami od sebe zdvihnou na cca 1700-2000/min a okamžitě padnou na volnoběžné cca 900/min. Pokud bych ihned po tomto srovnání nastartoval, tak je vše o.k. Pokud bych však nechal motor déle stát a znova nastartoval, tak to udělá znovu. Při projevu hádání je malinko cítit benzin a subjektivně se více kouří z výfuku.
Provedena:výměna svíček,lambdy,katu,zapalovací lišty,filtrů,vyčištění klapky. Kontrola a vyčištění EGR ventilu. Funkce by měla být o.k. Diagnostika nic nehlásí.

Napsal: 28 črc 2008, 11:19
od m1lan
hmm... podla toho co si mi napisal mame uplne rovnaky problem !!! a ked vidim co vsetko si vymenil....normalne mam s toho zly pocit... jeden tu pisal, ze on si mysli ze je to RJ !! ale dufam ze to snad nie !!! kua ale co to moze potom robit :?

Napsal: 28 črc 2008, 12:20
od m1lan
..normalne uz premyslam ze to svacnem do autirizovaneho servisu... :cry: ale neviem ci by to nebolo zbytocnee... :roll: