po vycist.klapky nedrzi volnobech

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Marťasek » 16 črc 2012, 09:18

na airboxu vzadu - vedou do toho černý hadice myslím si že jsi se na to už ptak k čemu to slouží! (je to ta tvá "bandaska" v blatníku s aktivním uhlím proti zápachu benzínu) více čti méně piš!
https://www.astra-g.cz/forum/search.php? ... mit=Hledat
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Reklama
 

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 16 črc 2012, 12:56

tak to bude asi ono nejde ten el.magnet na odvzdusneni ani vaha,,je to na stejnym svazku....tak odpol.budu labiorovat......

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 16 črc 2012, 12:58

nevite jak to tam je zapojeny?????co je kostra????,jaky kabel.....

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od vasekpetr1 » 17 črc 2012, 17:32

Kostra je vždy hnědý vodič. Ale čidla, která jdou do řídící jednotky mohou mít kostru "plovoucí" přes odpor pro omezení vnějšího rušení. Napiš, co máš za motor.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 17 črc 2012, 17:44

Z18XE 92kw

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od vasekpetr1 » 17 črc 2012, 17:54

Študuj:
Z18XE - 1.část.JPG
Z18XE - 2.část.JPG
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Alzafir » 17 črc 2012, 18:16

Než jsi to vymazal v paměti závad, byla tam i chyba ve vyhřívání lambdy, což by mohlo být i pojistkou P62 podle schematu od Vaška. Ale nevím, jestli jsi to mazal u studeného motoru.
Tento napájecí bod je jediný společný pro tvůj případ, pak už je na řadě jednotka.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od vasekpetr1 » 17 črc 2012, 18:30

Alzafir píše:Než jsi to vymazal v paměti závad, byla tam i chyba ve vyhřívání lambdy, což by mohlo být i pojistkou P62 podle schematu od Vaška. Ale nevím, jestli jsi to mazal u studeného motoru.
Tento napájecí bod je jediný společný pro tvůj případ, pak už je na řadě jednotka.
Alzafir myslel samože pojistku F62 8) .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Alzafir » 17 črc 2012, 22:02

:oops: no tu jsem myslel 8)
Uvidíme, co kolega změří 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 18 črc 2012, 09:21

JESTE BYCH POTREBOVAL PORADIT KDE JI NAJDU,V TISU SEM SI JI NASEL JAKO ZE JE V TY CERNY KRABICI VEDLE HL.M.POJISTEK ALE TAM SOU AKURAT RELATKA A VOLNA PATICE NA RELATKO....
:(

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 18 črc 2012, 12:28

na vaze vzduchu pri sepnutym kličku.je mezi 1-2-4,9V 1-3-4,7V 1-4-7,11V a na tom elm.na odvzdusneni nadrze je 1,5V a malinko cvaka .....nemuzu tu pojistku F62 15A najit.....

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Alzafir » 18 črc 2012, 13:30

Právě jsem koukal do TISu, tam mi to vyhodilo jiné schéma, pojistka tam není, ale to není v tuto chvíli podstatné. Jestli jsi koukal do checking procedure, zásadní je pin 43 na konektoru 53 jednotky, což je na váze pin 3. To by měl být výstup z váhy, kde by mělo napětí pulsovat, podle zatížení motoru, cca od 1 do 4 V.
Pak TIS odkazuje na kontrolu pinu 27 jednotky, na váze to je pin 2. A toto by měla být zem. Doufám, u mě to je jinak, tohle ti nemůžu ověřit.
Takže ta napětí zkus změřit znovu, ale minus měřáku nech na pinu 2 váhy vzduchu, změř 2-1, 2-3, 2-4. Na 2-4 bys měl mít 12V. 2-1 by mělo být 5V. Na 2-3 se to mění podle zátěže motoru.
Tenhle postup stavím na tom, že pin 2 na váze je zem.
A pro info, na tom schematu od Vaška sedí zapojení váhy na jednotku, sedí i napojení solenoidu tank ventilation i intake manifold. Jen ta pojistka je renonc, tu mi TIS neukázal. Tam to je napájené z klíčku přímo..
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 18 črc 2012, 15:21

2-1-1,8V staly.,,,,,,2-3-5,8V staly.....2-4-12V staly.......dnesni chyby.......kdyby nekdo chtel muzu je rozdavat......
P0100 - Mass Or Volume Air Flow Circuit High Input
(01) - Present

P0170 - Lean Exhaust
(02) - Not present

P0325 - Knock Sensor 1 Circuit no Signal
(08) - Not present

P0130 - O2 Sensor 1 Circuit Voltage Low
(02) - Not present

P0443 - Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open
(04) - Not present

P0140 - O2 Sensor 2 Incorrect Signal
(08) - Not present

P0110 - Intake Air Temperature Circuit High Input
(01) - Not present

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 18 črc 2012, 18:39

tak uz motor normal bezi na volnobech hura........ale netahne a cuka.....chyby,......P0100 - Mass Or Volume Air Flow Circuit High Input
(01) - Present

P0170 - Lean Exhaust
(02) - Present

P0325 - Knock Sensor 1 Circuit no Signal
(08) - Present
.....
Selected model>,2001,Zafira,Engine,Z 18 XE

Control Unit:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Normal timing parameter set.

systemSupplierSpecific: L  
VIN: W0L0TGF7512181972
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09158726
systemSupplierECUHardwareNumber: SIE 0116004500
systemSupplierECUSoftwareNumber: 6586055131
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0402
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S01005
systemNameOrEngineType: Z18XE1
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF

Identifier: 1605

CalibrationDate: O108301C
CalibrationEquipmentSoftwareNumber: n2c8302a
ECUInstallationDate: 6586055204
VehicleManufacturerSpecific: 3200

Measuring blocks information:

Battery Voltage,13.8 V
Main Relay,Active
Fuel Pump Relay,Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.96 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.47 V
Calculated Pedal Position,0 %
TP Sensor 1 (Throttle Position),0.55 V
TP Sensor 2 (Throttle Position),4.51 V
Calculated Throttle Position,4 %
Throttle Position,Idle
Engine Speed,801 RPM
Mass Air Flow Sensor,5.00 V
Mass Air Flow Sensor,518 kg/h
Coolant Temperature,2.24 V
Coolant Temperature,72 °C
Intake Air Temperature,1.14 V
Intake Air Temperature,44 °C
Tank Sensor,7.10 V
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning),660 kPa
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Inactive
Vehicle Speed,0 km/h
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Cruise Control,Inactive
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Inactive
Fuel Tank Ventilation Valve,8 %
Knock Control,Inactive
Intake Manifold Valve 1,Inactive
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Active
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),255 mV
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Rich
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Inactive
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),412 mV
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean
O2 Sensor Loop,Open
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),0
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),System OK
Malfunction Indicator (MI),On
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,On
Engine Speed,801 RPM
Desired Idle Speed,800 RPM
Idle Speed Offset,Inactive
Vehicle Acceleration,0.0 m/s2
Ignition Dwell Angle,2.1 ms
Injector Time,4.0 ms
Ignition Spark Angle,7.7 °CA
B1 Knock Sensor Signal (Bank 1),0.3 V
Knock Retard Cylinder 1,0 °CA
Knock Retard Cylinder 2,0 °CA
Knock Retard Cylinder 3,0 °CA
Knock Retard Cylinder 4,0 °CA
Relative Engine Load,0 %
ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive
Electronic Throttle Control Learn Counter,0
Fuel Tank Ventilation Valve,Active
to se stalo kdyz sem to meril......pak sem to asi 2h nechal bejt,,,,a chci jet domu a naskocil normalne..........neco se sere a furt nevim kde to je........a nejde tempomat.....

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Alzafir » 18 črc 2012, 20:41

Ty hodnoty z váhy, to je podivné. Protože nemám benzín, tak ať se pohnem dál, odpoj váhu a na konektoru ověř znova 12V, to je 2-1, pak najdi 5V. To je referenční napětí z jednotky.
Možná ta dvojka není zem. Měř tak, abys našel zem,odpor na kostru nebo minus baterky 0 ohmů, pak ověř ta napětí.

No dál ta tabulka nemá moc smysl, je jasné, že z váhy nemáš reálnou hodnotu, ukazuje 5V, to je na volnoběh nesmysl.
Nahraj live data, pošli mi to.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět