Stránka 3 z 4

Napsal: 06 črc 2008, 11:38
od rychlyradim
Defender píše:No tak když jsem to teď četl, tak jsem v tom popisu "sytičovýho problému" poznal svoje auto a to do puntíku přesně :D
Takže asi máte pravdu, bude to normálka, zřejmě nějaká konstrukční anomálie, no co už s tím, holt asi neřešit :wink:
tak to se za chvíli bude sčítat, ty anomálie :lol:
sytičová, klapková, agr anomálie...atd... :lol:

PS: a mě už ten den po nastartování otáčky hned v klidu na 650ot/min už to prostě není vysoko...ale jak tu bylo řečeno, krásně to drží na 1200ot/min a tot vše....jen divný že někdy to spadne hned pěkně dolů.... (také nechávám zhasnout všechny kontrolky co jdou)

Napsal: 06 črc 2008, 11:43
od manli2
1.6 16V :lol:

Napsal: 06 črc 2008, 12:00
od Los.FlegosS
No tak se to netika jen 1.6 mně to děla i 1.4 stím že obcas to vyskoci na 2000 a pote klesne k 1500 a drzi se. a pripada mi ze to ted dela porad.

Napsal: 06 črc 2008, 12:07
od rychlyradim
no zkuste si všichni pročistit krokový motorek..a dělat Vám to nebude ;-) už odzkoušeno..ale vydrží tak 2-3měsíce a opět to stejný s těmi otáčkami :?

Napsal: 06 črc 2008, 12:16
od Gallo
rychlyradim píše:
Defender píše:No tak když jsem to teď četl, tak jsem v tom popisu "sytičovýho problému" poznal svoje auto a to do puntíku přesně :D
Takže asi máte pravdu, bude to normálka, zřejmě nějaká konstrukční anomálie, no co už s tím, holt asi neřešit :wink:
tak to se za chvíli bude sčítat, ty anomálie :lol:
sytičová, klapková, agr anomálie...atd... :lol:

PS: a mě už ten den po nastartování otáčky hned v klidu na 650ot/min už to prostě není vysoko...ale jak tu bylo řečeno, krásně to drží na 1200ot/min a tot vše....jen divný že někdy to spadne hned pěkně dolů.... (také nechávám zhasnout všechny kontrolky co jdou)
Já se přes všechny tyhle "anomálie" propracoval k vadné ŘJ :?

Napsal: 06 črc 2008, 13:00
od rychlyradim
for Gallo a co bylo s ŘJ?!!???! špatné údaje? vadná ŘJ!??!!?! :?

Napsal: 06 črc 2008, 13:08
od Gallo
Nevím co je s ŘJ, ale svítí stále kontrolka motoru, vypisuje to "volnoběžné otáčky" Ačkoli jsou v pohodě. Po konzultacích s několika odborníky, se došlo k názoru, že je ŘJ...KO :shock:

Napsal: 06 črc 2008, 13:10
od manli2
rychlyradim píše:for Gallo a co bylo s ŘJ?!!???! špatné údaje? vadná ŘJ!??!!?! :?
klíííííííííd... řj jsou náchylnější u x18xe1.... :wink: u 16 hledej problém jinde.... :)

Napsal: 06 črc 2008, 13:13
od Gallo
No právě, 1.8 jsou na tohle mrchy.... :x . Ale co se popisuje v tomto vlákně mi dělalo taky. Zvláštní, teď na nouzák je to v poho.

Napsal: 08 srp 2008, 11:52
od rychlyradim
no už mi to nedalo tak to musím napsat..nevím jestli je to náhoda ale už mi příjde že není! tak k těm vysokým otáčkám u studeného motoru!!
Spozoroval jsem jednu věc....klasika když se nastartuje motor (pravděpodobně jen u x16xel) a je studený tak otáčky drží na 1200 ot a někdo říká že je cítit šíleně beznín. Já si tak jednou hrál a měnil vzduchový filtr když jsem spatřil nějaké čidlo které je na plastovém potrubí které vede od vzduchového filtru! nevím nač to je...chtěl jsem to omrknout tak jsem šrouboval a šrouboval..ale nevyšrouboval...no a když jsem pak nastartoval auto za studena, tak ŽÁDNÉ VYSOKÉ OTÁČKY...pěkne na 900-950 ot min a po čase znova vysoké otáčky..tak jsem s tím zacloumal a opět nízké otáčky...tak se ptám nač je toto čidlo! když tak dodám foto večer, kdyby někde netušil jaké čidlo myslím! :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

PS: asi to s tím nějak souvisí..protože to už nemůže být přeci náhoda... že když s tím zacloumám tak jdou otáčky dolů!!!! Ale nezkoušel jsem to za chodu že by spadli! zatím

Napsal: 08 srp 2008, 13:18
od Defender
Jestli myslíme oba to stejný (hned první bazmek napíchnutej ve vedení od filtru), tak já měl vždycky za to, že to patří k váze vzduchu :wink: Jestli jsem napsal nějakou blbost, tak se omlouvám, ale tam je to přece jenom nacvaklý a žádný šroubky :oops:

Napsal: 08 srp 2008, 13:46
od pansuu
Defender píše:Jestli myslíme oba to stejný (hned první bazmek napíchnutej ve vedení od filtru), tak já měl vždycky za to, že to patří k váze vzduchu :wink: Jestli jsem napsal nějakou blbost, tak se omlouvám, ale tam je to přece jenom nacvaklý a žádný šroubky :oops:
Taky bych nerad plácal nesmysly, ale tuším, že tu někde někdo psal, že 1.6 nemá váhu vzduchu. To čidlo které popisujete, nebude na teplotu nasávaného vzduchu?? Ale netuším, jaký může mít vpliv na tady popisovaný jevy :?

Napsal: 08 srp 2008, 16:21
od rychlyradim
To DEFENDER: aha takže by mělo stačit zatáhnout..a vytáhl bych to jo? tak to schválně zkusím!
TO Pansuu: no psal jsem to proto, protože po zatočení nebo prostě když s tím pohnu tak otáčky se mi drží ihned přistartu za studena dole! Ted jsem na to měsíc nešahal, abych zjistil jestli je to nahodilé nebo ne. ale celý měsíc krom 1výjimky byly pokaždé vysoké otáčky po startu! no a jak jsem psal jsem s tím zatočil jak jsem to chtěl vytáhnout což mi nešlo a včera a dnes ráno za studena nízké otáčky NO Problém! tak fakt nevím! prostě to byl jen postřech.... :?

no a koukám že 1.2 maj váhu vzduchu rok v. 98 a vejš..tak proč ne 1.6? Ale jináč jsem koukal že Váhu vzduchu maj převážně Díesll!!
http://www.aukro.cz/item413983957_vaha_ ... 7123_.html

Ale jak říká Pansuu že by to mohlo být čidlo teploty nasávaného vzduchu! to by potom odpovídalo těm jevům co tu píší! jen při určité teplotě - třeba v zimě se to neděje!!! mám pocit, že by to mohla být chybička kterou hledáme!

Napsal: 09 srp 2008, 16:07
od Petrik
Můj postřeh: Taky mi chvilku trvalo, než jsem přišel na to, jak toto čidlo dostat ven, než jsem zjistil, že je tam drženo gumovým kroužkem a nechá se jen vztáhnout.
Nicméně po vyjmutí jsem viděl jen krásně čisté čidlo, na němž se toho moc vykoukat nedá. Dal jsem ho zpět, ale zde uváděný problém nepřestává.
S tím jak se motor chová za studena se mi smířit nechce - je to vopruz. A hlavně auto za cca 300-400 000 Kč (nové) by takovéto "konstrukční anomálie" míti přeci jen nemělo. Co říkáte?

Napsal: 09 srp 2008, 16:17
od rychlyradim
ty máš nové auto? a dělá ti to taky?