Tak dnes jsem Astru projel 30km a pak mi otec měnil oléj + filt (e automechanit a tak to měl za pár minut). Jen nás zarazilo pár věcí.
1 - mám kryt pod motorem a zde není žádny otvor v oblasti výpušťovacího šroubu, proto se musel celý kryt komplet demontavat a je to opravdu velmi těžký kousek, skoro jako pancíř

.
2 - Po vypištění starého oleje, vylo vše OK, výměna filtru taky OK, ale pak jsem s 5lit. (GM 5W/30 originál opel, balení 5 litrů)kamistru oleje nalil 3 litry a bylo to po vrchní rysku měrky. podle dokumentace by tam mělo být 3,5 litrů. Proto jsem vymazal interval servisní kontroly. Nechali jsme Astru pár minut volně na rovině stát a čekali jsme že se to ustálí a nic, proto jsem nastartoval motor odjek dalších 20 km a nechal Astru opět stát. Oléj na měrce klesl o 0,2lit a tak jsem opět dolil, na vrchní rysku, tak že podtrženo sečteno 3,2 lit ( tak že pořád rozdíl 0,3 lit)
Jinak motor bych řekl že je tižší
