spožděný pokles otáček
Re: spožděný pokles otáček
Krokáč jsem měl venku před třema nedělema a už je čistej jako sníh! V tom to neni...
- Reklama
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: spožděný pokles otáček
a začlo ti to z ničeho nic dělat až po VÝMĚNĚ palivového filtru ano??a máš to dobře utěsněný? přeci jen jsou tam gumičky kol toho...
Re: spožděný pokles otáček
a co ten vzduchovej filtr, nehnul si s něčím špatně jak si ho měnil. Myslím s tou rourou sání třeba... je na ní i nějaké to čidlo já bych při kolísání otáček asi šel po tom vzducháči než po palivovém filtru
Re: spožděný pokles otáček
jo, už je to v poho! Když jsem měnil ten vzduchovej, tak vypadla ta hadička pod tou trubicí!! Ostuda, že jsem se nepodíval hned!
Re: spožděný pokles otáček
Radime, nemusíš ho měnit, jen teď když je vyčištěnej, tak ho tak udržuj. Alespoň jednou za dva měsíce znova vypucovat i s klapkou. Psal jsem to tu už mockrát, on si málokdo uvědomuje, co vše si ušetří za problémy a starosti, když tyhle dvě věci udržuje čisté.
END
Re: spožděný pokles otáček
Tak nevím jestli hledám problém tam kde není, ale konečně jsem dostal možnost projed jinou astru s motoremTrdlo píše:Je to ochrana. Užo to tady bylo několikrát napsáno, ale tak když máte chuť a náladu hledat problém tam kde není....
1,6 twinport a žádný problém při řazení nenastal. Otáčky motoru padaly bez problémů dolů.
Re: spožděný pokles otáček
Tak znova, klasika.... Skrtící klapka je vyčištěná? Krokový motorek a egr taktéž? Kolik má najeto vzduchový filtr?
END
Re: spožděný pokles otáček
Škrtící klapka je vyčištěná, koupil jsem na ni čistič ve spreji, krokový motorek jsem měl venku, ale ten je celej zakrytovanej, tak na něm není co čistit, na vzduch. filtru mám asi 2tis. ale dělalo to i když byl novej. Egr na diagnostice nějek špatně chodil, tak ho vyčistily a bylo vše OK.
Re: spožděný pokles otáček
Pokračujem, podtlaky a hadičky v pořádku, nikde to nepřisává/nefouká? Lambda v pohodě? Výfuk správně průchozí - není přicpaný kat?
END
Re: spožděný pokles otáček
Nevím jak najít závadu na hadičkách, ale na pohled je vše ok a při nastartovaném motoru nikde nic nefouká.
Lambda sondy jsou tam údajně dvě a na diagnostice bylo vše ok. Taky nevím jak zjistit jestli je výfuk a kat v pořádku.
Taky jsem měl hned po koupi auta problém s kontrolkou motoru. Vždy po ujetí asi 30až 50 km se rozsvítila a vyskočily
kódy závad 300 až 304 vynechání 1 až 4 válce. Po nějaké době jsem zjistil že s tímto problémem byl ve ZAČKOVÉM servise předchozí majitel. Ti mu mu vyměnily svíčky, pak zap. lištu, potom čidlo na klice a na závěr dělaly hlavu.
Pravděpodobně vše zbytečně protože tam měly poznámku "podezdření na vadnou ř. jednotku". Proto asi majitel astru prodal za relativně dobrou cenu. Já po několika mázání chyb. kódů asi osumkrát a po radách v servisech nabýval dojmu že ř. j. to není. Nakonec jsem ze zoufalství vytahal všechny kabely co jsou u motoru a vše vyčistil. Najadnou se kontrolka nerozsvítila a mám najeto asi 2500 km. Takže velká radost protože za výměnu chtěly v oplu asi 30 000 kč. Jediné co mě trochu trápí jsou ty otáčky a někdy auto cukne když jedu konstantní rychlostí v otáčkách do 2200, jako kdyby si
elektronika sama plynu ubrala a hned zas přidala..
Lambda sondy jsou tam údajně dvě a na diagnostice bylo vše ok. Taky nevím jak zjistit jestli je výfuk a kat v pořádku.
Taky jsem měl hned po koupi auta problém s kontrolkou motoru. Vždy po ujetí asi 30až 50 km se rozsvítila a vyskočily
kódy závad 300 až 304 vynechání 1 až 4 válce. Po nějaké době jsem zjistil že s tímto problémem byl ve ZAČKOVÉM servise předchozí majitel. Ti mu mu vyměnily svíčky, pak zap. lištu, potom čidlo na klice a na závěr dělaly hlavu.
Pravděpodobně vše zbytečně protože tam měly poznámku "podezdření na vadnou ř. jednotku". Proto asi majitel astru prodal za relativně dobrou cenu. Já po několika mázání chyb. kódů asi osumkrát a po radách v servisech nabýval dojmu že ř. j. to není. Nakonec jsem ze zoufalství vytahal všechny kabely co jsou u motoru a vše vyčistil. Najadnou se kontrolka nerozsvítila a mám najeto asi 2500 km. Takže velká radost protože za výměnu chtěly v oplu asi 30 000 kč. Jediné co mě trochu trápí jsou ty otáčky a někdy auto cukne když jedu konstantní rychlostí v otáčkách do 2200, jako kdyby si
elektronika sama plynu ubrala a hned zas přidala..
Naposledy upravil(a) Kamil dne 22 čer 2009, 19:53, celkem upraveno 1 x.
Re: spožděný pokles otáček
Egr jsme čistily v servisu když jsem měl problémy s tou kontrolkou, ale cukání nepřestalo. Je třeba jej vyměnit?
Cena je kolem 5 tis. nepletu se?
Cena je kolem 5 tis. nepletu se?
Re: spožděný pokles otáček
Chce to ho pořádně otestovat na diag. jestli funguje jak má, nebo ne. Nebo ho úplně odpoj a zkus auto projet, sice se ti rozsvítí kontrolka, ale pokud cukání nebude, máš jasno.
END
Re: spožděný pokles otáček
Hele, že se vám do toho pletu.. Když chci odpojit ten egr jenom, abych vyzkoušel, esli to přestane zlobit, tak ho mam celej vyndat?