K palivu, no jsou tu lidi který na to jezděj už hodně dlouho (a i s Astrama Gé) a prakticky to je jen záměna poměru benzínu s biolihem ( v N95 je 10% Ethanolu a E85 je 15% Naturalu již od výrobce)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jj, to je bohužel pravda.Jen mě zaráží to tvrzení,že když kontrolka nesvítí,tak je nefunkční.Ta by se měla rozsvítit při každé odlišnosti a jestli-že je nefunkční elektronika v EGR, tak by měla svítít jak o závod.feri.feri píše:zaslepiť sa dá len funkčný ventil... ak odišla elektronika, tak treba nový a tak zaplepiť...
Tak záslepka s jednou dírou stojí v Opelu cca. 250 kačenMiguello píše:Nebo zaslepit ? Záslepka stojí cca 30,-Kč
Mám ten samý motor....bez problému při jakemkoli stylu jízdy a počtu otáčekspermin píše:u naší motorizace po zahřátí motoru a brždění motorem vždy kolem 2000 OT rožne, a svítí do dalšího startu,
jen jednou mi zhasla, při akceleraci NAPLNO a to jsem tedy KOUKAL. na výkon to nemá vliv.
Přesně takLucky píše:No co jsem zase pochopil já, tak EGR musí byt pro zaslepení funkční proto, že musí vysouvat jehlu. Pak ŘJ vyhodnotí, že je EGR OK a nehází chybu i při zaslepení.
V záslepce je dírka právě pro tu jehlu.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |