Stránka 2 z 23

Napsal: 01 kvě 2008, 17:18
od Jiříček
Díky Trdlo. Zakoupil sem čistič od Barnera a super. Dle návodu aplikace a klapka se leskne jak psí kule. Ten sajrajt z klapky mizel před očima a výsledek je super. Klidnější otáčky. Přestalo to cukat při brždění motorem. Prostě lahoda. Doporučuji. Sprej stál 235,-Kč a vyplatí se to.

Napsal: 01 kvě 2008, 18:36
od Trdlo
Nemáš zač. Jsem rád že to pomohlo. :wink:
A ještě jsi k tomu sprayi zapomněl dodat, že je tak na deset čistění. :wink:

Napsal: 12 kvě 2008, 00:52
od Schumak
Dal by se napsat presny nazev jak se to jmenuje? jsem z Ostravy a do Prahy pro to nepojedu, ze bych se poptal tady v barvach a lacich, jestli to nebudou mit... taky mi ty otacky vyskakuji ale kdyz to protocim nad 2000 tak to hned zacne klesat na tech 800 a pak uz je klid. tak to zkusim taky procistit. diky

Napsal: 12 kvě 2008, 19:10
od Jiříček
Čistič vstřikovacího systému. Já sem měl od firmy BERNER, ale si myslim, že to bude dělat i někdo jiný. Cena byla myslím 235,- Kč. Už sem s tim udělal 4 auta a ještě ve spreji mám.

Napsal: 12 kvě 2008, 20:46
od milode
Tak já odstranil samovolné přidávání otáček na volnoběch vyčištěním AGR ventilu.......motor si hezky pobrukuje a kontrolka se už taky nerozsvěcuje.....

Napsal: 13 kvě 2008, 14:14
od m1lan
Mozes mi prosim ta napisat ako si to vycistil ??????? budem ti vdacny :wink:

Napsal: 06 čer 2008, 13:23
od m1lan
no tak vycistil som tu klapku podla toho navodu co je tu na fore.... ale zda sa ze nejak to nepomohlo........... co by to mohlo este byt ??????? :cry:

Napsal: 06 čer 2008, 13:29
od Gallo
Já teď řeším to samé, po vyčištění to pořád vyhazuje chyku P0505- škrtící klapka. Budu ji zkusmo měnit. Pokud to nebude tím tak je v háji ŘJ, ale to už pak to auto raději zapálím....!!!

Napsal: 06 čer 2008, 16:22
od m1lan
Gallo píše:Já teď řeším to samé, po vyčištění to pořád vyhazuje chyku P0505- škrtící klapka. Budu ji zkusmo měnit. Pokud to nebude tím tak je v háji ŘJ, ale to už pak to auto raději zapálím....!!!
myslis ze by to mohla byt RJ ??? ale to hadam nie........... :cry: :cry: ja este skusim par veci... RJ to bude moja posledna sanca..snad to nejak spravim.. :cry: a kedy ides skusit vymenit tu lapku ??? potom mi daj vediet ci ti to pomohlo , ok ????

Napsal: 06 čer 2008, 23:12
od Gallo
m1lan píše:
Gallo píše:Já teď řeším to samé, po vyčištění to pořád vyhazuje chyku P0505- škrtící klapka. Budu ji zkusmo měnit. Pokud to nebude tím tak je v háji ŘJ, ale to už pak to auto raději zapálím....!!!
myslis ze by to mohla byt RJ ??? ale to hadam nie........... :cry: :cry: ja este skusim par veci... RJ to bude moja posledna sanca..snad to nejak spravim.. :cry: a kedy ides skusit vymenit tu lapku ??? potom mi daj vediet ci ti to pomohlo , ok ????
Ok, budu informovat...

Napsal: 06 čer 2008, 23:14
od Gallo
Zigi píše:
Gallo píše:ale to už pak to auto raději zapálím....!!!
Přítelkyně by ho vzala :D
Copak jsem nějaká charita? :lol: :lol: :lol:
Udělám to pro vlastní potěšení a uklidnění....

.

Napsal: 07 čer 2008, 06:41
od dajin
Jasně :-) A pokud chceš tak bych ti pomužu :-) :lol: :lol: At to je pořádně ;) :P :lol: :lol:

Napsal: 07 čer 2008, 07:14
od Frydex
idu do toho s váma :D :D

Napsal: 07 čer 2008, 10:22
od Jiří Pávek
To M1lan: Mám podobný problém s X16XEL. Pokud je venkovní teplota vyšší jak 15st. Celsia, tak naskočí motor na tři válce a asi tak minutu až dvě se hádá při cca 1500ot/min. Po dvou minutách se sami otáčky zdvihnou na 2000ot/min. a ihned spadnou na volnoběžné, tedy cca 900ot/min. Už jsem vyměnil lambdu, svíčky, čistil klapku a EGR ventil. Nic nepomůže, jen chladnější počasí. Měli jsme to napíchlé na osciloskopu a na diagnostice a žádná chyba. Pouze osciloskop ukazoval při tom hádání, flákání jednoho válce. Kamarádovi to spíše připadá, že je to zacpanýma vstřikama. Ještě chci od někoho, komu to neblbne, vyměnit zapalovací lištu. Zatím jsem nikoho nesehnal.

Napsal: 07 čer 2008, 10:48
od Gallo
No, ze mě si ta modrá pixle dělá srandu. Byla už napíchlá na dvou diagnostikách. Poprvé hlásila diagnostika volnoběžné otáčky... Na dalších měřeních, to byly opět volnoběžné otáčky. Došlo k vyčištění škrtící klapy. Když se vyčistila, chyba volnoběžných otáček zmizela a načetla se jiná chyba a to, nízký průtok vzduchu. Tak jsem si půjčil novou váhu a na druhý den jsem znova dojel na diagnostiku ještě bez vyměněné váhy. Napíchlo se to znova aby se to zkontrolovalo, než se vymění a ejhle, opět volnoběžné otáčky... Takže si ještě půjčím škrtící klapu. Pokud to nebude ani tím, tak je v háji ECU, ale to už fakt ten krám půjde ze skály...