0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
5min.Stačí bohatě.
- Reklama
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
sem ji měl odpojenou tak 20 minut a po nastartování to děla to stejne pořád a je tam chyba 0120 a 0340 ale ten snímač vačky je nový a ten snmač klapky je už připojený.
jo a ješte, nejde vytočit víc jak 4500 ot. když víc přidám plyn, tak to chvílema dělá to, že se jakoby uplně ztrácí výkon ale otačky ne .
jo a ješte, nejde vytočit víc jak 4500 ot. když víc přidám plyn, tak to chvílema dělá to, že se jakoby uplně ztrácí výkon ale otačky ne .
Astra G 2.0 16V 100kW
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
Jestli to jen vyblikáváš,nepoznáš přítomnost chyby.Smázni to diagnostikou a pak znovu vyčti.Přítomná chyba se hned ukáže.Pakliže čidlo vačky a vedení budou OK,může být KO jednotka.
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
mno tak skusim někoho sehnat kdo mi to smaže
Astra G 2.0 16V 100kW
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
jo dik, už jsem se na to díval. buď napíšu okurovi nebo alzafirovi
Astra G 2.0 16V 100kW
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
Klidně napiš
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
tak jsem ti napsalAlzafir píše: Klidně napiš
Astra G 2.0 16V 100kW
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
Zdravím příznivce benzínu.
Po vyčtení a vymazání chyb zůstává trvalá chyba P0120-04, v livedatech hodnota 0,2-0,4V, což je asi nesmysl, když je to snímač natočení klapky. Dál se sporadicky objevuje chyba P0340. Jelikož je snímač vačky vyměněn ( nevím za jaký) , možná to bude něco jiného. Někde jsem četl, že se pod tímhle kódem může projevovat i chyba snímače kliky, nejsem si ale jistý, jestli je to i u tohodle typu motoru. Dál jsem našel zásah ( mechanický ) na ECU. Předpokládám, že deska , na kterou je přišroubovaná je chladič, ale ona je přišroubovaná šejdrem, takže se asi dost přehřívá.
Musím naštudovat pár principů kolem benzínu, zatím jsem vrtal jen do nafťáků. Včera jsme neměli moc času, ale na příští týden jsem s minem domluvený a kouknem na to znova.
Při startování se autíčku zrovna moc chytat nechce. Když chytne , tak volnoběh drží cca 800 ot, po přidání plynu ( ale bez zásadní odezvy a nástupu otáček) volnoběh zůstává viset i na 2000 ot. Po chvíli postupně neochotně lezou dolů.
Ještě poznámka, svítí kontrolka emisí, diagnostika kolem lambdy mlčí, livedata- kolísání napětí ( pravidelné )od 0,4 do 4V.
Jestli někoho napadne, po čem jít , budu rád za připomínky, jak jsem psal, benzíny zatím v podstatě neznám.
Po vyčtení a vymazání chyb zůstává trvalá chyba P0120-04, v livedatech hodnota 0,2-0,4V, což je asi nesmysl, když je to snímač natočení klapky. Dál se sporadicky objevuje chyba P0340. Jelikož je snímač vačky vyměněn ( nevím za jaký) , možná to bude něco jiného. Někde jsem četl, že se pod tímhle kódem může projevovat i chyba snímače kliky, nejsem si ale jistý, jestli je to i u tohodle typu motoru. Dál jsem našel zásah ( mechanický ) na ECU. Předpokládám, že deska , na kterou je přišroubovaná je chladič, ale ona je přišroubovaná šejdrem, takže se asi dost přehřívá.
Musím naštudovat pár principů kolem benzínu, zatím jsem vrtal jen do nafťáků. Včera jsme neměli moc času, ale na příští týden jsem s minem domluvený a kouknem na to znova.
Při startování se autíčku zrovna moc chytat nechce. Když chytne , tak volnoběh drží cca 800 ot, po přidání plynu ( ale bez zásadní odezvy a nástupu otáček) volnoběh zůstává viset i na 2000 ot. Po chvíli postupně neochotně lezou dolů.
Ještě poznámka, svítí kontrolka emisí, diagnostika kolem lambdy mlčí, livedata- kolísání napětí ( pravidelné )od 0,4 do 4V.
Jestli někoho napadne, po čem jít , budu rád za připomínky, jak jsem psal, benzíny zatím v podstatě neznám.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
Tak popisem co bolo s mojim autom.. Asta 18XE .. 1.8 16V 92KW.
Tiez auto sem tam cuklo ked som isiel po dialnici, po case zacalo robit to ze ma nepustilo na viac ako 4000 otacok (priblizne). potom som bol v servise a tam detekovali chybu cidla vackoveho hriadela.. Vybrali ho a izolacia na kabli bola upne tvrda a rozpadnuta.. To sposobilo ze sa vsetky droty veduce k cidlu spojili (napajanie a signalovy vodic) . Vymenili mi cidlo, ale riadiaca jednotka mi dalej hlasila chybu cidla vackoveho hriadela. Uz som sa zmieril s tym ze budem jazdit maximalne do 4000 otacok ked som nasiel jedneho pana ktory sa na to pozrel. Zistil ze odislo napajanie cidla vackoveho hriadela (v riadiacej jednotke). Ma tam byt napajanie 5V (bolo 5V, ale ziadne ampere). Na scheme zistil ze rovnake napatie je aj na snimaci skrtiacej klapky. Prepojil +5V snimaca skrtiacej klapky s +5V snimaca vackoveho hriadela a parada... motor sa rozbehol do otacok a riadiaca prestala hlasit chybu.
Ten kto este to cidlo nemenil tak si ho skontrolujte.. ked sa vam rozpadne izolacia tak uz bude neskoro.
Tiez som mal este neskor problem s nepravidelnymi otackami a rozsvietenou kontrolkou motoru (hlasilo to problem s lambda sondou).. to som ale zistil netesnost hadicky na podtlaku (ktora mi viedla k cidlu pre LPG - falosny vzduch). Po utesneni (zalozeni SKpasky) Auto ide ako nove.
Tak snad to niekomu pomoze. Nie vzdy musite menit riadiacu jednotku ked vam to v "odbornom" servise poradia. Tak vela stastia.
Tiez auto sem tam cuklo ked som isiel po dialnici, po case zacalo robit to ze ma nepustilo na viac ako 4000 otacok (priblizne). potom som bol v servise a tam detekovali chybu cidla vackoveho hriadela.. Vybrali ho a izolacia na kabli bola upne tvrda a rozpadnuta.. To sposobilo ze sa vsetky droty veduce k cidlu spojili (napajanie a signalovy vodic) . Vymenili mi cidlo, ale riadiaca jednotka mi dalej hlasila chybu cidla vackoveho hriadela. Uz som sa zmieril s tym ze budem jazdit maximalne do 4000 otacok ked som nasiel jedneho pana ktory sa na to pozrel. Zistil ze odislo napajanie cidla vackoveho hriadela (v riadiacej jednotke). Ma tam byt napajanie 5V (bolo 5V, ale ziadne ampere). Na scheme zistil ze rovnake napatie je aj na snimaci skrtiacej klapky. Prepojil +5V snimaca skrtiacej klapky s +5V snimaca vackoveho hriadela a parada... motor sa rozbehol do otacok a riadiaca prestala hlasit chybu.
Ten kto este to cidlo nemenil tak si ho skontrolujte.. ked sa vam rozpadne izolacia tak uz bude neskoro.
Tiez som mal este neskor problem s nepravidelnymi otackami a rozsvietenou kontrolkou motoru (hlasilo to problem s lambda sondou).. to som ale zistil netesnost hadicky na podtlaku (ktora mi viedla k cidlu pre LPG - falosny vzduch). Po utesneni (zalozeni SKpasky) Auto ide ako nove.
Tak snad to niekomu pomoze. Nie vzdy musite menit riadiacu jednotku ked vam to v "odbornom" servise poradia. Tak vela stastia.
Astra G, 5dv,1.8i, 92kW, r.v. 10/2000
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
Tak i já řeším problém k tomuto tématu.Klukova Astra G 1.6.16V X16XEL přijel za přítelkyní v poho, při odjezdu ztratila výkon,ale dojel domů. Po 3dnech nastartoval, rozsvítila se kontrolka elektroniky ,zhasnul a už nejde nastartovat Jakoby chtěla chytit,ale nechytne. Diag. jediná závada chyba P0340. Všechna čidla údajně byla před půl rokem v servise měněna.
Jak odzkoušet čidlo vačky Když jej odpojím,mělo by to chytit? Mohl se prodřít kabel že to postupně přestalo i chytat ? Jinak šlapal motor jak hodinky
Prostě jestli se dá odzkoušet,jestli je to opravdu ono.
Dík za rady
Jak odzkoušet čidlo vačky Když jej odpojím,mělo by to chytit? Mohl se prodřít kabel že to postupně přestalo i chytat ? Jinak šlapal motor jak hodinky
Prostě jestli se dá odzkoušet,jestli je to opravdu ono.
Dík za rady
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
to není vůbec špatný nápad. Předpokládám, že x16xel to má zrovna tak.heretic píše: Prepojil +5V snimaca skrtiacej klapky s +5V snimaca vackoveho hriadela a parada... motor sa rozbehol do otacok a riadiaca prestala hlasit chybu.
Na mě kontrolka taky hraje hrozný divadlo, někdy se rozsvítí někdy ne. Motor ale nepadne do nouzáku. Čidla jsou obě nová a borci při reklamaci v servise tvrdili, že je jednotka v řiti. Kdyby to šlo takhle vočůrat i na x16xel, pak bych měl snad už klid.
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
Tak jsem to byl právě odzkoušet, a při odpojení čidla motor jede,startuje hned, ale s kontrolkou v nouzovém režimu,takže asi na 99% čidlo vačky
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
Pomoc pomoc Ta jsem vyměnil čidlo vačky a bohužel stále nejede, sice jde občas nastartovat,ale ihned se přepne asi do nouzáku, rozsvítí se kontrolka elektroniky a stále chyba nesprávný signál vač.hřídele. Mám uložena livedata,dá se z nich něco vyčíst k této chybě ? Co teď dál, dá se něco proměřit? Dík za každou radu .
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Re: 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele
tak mam stejný problém, akorát že místo aby mi to padlo no nouzáku, tak občas mam problém nastartovat. Chybu hlásí stejnou 0340. Snad nemáme v řiti jednotku
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace