problém s otáčkami

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od Trdlo » 26 kvě 2009, 22:06

Já už asi taky neumím číst, sorry.

Samozřejmě je normální, že než se motor dostane na určitou teplotu, tak je v činnosti automatický sytič a tím jsou otáčky vyšší.

Edit: ještě dodám kvůli rýpalům - automatickým sytičem u těchto aut rozuměj že si RJ nastaví polohu klapky nebo krokáče na trochu přiotevřenou, tím se zvýší otáčky, po dosažení potřebné teploty se klapka/krokáč opět uzavře. To jen aby jste nehledali lanka sytiče jak u schade...
END

Reklama
 

Uživatelský avatar
dany2ka
Příspěvky: 298
Registrován: 03 bře 2008, 16:57
Bydliště: Ústecký kraj

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od dany2ka » 27 kvě 2009, 11:27

tak mi teda vysvětli, jaktože po sytiči neni v zimě ani památky, otáčky držej perfektně hned, ikdyž je -10° nebo +10° ,ale jak je cca nad +18° zvýšej se na těch cca 2200 a pak to po chvíli opadne na normál, prostě na ty zvýšený ot. se jede blbě! :(

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od Phrz » 27 kvě 2009, 12:04

tak takhle to maj snad vsichni uz se to tu nekde dlouho resilo a tusim ze nevyresilo, ja osobne to mam taky, poptaval jsem to v oplu a bylo mi receno ze u tohodle to jeste nemaj moc vychytany... a zase mi bylo receno ..."nevymejslej blbosti a jezdi" :D
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Uživatelský avatar
dany2ka
Příspěvky: 298
Registrován: 03 bře 2008, 16:57
Bydliště: Ústecký kraj

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od dany2ka » 27 kvě 2009, 15:16

jj vím že se to tu řešilo, taky sem si početl, ale nechápu proč je to sytič, když v zimě žádnej neni a v létě jo?!!jak je to teda?!

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od Arwy » 28 kvě 2009, 10:18

Zvýšené otáčky slúžia k rýchlejšiemu zohriatiu katalizátora a uvedenia ho do činnosti. Prečo to nerobí v zime neviem. Mne X16XEL pri studemom motore v zime a aj v lete točil asi 1200 a po chvílke padol na cca 800.
Ak máte pochybnosti, tak to hodte na diagnostiku, mrknite na live data na hodnoty požadované a skutočné voľ. otáčky. Ak sú zhruba zhodné je to OK, ak sú rozdielne tak je niekde problém a potom riešte kde.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
Shimmeron
Příspěvky: 599
Registrován: 17 dub 2009, 14:42
Bydliště: Bratislava - Rača

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od Shimmeron » 28 kvě 2009, 10:41

hmm ja mam astru novu a teraz v jak je vonku tak bezne ked natocim vyletia otacky na cca 1200 - 1500, potom spadnu dolu, a ked je zimsie ako vcera napriklad bolo v noci pod 10 stupnov a rano vyskocili drzali 1000 asi pol km a potom padli a secko ok, tak teda :? ci som OT :lol:
Opel Astra Classic II Eco Line, Grand Lux Super, Twin Spark - rv. 2009, 5d, Z14XEP, 66kw / 90hp, Magma Red, vybava klima, ele. predne okna, vyhrievane a ele. spatne zrkadla, Dezent V-Dark 15", predne kompa Magnat.

Moj S-opel TU

dateli
Příspěvky: 119
Registrován: 03 črc 2007, 14:48
Bydliště: Havířov

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od dateli » 16 čer 2009, 21:25

Zvýšené otáčky slúžia k rýchlejšiemu zohriatiu katalizátora a uvedenia ho do činnosti. Prečo to nerobí v zime neviem. Mne X16XEL pri studemom motore v zime a aj v lete točil asi 1200 a po chvílke padol na cca 800.
Ak máte pochybnosti, tak to hodte na diagnostiku, mrknite na live data na hodnoty požadované a skutočné voľ. otáčky. Ak sú zhruba zhodné je to OK, ak sú rozdielne tak je niekde problém a potom riešte kde.[/quote


Kde se daji sehnat ty požadované hodnoty Nemam paru DIKY
1.6 74 KW 16V X16XEL

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od Arwy » 17 čer 2009, 07:47

Cez diagnostiku v live datach. Dokáže to AB COM a aj OP COM.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od langdon2 » 17 čer 2009, 07:58

Ja ked nastartujem studeny motor...tak mam 1500otacok. Cca po minute mi same klesnu na 800 a na pal pc. to videt ze mi troska kolisu cca o 30otacok hore dole...Niekedy aj o 50
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

peet100
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2007, 11:58
Bydliště: bratislava

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od peet100 » 17 čer 2009, 08:01

Zase na druhu stranu v zime ked je olej zatuhnuty nikede na spodu vane a nastartujes tak nie je zase bohvie ake terno ked ti vyletia otacky na 1500 ci 2000.. Zase v lete nie je taky stuhnuty.. Mne to robi tiez a dnes je slnecno takze mi zase vyskocia na tych 1500.. Ja to uz neriesim...
1.6 16V 74KW HB 5dv.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od langdon2 » 17 čer 2009, 08:14

Zatuhnuty olej?Tak to ja neviem co je....POuzivam 5W30 a aj ked vonku mrzne je pekne riedky...
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

peet100
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2007, 11:58
Bydliště: bratislava

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od peet100 » 17 čer 2009, 11:21

no mozes pouzivat hocijaky olej ale ked je jednak vsetok olej dole a kym sa rozdistribuje do celeho motora tak to tiez trva a ked je chladno tak olej je sice redsi ale ma trosku vyssiu viskozitu
1.6 16V 74KW HB 5dv.

dateli
Příspěvky: 119
Registrován: 03 črc 2007, 14:48
Bydliště: Havířov

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od dateli » 17 čer 2009, 18:14

Ja měl na mysli Tabulkove hodnoty S ktery ma bych mohl porovnavat live data :D
1.6 74 KW 16V X16XEL

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: problém s otáčkami

Příspěvek od Arwy » 19 čer 2009, 06:39

Hodnota požadované voľnobežné otáčky je tiež zobrazená v live datach (v AB COMe a aj OP COMe).
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Odpovědět