Cidlo klepani 1.6 XEL
- Štráda
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 02 led 2009, 23:08
- Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
Tak to by měly dělat ty svíčky,mě to taky kolem 3 až 4tis škubalo,tak jsem vyndal svíce,očistil knoty a pak to bylo Oukej.
Jak je tam máš dlouho?Já jen,zda by nestálo za to,koupit už nové-svíce maj taky jen svou životnost!
Jak je tam máš dlouho?Já jen,zda by nestálo za to,koupit už nové-svíce maj taky jen svou životnost!
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda
Hellracer Štráda
- Reklama
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
svice sou novy, maj tak 5tis natoceno. Ale ono to cukalo i pred cca 800km, kdy jsem je cistil taky.
Jde mi o to, jestli diagnostika hlasi odpojeny cidlo klepani nebo jak se to muze projevit, kdyz ho odpojim. A hlavne, jak se k nemu dostanu, abych neodstrojoval pulku motoru-sani, kdyz by se k nemu dalo dostat pohodlne zespodu, jen mit k dispozici zvedak treba. Mozna bych to dal do servisu, at to udelaj.
Jde mi o to, jestli diagnostika hlasi odpojeny cidlo klepani nebo jak se to muze projevit, kdyz ho odpojim. A hlavne, jak se k nemu dostanu, abych neodstrojoval pulku motoru-sani, kdyz by se k nemu dalo dostat pohodlne zespodu, jen mit k dispozici zvedak treba. Mozna bych to dal do servisu, at to udelaj.
99' Astra Caravan 1.6 16V
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
Ja som to spravil tak, ze som si dal pred auto dva kvadre, na to polozil na sikmo dve dosky. S autom som vyssiel po nich a bolo pekne dvihnute a mohol som si pod auto lahnut. Nic nemusis odstrojovat.Cidlo klepania drzi na jednom srobe prisrobovane na bloku motora zo zadu pod sanin. Od neho ide kabel a niekde pri vstrekoch sa ten kabel zapaja do stekra.A ano, diagnostika ti zahlasi: chyba cidla klepania. Aspon mne to tak hlasila ked som mal z neho vytrhnuty kabel.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
Hmm hmm, tak me to zadnou chybu nehlasi sakra... Budu muset kouknout jakou chybu to ma hlasit. Diky za radu!
Edit:
Tak by to asi mela byt chyba P1602 Knock control - RAM malfunction (to me desi, jaka RAM malfunction?)
kdyby nekdo umel nemecky:
http://www.vectra16v.com/fc/multec_sz4/P1602.pdf
a jak otestovat
http://www.vectra16v.com/fc/multec_sz4/C-19.pdf
Kdyby byl nekdo tak hodnej a zhruba prelozil jak otestovat, diky!
Edit:
Tak by to asi mela byt chyba P1602 Knock control - RAM malfunction (to me desi, jaka RAM malfunction?)
kdyby nekdo umel nemecky:
http://www.vectra16v.com/fc/multec_sz4/P1602.pdf
a jak otestovat
http://www.vectra16v.com/fc/multec_sz4/C-19.pdf
Kdyby byl nekdo tak hodnej a zhruba prelozil jak otestovat, diky!
99' Astra Caravan 1.6 16V
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
P1602 pre X16XEL Astra G 1999 neexistuje.
Existujú chyby:
P0325 Obvod signálu klepania:
Počet otáček motoru je vyšší než 2000 ot/min
Napětí akumulátoru je vyšší než 12 V
Napětí snímače klepání je vyhodnoceno a dává nepřijatelnou výslednou hodnotu.
Příslušné svorky:
26, 32 (X54)
1)Zkontrolovat odstínění vodiče k těmto komponentům:
B30 Snímač - regulace klepání
2)Zapalování VYP
Konektor svazku kabelů stáhnout z:
B30 Snímač - regulace klepání
Zapalování ZAP
Napětí měřit mezi následujícími svorkami:
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka A
&
Kostra
Požadovaná hodnota menší než 0,3 V
Ak áno, tak:
3)Zapalování VYP
Konektor svazku kabelů stáhnout z:
A4 Řídicí jednotka - Multec
(Zástrčka kabelového svazku X54)
Odpor měřit mezi následujícími svorkami:
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka A
&
Kostra
Požadovaná hodnota větší než 500 kOhm
Ak áno, tak:
4)Odpor měřit mezi následujícími svorkami:
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka A
&
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka B
Požadovaná hodnota větší než 500 kOhm
Ak áno, tak:
5)Elektricky zajištěný kabelový můstek připojit na:
A4 Řídicí jednotka - Multec
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 26 (X54)
&
A4 Řídicí jednotka - Multec
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 32 (X54)
Odpor měřit mezi následujícími svorkami:
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka A
&
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka B
Požadovaná hodnota menší než 5 ohm
Ak áno, tak:
6)Vadné součásti:
B30 Snímač - regulace klepání
nebo
A4 Řídicí jednotka - Multec
P0607 Modul kontroly klepania; vymeniť elektronickú riadiacu jednotku (ECU):
Neuloženy následující chybové kódy: P0325
Počet otáček motoru je vyšší než 2000 ot/min
Napětí snímače klepání je vyhodnoceno a dává nepřijatelnou výslednou hodnotu.
Účinek:
Regulace klepání se zablokuje.
Existujú chyby:
P0325 Obvod signálu klepania:
Počet otáček motoru je vyšší než 2000 ot/min
Napětí akumulátoru je vyšší než 12 V
Napětí snímače klepání je vyhodnoceno a dává nepřijatelnou výslednou hodnotu.
Příslušné svorky:
26, 32 (X54)
1)Zkontrolovat odstínění vodiče k těmto komponentům:
B30 Snímač - regulace klepání
2)Zapalování VYP
Konektor svazku kabelů stáhnout z:
B30 Snímač - regulace klepání
Zapalování ZAP
Napětí měřit mezi následujícími svorkami:
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka A
&
Kostra
Požadovaná hodnota menší než 0,3 V
Ak áno, tak:
3)Zapalování VYP
Konektor svazku kabelů stáhnout z:
A4 Řídicí jednotka - Multec
(Zástrčka kabelového svazku X54)
Odpor měřit mezi následujícími svorkami:
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka A
&
Kostra
Požadovaná hodnota větší než 500 kOhm
Ak áno, tak:
4)Odpor měřit mezi následujícími svorkami:
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka A
&
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka B
Požadovaná hodnota větší než 500 kOhm
Ak áno, tak:
5)Elektricky zajištěný kabelový můstek připojit na:
A4 Řídicí jednotka - Multec
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 26 (X54)
&
A4 Řídicí jednotka - Multec
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 32 (X54)
Odpor měřit mezi následujícími svorkami:
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka A
&
B30 Snímač - regulace klepání
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka B
Požadovaná hodnota menší než 5 ohm
Ak áno, tak:
6)Vadné součásti:
B30 Snímač - regulace klepání
nebo
A4 Řídicí jednotka - Multec
P0607 Modul kontroly klepania; vymeniť elektronickú riadiacu jednotku (ECU):
Neuloženy následující chybové kódy: P0325
Počet otáček motoru je vyšší než 2000 ot/min
Napětí snímače klepání je vyhodnoceno a dává nepřijatelnou výslednou hodnotu.
Účinek:
Regulace klepání se zablokuje.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
Jezis diky!
Tak prec nejaka nadeje, ze neni RJ v riti. No a dnes sem dostal tip z opel servisu, ze je pricpanej kat, tak najdu nejaky vejfukare at to kuchne a pripadne vymeni/odstrani.
Tak prec nejaka nadeje, ze neni RJ v riti. No a dnes sem dostal tip z opel servisu, ze je pricpanej kat, tak najdu nejaky vejfukare at to kuchne a pripadne vymeni/odstrani.
99' Astra Caravan 1.6 16V
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
Tak snad uz naposledy, zahada vyresena. Ale poporadku:
Jezdil sem s odpojenym cidlem klepani, motor zvonil na kazdou rychlost pomalu, takze sem ho zapojil zpet a klepani zmizelo (ono je to spis takovy cvrdlikani ventilu)
Dostal jsem tip na ucpanej katalyzator, dva vejfukari tady v Recku me vyhodili, ze je to nelegalni-maj pravdu, ze jo. Pak sem narazil na jednoho bejvalyho zavodnika a amaterskyho jezdce, co dela vejfuky, problem sem mu vysvetlil rukama nohama, ze je KAT v prdeli.
Bez reci auto zvednul, rek at nastartuju a vytocim motor na 3-4tis. Sahnul ke koncovce a rek, ze "PROBLEM". Odpojil koncak, nastartoval sem znova, vytocil motor, a ze koncak je dobrej.
Pak odpojil hned za katem a rek, ze KAT je v naprostym poradku a jestli tam je problem, tak uuuplne minimalni, vyfotil sem vnitrek katu, je nevysypanej a je hezky vypalenej, viz foto.
Takze resume, stredni dil vejfuku, ac cca dva roky starej, byl zborcenej a uvnitr byla pruchodnost asi tak na petikorunu. Tak sem mu rek, jestli by mi tam nedal jen trubku, jak sem rek, tak se stalo, auto je o trosicku hlucnejsi, ale jen kdyz to osolim, pri normalni jizde a volnobehu nikdo nic pomalu nepozna
A hlavne, auto jede neskutecne za plynem, vytaceni k omezovaci bez problemu, zmizelo vselijaky pocukavani atd... Uz jsem predbezne domluvenej s RomanemK, ze by mi preflashoval RJ, kvuli EGR a pak se uvidi do ceho budu cpat penize dal
Jo moh byste mi nekdo na vasi astre omerit prumer trubky u koncovyho tlumice? Me rikal, ze se mu nezda 45mm, protoze svody mam 50, kat ma vystup 50 a pak se to zuzuje na 45, nevim jestli to tak ma bejt nebo proste nakej polskej druhovyrobni sracskej vejfuk ma 45, aby usetrili nebo mi poslali verzi na 1.4, fakt nevim. Diky!
Jezdil sem s odpojenym cidlem klepani, motor zvonil na kazdou rychlost pomalu, takze sem ho zapojil zpet a klepani zmizelo (ono je to spis takovy cvrdlikani ventilu)
Dostal jsem tip na ucpanej katalyzator, dva vejfukari tady v Recku me vyhodili, ze je to nelegalni-maj pravdu, ze jo. Pak sem narazil na jednoho bejvalyho zavodnika a amaterskyho jezdce, co dela vejfuky, problem sem mu vysvetlil rukama nohama, ze je KAT v prdeli.
Bez reci auto zvednul, rek at nastartuju a vytocim motor na 3-4tis. Sahnul ke koncovce a rek, ze "PROBLEM". Odpojil koncak, nastartoval sem znova, vytocil motor, a ze koncak je dobrej.
Pak odpojil hned za katem a rek, ze KAT je v naprostym poradku a jestli tam je problem, tak uuuplne minimalni, vyfotil sem vnitrek katu, je nevysypanej a je hezky vypalenej, viz foto.
Takze resume, stredni dil vejfuku, ac cca dva roky starej, byl zborcenej a uvnitr byla pruchodnost asi tak na petikorunu. Tak sem mu rek, jestli by mi tam nedal jen trubku, jak sem rek, tak se stalo, auto je o trosicku hlucnejsi, ale jen kdyz to osolim, pri normalni jizde a volnobehu nikdo nic pomalu nepozna
A hlavne, auto jede neskutecne za plynem, vytaceni k omezovaci bez problemu, zmizelo vselijaky pocukavani atd... Uz jsem predbezne domluvenej s RomanemK, ze by mi preflashoval RJ, kvuli EGR a pak se uvidi do ceho budu cpat penize dal
Jo moh byste mi nekdo na vasi astre omerit prumer trubky u koncovyho tlumice? Me rikal, ze se mu nezda 45mm, protoze svody mam 50, kat ma vystup 50 a pak se to zuzuje na 45, nevim jestli to tak ma bejt nebo proste nakej polskej druhovyrobni sracskej vejfuk ma 45, aby usetrili nebo mi poslali verzi na 1.4, fakt nevim. Diky!
99' Astra Caravan 1.6 16V
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
Mám X14XE a X18XE1 a na obou autech je průměr potrubí komplet 50. Ale zrovna včera jsme v jiném vlákně řešili, že kluci maj první díl průměr 45....
Btw: co to bylo za značku ten výfuk? Mám takové zkušenosti s Bosalem, že se po roce rozpadnou přepážky a v lepším případě jen nesnesitelně drnčí, v horším se ucpou...
Btw: co to bylo za značku ten výfuk? Mám takové zkušenosti s Bosalem, že se po roce rozpadnou přepážky a v lepším případě jen nesnesitelně drnčí, v horším se ucpou...
END
Re: Cidlo klepani 1.6 XEL
Prosim te znacku si nepamatuju, nejakej polskej (nejak jako ZEWAL nebo tak neco, musel bych kouknout), zvenku jak novej. Jak bude chvile a chut, necham predelat i zadni cast.
99' Astra Caravan 1.6 16V