spožděný pokles otáček
- Reklama
Re: spožděný pokles otáček
Pokud máte s tímto problémem někdo zkušenosti, nebo máte tento motor a nědělá to, prosím napište, můžete i na můj email - kampade@seznam.cz
Re: spožděný pokles otáček
No ja som to tu už minule písal na inom vlákne. Máme služobné G-čko, 1,4 16V nie Twinport, r.v. myslím 2003 alebo 2002. Mal som vtedy Astru F s motorom X16XEL. Na služobnom G-čku aj bez tlačenia plynu na podlahu sa nedalo preradiť bez toho, aby zostali visieť chvíľu otáčky, resp. tieto vyleteli na chvíľu hore a potom postupne spadli. Takisto som sa cítil, že neviem jazdiť, ale na mojom F-ku to nerobilo a jazdil som úplne rovnako. Až keď jazdili so mnou iní kolegovia, tak som zistil, že to isté robí aj im a vyhodnotili sme to laicky ako závadu ale dodnes neviem čím to bolo. Momentálne mám Astru 1,4 16 V Twinport Z14XEP. Našťastie mi to motor nerobí. Ale ukľudním ťa. Ty popisuješ údajnú závadu tak, že vlastne keď potrebuješ preradiť dáš v nižších otáčkach veľa plynu a vtedy vyšlápneš spojku. Keď ti to robí vtedy, tak je to úplne normálne, robí to aj mne. Musíš sa naučiť jazdiť s benzínovým motorom - potrebuje viacej otáčok pri preradení a nestláčaj plyn na podlahu. Ak ti to však robí ako som popísal na začiatku, tak neviem. Ale ešte raz, podľa toho čo si napísal si myslím, že je to len tvojim spôsobom jazdy a nejde o závadu. Daj sa previezť niekomu, kto jazdí s benzínom a uvidíš, čo ti povie. Veľa zdaru.
Astra II
Re: spožděný pokles otáček
Otáčky vyletí nahoru a nemusím plyn stlačit až na podlahu, stačí pokud budu mít přidaný plyn jen otrochu víc než jsou
otáčky motoru a mám pocit že pokud je to delší dobu (dlouhý kopec) tak je to znatelnější. Nevíš jaké to bylo téma,
popř. i strana kde se toto probíralo, já to nenašel.
necituj poslední příspěvky prosím, Mike.S
otáčky motoru a mám pocit že pokud je to delší dobu (dlouhý kopec) tak je to znatelnější. Nevíš jaké to bylo téma,
popř. i strana kde se toto probíralo, já to nenašel.
necituj poslední příspěvky prosím, Mike.S
Re: spožděný pokles otáček
Fakt si nepamätám ale urob to tak, že daj sa niekomu previezť, kto jazdí s benzínovým motorom a uvidíš. Myslím, že je to len tvojim spôsobom jazdy a tým, že nie si zvyknutý na benzínový motor so vstrekom. Ale, aby si mal úplnú istotu, tak to prever.
Astra II
Re: spožděný pokles otáček
Ten samý problém. Řešení u mne - byla uvolněná trubička, která vede podélně s vedením vzduchu od vzduchového filtru a ústí pod klapkou, tam je gumové koleno, ve kterém trubička nedržela a přisávalo to (nebo vyfukovalo, nevím k čemu tahle plastová trubička slouží) vzduch. Dal jsem na to páskovinu a OK (všiml jsem si, že se uvolnila, pokud jsem brzdil motorem a dal jsem mu trochu větší otáčky). Současně se to projevovalo nárůstem volnoběžných otáček na cca 1400.
Astra H 1,9CDTI caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: spožděný pokles otáček
Mě se tohle stalo asi jen 2x a pokaždé, když jsem jel dlouho velkou rychlostí (dálnice) a pak jsem zajel do města. První dvě křižovatky zvýšený volnoběh - tak 1200 ot. Na třetí křižovatce a dále už OK.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: spožděný pokles otáček
Zafira Z18XE 1,8 92kW, asi ne tak markatni, ale stejne chovani (zvyk na karburatory)
Re: spožděný pokles otáček
Ja mám 1,4 ale tento problém som si zatiaľ nevšimol, ale mám eFko 1,6 16V a tam keď vytočím motor otáčky dosť pomaly klesajú, je to tak odnova a v servise mi povedali, že to tak má byť. Mám ju skoro 8 rokov a už to dávno neriešim. 1,4 Twinport reaguje rýchlejšie na plyn.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.
Re: spožděný pokles otáček
Mne to robi tiez, mam Z18XE a udajne je to uple normalne. Mimochodom jeden mudry clovek mi povedal ze je to aj preto ze tam je sportova prevodovka, tak aby ti neklesli otacky kym preradujes, aby si nastracal na vykone, ale neviem co je na tom pravdy.
Opel Astra G coupe Bertone 1.8 16V Z18XE
Re: spožděný pokles otáček
Je to ochrana. Užo to tady bylo několikrát napsáno, ale tak když máte chuť a náladu hledat problém tam kde není....
END
Re: spožděný pokles otáček
Zkusim se zeptat tady... Vyměnil jsem palivovej a vzduchovej filtr! při nastartování sotva chytne a když už se povede, otáčky vytřelí na cca 2500 tam se chvíli drží, pak sleezou na 1500 a znova nahoru na 2500.. A furt dokola! Myslel jsem si, že to dělá, protže ještě není filtr dost zalitej benzinem, ale ani po nějakym pátym nastartování a projetí to nepřestalo... Copa jsem udělal špatně?
- kabrioletak
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 30 pro 2007, 15:42
- Bydliště: Nový Jičín
Re: spožděný pokles otáček
A nedal jsi ten palivovej filtr obraceně ?
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz
www.tommutuning.cz
Re: spožděný pokles otáček
Jsem si skoro jistej, že ne... Ale hned se jdu podívat!
EDIT: Nedal, je tam správně!!
EDIT: Nedal, je tam správně!!
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: spožděný pokles otáček
mám jeden postřeh k tomuto tématu! cca 5dní jsem si čistli KROKOVÝ MOTOREK! když jsem ho vytáhl byl šíleně zanesen asi karbonem(nemám totiž vůbec tucha co přes tento motorek chodí )
Tak mi jeden mechoš poradil ho prostříkat WD40 - pěkně to rozpustilo a byl zase jak nový! Když jsem jel první jízdu po vyčištění tak otáčky byly tak na 1200ot/min a pomale klesaly při přeřazení! tak jsem to pořádně vytočil (asi v motorku bylo někde ještě trochu toho karbonu) a úplná paráda - odpadlo jak dočasné pomalé klesání otáček, tak cukání kvuli kterému jsem to čistil!
START za studena bez vyčištěného krokáču = vysoké otáčky, kdy byl šílně cítit benzín a otáčky se lehce houpali v rozmezí 1200-1250ot/min (toto bylo jak kdy, spíše v létě když je vysoká teplota), toto trvalo cca 30sec
START za studena s vyčištěným krokáčem = vysoké otáčky vyskočí jen výjmečně asi tak na cca 10sec na 1100ot/min (žádné kolísání), benzín byl sice cítit ale podstatně méně jak předtím (za studena asi normální) a pak samovolně ihned klesnou na 850ot/min.
takže bych hledal zakopaného psa v krokovém motorku - myslím že je toho tady o něm taky dost
PS: a taky mi připadne že je to živější , ale do budoucna to vidím na výměnu krokáču
Tak mi jeden mechoš poradil ho prostříkat WD40 - pěkně to rozpustilo a byl zase jak nový! Když jsem jel první jízdu po vyčištění tak otáčky byly tak na 1200ot/min a pomale klesaly při přeřazení! tak jsem to pořádně vytočil (asi v motorku bylo někde ještě trochu toho karbonu) a úplná paráda - odpadlo jak dočasné pomalé klesání otáček, tak cukání kvuli kterému jsem to čistil!
START za studena bez vyčištěného krokáču = vysoké otáčky, kdy byl šílně cítit benzín a otáčky se lehce houpali v rozmezí 1200-1250ot/min (toto bylo jak kdy, spíše v létě když je vysoká teplota), toto trvalo cca 30sec
START za studena s vyčištěným krokáčem = vysoké otáčky vyskočí jen výjmečně asi tak na cca 10sec na 1100ot/min (žádné kolísání), benzín byl sice cítit ale podstatně méně jak předtím (za studena asi normální) a pak samovolně ihned klesnou na 850ot/min.
takže bych hledal zakopaného psa v krokovém motorku - myslím že je toho tady o něm taky dost
PS: a taky mi připadne že je to živější , ale do budoucna to vidím na výměnu krokáču