Stránka 2 z 2
Re: Klepáni motoru
Napsal: 12 bře 2009, 08:27
od langdon2
Trdlo píše:Ale nemá problém.
Při startu si RJ trochu přidá... a to že Vám klesaj z tohoto stavu otáčky dlouho, za to si můžete sami, máte zas... klapku a krokáč. Vždyť ut je o tom toho už tolik napsaný.
Tak tak, ja mam klapku cistu jak zrkadlo, vcetne vsetkych kanalikov a krokaca.Vcera som si kupil pod nu aj nove tesnenie v Opli, tak cez vikend nahodim.
To padnutie z tych 2000 ot je okamzite....
Re: Klepáni motoru
Napsal: 12 bře 2009, 14:13
od brhy
vysoke otacky pri starte sitic a ked idu pomaly dlhsie je teplotou ak motor dlho stal a to sklbnutie pri pridani moze byt aj elektronicky riadenim plynom ty pridas viac a kym to on zaregistruje tak troska trhne nic zvlastne hlavne trhne ked mas na 1000 spadne pod 1000 a jak pada ty pridas vtedy sklbne a ze sa cele trase tot asi tie silentbloky
Re: Klepáni motoru
Napsal: 12 bře 2009, 14:18
od Salám
Los.FlegosS píše:.... se pak rozjedu a pustim plyn tak auto škubne a i když následně přidám, takže to řesim tak že vždycky vyšlapuju spojku a poté zase do záběru a takhle třeba celou jízdu v kolone. možná je to normální ale v kolonách se proste obcas jinak jet nedá
Mi přijde zcela normální, že jak jedu na jedničku a pustím plyn, tak to škubne..v koloně se se spojkou pracovat musí..ono už v autoškole mi říkali, že není umění jet rychle, ale umění je jet pomalu (myšleno třeba 5 km/h)
Re: Klepáni motoru
Napsal: 12 bře 2009, 15:39
od AstraMan
Už sám o sobě je 1.rychl. stupeň jen na rozjezdy a ne na stálou jízdu, takže dle mého názoru je to normální
Pokud Tě to trhání dost deptá, tak jezdi na 2.rychl. stupeň a nebo manipuluj s spojkou, jak si psal
Re: Klepáni motoru
Napsal: 13 bře 2009, 16:12
od Los.FlegosS
Asi u toho zůstanu, ale radši pro jistotu jsem se zeptal..