Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Uživatelský avatar
Štráda
Příspěvky: 1679
Registrován: 02 led 2009, 23:08
Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od Štráda » 09 bře 2009, 19:32

Kámo,mě to dělá taky,to je normal,vždyt zatěžuješ větším odběrem proudu altík a ten zas klade odpor motoru,stejně jako třeba servo při plném rejdu!Taky mám altík valeo,a ted nevím zda 90 nebo 100A!Dělá mi to třeba na volnoběh a svítím a k tomu třeba zapnu výhřev skla!Takže bud v klidu!
Altík je kostřenej o blok motoru,v bodě uchycení.
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda

Reklama
 

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od rychlyradim » 09 bře 2009, 19:42

no mně to dělá taky ..a normální to určitě není :o

Uživatelský avatar
Štráda
Příspěvky: 1679
Registrován: 02 led 2009, 23:08
Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od Štráda » 09 bře 2009, 19:48

Já mám asi tři nebo čtyři kamarády co maj astru a dělá jim to taky,tak mi řekni kde je chyba??????!
Ti říkám,že altík při zátěži klade odpor,vždyt je to dynamo a je tam magnetické pole,větší proud,větší odpor pro motor!!!!!!!!!
Vždyt ty ekologové si to spočítali,že při celodenním svícení ti auto kousne až o 2 deci na 100km víc paliva a proto třeba v Německu nemusí svítit celej den,víc to žere,větší emise atd!To je fyziky woe! :lol:
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od manli2 » 09 bře 2009, 20:01

je to normální... ale nesmí to být extrém....
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Štráda
Příspěvky: 1679
Registrován: 02 led 2009, 23:08
Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od Štráda » 09 bře 2009, 20:08

Tak manli,tys to správně rozkryl!!! 8) 8) 8) 8)
Pokud to nechcípá nebo nepadaj extrémně ot,tak to je v poho,mě to padá asi o 100 ot/min max 150!
Při čem ti to dělá(co zapneš?)
Mě to okno,výhřev žere prod jako kráva,prot je taky přes relé!
Jinak klimu máš?Ta taky klade odpor při zapnutí a automaticky se ti zase samy zvíší otáčky!
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od rychlyradim » 09 bře 2009, 20:34

no nevím jezdim s koktávkou, fábii, renaultem, peugeotem 307 a nikde sem si nevšiml že po otočení volantu něco klesne...
tak dejme tomu normální u aster..ale všeobecně nikoliv! a už se to tu určitě řešilo..protože vím že jsem se u toho už jednou rozčiloval... :lol: při debatě normální x nenormální

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od manli2 » 09 bře 2009, 21:59

pro ty co mají problém s elekro...


stojíte a najednou po vás skočí přítelkyně... taky vás to trochu rozhodí a chvilku trvá než se zase srovnáte ;-)

to samé udělá servo...


a to že zakladatelovy padnou otáčky tak dolů značí že mu pomalu reaguje regulace volnoběhu.... čistit, čistit, čistit...
Naposledy upravil(a) manli2 dne 09 bře 2009, 22:10, celkem upraveno 3 x.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od manli2 » 09 bře 2009, 22:00

rychlyradim píše:no nevím jezdim s koktávkou, fábii, renaultem, peugeotem 307 a nikde sem si nevšiml že po otočení volantu něco klesne...
tak dejme tomu normální u aster..ale všeobecně nikoliv! a už se to tu určitě řešilo..protože vím že jsem se u toho už jednou rozčiloval... :lol: při debatě normální x nenormální
a kolik aut z toho má elektrohydraulickej posilovač?
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Štráda
Příspěvky: 1679
Registrován: 02 led 2009, 23:08
Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od Štráda » 09 bře 2009, 22:56

Nikdo tu nemyslel,že při otáčení volantem padaj otáčky,ale astra má elektrohydraulické servo a když si stáhneš okno a vypneš rádio a budeš točit lehce volantem,tak uslišíš jak píská víc či mín elektročerpadlo a když dáš max rejd a budeš ho držet na místě,tak ti poklesnou otáčky,protože servo žere na koncovém stupní když tlačí olej přes přepouštáky větší proud,u aut co mají mechanické servo co je poháněno od klikové hřídele nežere elekriku,ale ot ti taky při max rejdu trochu zakolísají,protože zas servopumpa dělá odpor přímo na motor,ale to neva,spousta lidí to stejně nepochopí!
Takže u astry je to normal,pokud se ti ot nevrátí zpet na normal,nebo padaj hodně,tak je to ten regulační ventil volnoběhu,co ti pak řídí jednotku a ta tam sype víc směsy a vyrovnává otáčky!!!!!!!!!!!!!!!!
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od Trdlo » 09 bře 2009, 23:29

Manli - přesně, kolik z nich má elktrohydraulickej. 8) 8)

a k tomu edit: promazáno OT, byli jste jak báby na trhu....
END

jaroslav120
Příspěvky: 138
Registrován: 08 lis 2007, 08:52
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od jaroslav120 » 10 bře 2009, 10:03

V takom rozsahu to nema robit to ze to ma tak klesat ma nik nepresveci. Sedel som vo viacerich astrach a viem co rozpravam a ten krokac to nebude urcite.
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od Trdlo » 10 bře 2009, 10:07

A ty jsi potenciometr škrtící klapky měřil? Kontroloval jsi klapku?
END

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od rychlyradim » 10 bře 2009, 10:33

Trdlo píše:Manli - přesně, kolik z nich má elktrohydraulickej. 8) 8)

a k tomu edit: promazáno OT, byli jste jak báby na trhu....
jej tak to já nevím kolik z nich? :? ale co vím už hodně lidí mi řeklo že elktrohydraulickej je horší než ten náš el. ale vidím v tom pak tedy opak... :?

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od Trdlo » 10 bře 2009, 10:55

rychlyradim píše:
Trdlo píše:Manli - přesně, kolik z nich má elktrohydraulickej. 8) 8)

a k tomu edit: promazáno OT, byli jste jak báby na trhu....
jej tak to já nevím kolik z nich? :? ale co vím už hodně lidí mi řeklo že elktrohydraulickej je horší než ten náš el. ale vidím v tom pak tedy opak... :?
Ale astra má elektrohydraulickej....
END

Uživatelský avatar
Štráda
Příspěvky: 1679
Registrován: 02 led 2009, 23:08
Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri zapnuti elektospotrebica klesnu otacky...

Příspěvek od Štráda » 10 bře 2009, 17:35

Pánové,nechápu,proč se na tohle ptáte,když máte svůj vlastní závěr a nikdo vám ho nevyvrátí,kluci co tomu rozumí vám poradí,ale vy si stejně melete svou,tak proč to tu řešíte,kolikrát se tu řeší takový směšný veci,co bych sem ani nedal,pač bych se propadl hambou a připadal bych si jek blb!
Astra má elektrohydraulickej-elekrické čerpadlo co honí olej ve skříni řízení(servo) a ten olej tlačí na spojovací tyčky řízení,tím se zatáčí
nebo taky mechanické servo,co je poháněné od klikové hřídele,nebo je na řemenici funguje stejně,ale nežere el prod a neklesá napětí na baterce!
Ale elektrické servo jsem ještě neviděl,by mě zajímalo,co ovládá pak ty spoj,tyčky řízení hm??????????????????
:!:
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda

Odpovědět