Skrtici klapka

loki
Příspěvky: 104
Registrován: 11 čer 2008, 15:31

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od loki » 16 kvě 2009, 23:14

dodatek k dnešnímu dni:
cca dvanáctého auto zase želva, netáhlo, zvuk divnej, spotřeba průměr vyšplhala (pal. počítadlo) něco přes 10, volnoběh trošku "třepavej". Vytáh jsem svíčky a první černá, takže jelo zase na 3. Vyčistil jsem ji, vrazil zpět a auto okamžitě jelo jak má, řádně jsem ho tedy protáhnul (asi 10 km velmi živé jízdy...) a táhlo jako bych sedl do nového, byl jsem nadšenej a nemít ten zlozvyk spánku, projíždím to doteď!!!! :mrgreen: Dnes je tuším -šestnáct-, nalítáno asi 250 kiláků, průměr jsem nenuloval, astrula jezdí jako hovado (nebo spíš já :lol: ) a prům. spotřeba spadla na 6,8. Volnoběh naprosto čistý, motor neslyšet, akceleruje velmi svižně na všechny stupně již odspodu.
Takže kdo má podobné problémy a "diagnostiky mlčí", mé doporučení jako první věc tahle DEKARBONIZACE SÁNÍ (né jen čištění klapky!!! tu si ale předem raději vyčistěte a sdělte, že vyčištěná je, neměli byste za již vyčištěnou navíc platit... :wink: ) a až pak -čmuchat dál-. Jsou to jen mé velmi pozitivní zkušenosti, ne reklama 8)
Známý s 1.4 16V co tím prošel o týden dřív než já dle toho, že se již s problémem neozval, určitě taky ok.

ps. jen doufám, že se tyhle problémy nevrátí, jinak vraždím :mrgreen:

Reklama
 

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Marian » 08 črc 2009, 12:38

Jak to tak čtu tak to vypadá dobře. Možná to taky zkusím. Sice problémy nemám, jen trošku vyšší spotřebu cca 8l/100km ale bojím se aby se tím čištěním něco nepodělalo. Prošel někdo další touto procedurou?

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Miguello » 08 črc 2009, 13:15

To mě zaujalo 8)
Sice už jsem četl o přípravcích, které se mají nalít do nádrže (dělá je i BG), ale netroufl jsem si na to.
Tohle mi přijde docela profi. Původně jsem se bál co na to kaťák, lambda a EGR, ale snad to přežijí :?:
Teď už jen najít volné peníze, Astruli rozmazluju až moc, tak to jde docela poznat na výdajích :oops:

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Marian » 08 črc 2009, 16:20

A kdo má zkušenosti s tímto

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Miguello » 08 črc 2009, 16:35

Toho se bojím :(

Zvlášť když si přečteš konec -

"Jo zajimavej zpusob :) na starym Unu mi to hodne pomohlo, potom na Sierre jsem tim odpalil "vahu vzduchu" :-D"

"Dnes vyzkoušeno u 1.8 ekoteku, ale někde mi tam muselo zustat hafec vody v sání a když sem se pak rozjel tak se tam nasála a pára z vyfuku jak sviň a motor zhasnul. Měl sem co dělat abych ho nastartoval a teď mam strach jestli se tam něso nepodělalo. Třeba nepraskli kroužky nebo tak."

Uživatelský avatar
Štráda
Příspěvky: 1679
Registrován: 02 led 2009, 23:08
Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
Kontaktovat uživatele:

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Štráda » 08 črc 2009, 17:21

Nevim no,připadá mi to trošku jako lákačka na peníze a tím,že to pak jede líp-jen placebo efekt...Já když rozebral motor,tak tam skoro žádnej karbon nebyl,jen místy a mini vrstvička a to mám dosti najeto.Astru mám už přes 5let,nikdy jsem u ní klapku nečistil a neměl s ní žádnej sebemenší problém!Po rozebrání byla zasraná klapka ze spodu,rezonanční komora pěkně a toť vše!a to dělá jen a jen original vyvedení ovětrání motoru zpět do sání!!!Vstřiky jsem měl krásně čisté!Vyvedl jsem odvětrání pod auto,sání zaslepil a pohodička,po 1500km klapka a sání krásně čisté!!!Prováděl jsem i metodu pro promazání vstřiků,aby se nepřidíraly(N95 je dosti suchej) a dekarbonizaci jsem taky prováděl jednoduchou metodou-žádný karbon nevytekl!!!Takže podle mě je to zbytečné a nefunkční tyto metody a zbytečně vyhozené peníze!Ty obrázky,co tam maj,tak tahle zakarbonované auto jsem ještě neviděl,krom škodky 105,120 atd,nebo dvoutaktu!
Stejně tu dotyčný píše,že mu auto jezdilo dobře chvíli a už zase hlemejžď....
Ten karbon se vetšinou vytváří,když auto žěre trochu olej.Zkoušel jste nikdo někdy sundavat karbon třeba z ventilů bo tak?Drží tam jak prase,já to dělal dlátem a občas jsem si musel dopomoct troškou násilí-je to jak šutr a nevěřím tomu,že nějakej roztok to za pár min na volnoběh úplně rozpustí,natož přemění na páru nebo plyny... :(
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Miguello » 09 črc 2009, 09:48

2 Štráda: Ne každý má možnost, chuť, znalosti či odvahu rozebrat motor. A už nech těch vykřičníků, pádnost slovům nepřidají :lol:

2 all: (Sorry, buude to trochu rozmáchlejší popis rozhovoru) Včera jsem byl u mechoše v garáži a ptal jsem se ho, co to ten kolega z vedlejší dílny měl před 14ti dny za sprej, který nějakému citroenu stříkal do klapky. Tak prý "něco na lehké pročištění". Tak jsem se zeptal, jestli by nebylo něco na karbon a případné pro a proti. Na to mi řekl, že nějaký spreje nemají smysl, že zavolá známýmu a ten přiveze nějakou bombu a 2 plechovky asi za 1200,- nebo že si mám zajet za ním do ul. Dopraváků. Tak mu říkám "jsem dneska četl že tam dělají dekarbonizaci nějakým Béégééčkem" a on "no, to je ono, tam dělá ten Xxxxxxa". Tak jsem se narovinu zeptal jestli to má smysl a podle něj určitě, že viděl pár aut před i po a rozhodně vše s pozitivním výsledkem, akorát že pak možná bude nutný ošetřit písty a ventily nějakým keramickým sajrajtem (made by NASA), aby motor nežral olej, protože vlivem karbonu se obvykle "ojedou" a když karbon zmizí, bude tam vůle kterou obvyklé množství oleje nezvládne.

Podle mě (i podle těch atestů a testů, co mají na stránkách) to funguje, takže jdu do toho (snad začátkem příštího týdne) a dám pak vědět. Akorát se bojím zvýšení spotřeby oleje :( No, uvidíme.

Jdu ještě něco pohledat po netu, i to čištění vodou/párou.

Uživatelský avatar
Štráda
Příspěvky: 1679
Registrován: 02 led 2009, 23:08
Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
Kontaktovat uživatele:

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Štráda » 09 črc 2009, 20:30

Mno dej pak vědět,až vyhodíš přes lipo do dekarbonizace,jak to jede,jak se chová-zda to mělo účinek,či ne...
Já tomu ani krapet nevěřím a říkám,že nemáš zakarbonovanej motor.Jediné,co by mě přesvědčilo,že vzít nějakej starej motor,sundat hlavu,skontrolovat jak je to zakarbonované(Š120) pak vyčistit tím nadstandardním NASA čističem a opět rozebrat a kouknout,zda to pomohlo,či ne.To by mě pak zajímalo.Ale přijet tam s motorem,co má najeto pár tis km a zkoušet to,tak do toho bych nešel!Sám vím,jak vypadal můj motor po rozebrání,a že mám asi nejvíc z vás tady najeto a krásně čistej byl.Karbon se ti vytváří napejkáním a zapejkáním oleje v motoru.
Já bych jen vyndal klapku,rezonanční komoru sání a to bych důkladně vyčistil-pač to bylo asi nejvíc zasraté na mém motoru,vrátil zpět a oddech motoru už bych nevracel zpět do sání.Já to takhle mám a piánko,klídeček a čistotka :lol:
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Miguello » 10 črc 2009, 07:55

2 Štráda: S těma vykřičníkama jsi to nemusel brát tak doslova, pokud k Tobě (a všímáš, píšu velké "T") patří, tak je klidně piš :lol:

2 all: Neviděl jsem moc rozebraných OPLÁCKÝCH motorů, nejsem (auto)mechanik, jen se kolem toho rád motám, akorát posledně se u vedlejší dílny než má můj kámoš válely nějaké motory a jeden z nich mě zaujal, měl totiž stejnou pitchovinu jako je EGR, tak jsem to vyfotil, včetně toho jak je to za.raný. Pak jsem to smazal, páč jsem si říkal, že to nikoho nebude zajímat. Nicméně v pondělí kouknu jestli tam ještě je a zjistím z ČEHO to je a po kolika km a proč skončil a vyfotím znova.

Došel jsem k závěru, že tím stylem "BG" udělám jen sání, bojím se vůle :( Bůh mi pomáhej. A jak si přál Štráda, samozřejmě pak dám vědět.
(BTW po odpojení EGR a ujetí 65km mám průměrku 7,0/100,což je míň než normálně a to jsem tomu dával kur.a kouř - nicméně uvidíme tak po 300-500km).

loki
Příspěvky: 104
Registrován: 11 čer 2008, 15:31

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od loki » 13 črc 2009, 23:21

Štráda nevím, zatím stále jezdím, stálo mě to 600+500 , dotyčný je soudní znalec přes havárky atd, asi trošku jiná kategorie než Ty-já ... spousta kolegů mechaniků mě odkázala na "motoráře", že asi budu půlit motor apod... prostě nevěděli co s tí, když jsem jim to dal, diagnostika mlčela, vše co mohli testnout OK...obrázky na tom odkazu ať vypadaj jak chtěj, já jsem to hodil po stejném problému jako známý, prostě oba doposud jezdíme OK. Podotknu bylo to SÁNÍ, vstřik nedělal ani o tom nemluvil, že je třeba, klidně ti dám numero na toho borce a můžeš mu vše vyvrátit, že je to nanic, ale podle mě je to 100% profík kterej prachy netahá a pomůže :o , asi takhle.

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Miguello » 17 zář 2009, 15:32

Psal jsem na IOB.CZ (pobočka Praha 8 - Dolní Chabry) a dostal jsem následující odpověď:

Vstřikování na vašem typu vozu bohužel nedokážeme napojit avšak s dekarbonizací sání není vůbec žádný problém.Cena vč.práce je cca 2200,-vč.DPH. Doba aplikace je zhruba 1h. Termín by bylo lepší domluvit telefonicky na níže uvedeném čísle.
Bližší informace Vám rád sdělím na tel.:602 274 959
S pozdravem Milan Tuček,rychloservis I.O.B s r.o

Jinak dekarbonizaci dělají už i v Auto/Pneuservisu Vulkán (Praha, Šeberov) - kontakt viz http://pneuvulkan.cz (na stránkách to ještě nemají, ale minulý pátek jsem tam byl a prý už to normálně dělají, na cenu jsem se zapomněl zeptat :()

Mně čeká výměna oleje až za cca 12000km = cca rok, takže ještě vydržím, ale pak do toho půjdu, to už budu mít nalítáno přes 170000km (+ co stáhli v bazaru :twisted:).

stepi
Příspěvky: 79
Registrován: 08 črc 2009, 13:27
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od stepi » 22 zář 2009, 22:25

Někde sem se tady dočetl, ale už nevím kde, že u škrtící klapky by se ta klapka neměla otvírat ručně, ale jenom přes pedál plynu. Prej se tím může zničit. Řekl by mi nikdo co se s ní může stát? Sem to měl nedávno v servisu a ten mechanik si jí tam ručně otvíral tak jestli nemohl něco zničit. :?

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od Mike.S » 22 zář 2009, 23:05

přijde na to, jestli ji máš mechanicky nebo elektronicky ovládanou, motory s onzačením Z... (např. Z18XE) mají elektronicky a motory s označením X... (např. X18XE1) mají mechanicky, ta elektronická se nesmí otevírat ručně!
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

stepi
Příspěvky: 79
Registrován: 08 črc 2009, 13:27
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od stepi » 22 zář 2009, 23:47

Tak to je dobrý já mam mechanickou :D mam X18XE1

loki
Příspěvky: 104
Registrován: 11 čer 2008, 15:31

Re: Skrtici klapka

Příspěvek od loki » 04 lis 2009, 23:15

Miguello, dekarbonizace sání hodina...2 litry s daní... můj názor "česká zlodějina", pokud máš na mysli to BG ...osobně bych zkusil tu plechovku sehnat a sám si to tam "nastříkat", byl jsem u toho, cca 15-20 minut, plechovka s tím bordelem měla cenovku cca 6 stovek, práce prakticky žádná, jen čekání... takhle se v této z...vené zemi vydělává :evil:

Odpovědět