Divné chovaní při první startu
Divné chovaní při první startu
Ahoj,
mam jeden problem s astrou G 98, 1.6, 16V, 74kw. Když je auto studene a je nad cca 18C a ja nastartuji, tak me vylitnou otacky az 2500 a kdyz jedu v tomto stavu tak auto hrozne cuká. Po ujetí cca 500m je vse v poradku. Po dalším nastartovani je vse ok.Jakmile je pod cca 14C tak prvni startovani je jiz take v poradku - auto necuka.
Nevíte náhodou co by toto zapřičiňovalo? Předem děkuji za reakce.
mam jeden problem s astrou G 98, 1.6, 16V, 74kw. Když je auto studene a je nad cca 18C a ja nastartuji, tak me vylitnou otacky az 2500 a kdyz jedu v tomto stavu tak auto hrozne cuká. Po ujetí cca 500m je vse v poradku. Po dalším nastartovani je vse ok.Jakmile je pod cca 14C tak prvni startovani je jiz take v poradku - auto necuka.
Nevíte náhodou co by toto zapřičiňovalo? Předem děkuji za reakce.
- Reklama
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 05 čer 2007, 16:12
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 11 čer 2007, 21:24
- Bydliště: RK
- Kontaktovat uživatele:
Mám to samé u toho samého motoru X16XEL. Minulý týden jsme to s kamarádem diagnostikovali a na nic podstatného jsme nepřišli. Chybovka samozřejmě nic nehlásí. Takže se napichoval osciloskop na jednotlivé elektronické součásti motoru a zjistila se špatná neregulující lambda sonda při volnoběžných otáčkách. Nevím zda to způsobuje ono, ale mám ji objednanou a uvidím nejdéle do 14dnů. Dále zapalovací lišta s cívkami, ta se zdála již jednou měněná a tak se neměřila. EGR ventil funguje. Škrtící klapka vyčištěná. MAP funguje normálně. Poslední věc, že se měřily vstřiky. A prý to vypadá na nějaké zalepené vstřiky. Ještě uvidím po lambdě a svíčkách.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 11 čer 2007, 21:24
- Bydliště: RK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Divné chovaní při první startu
Mám to úplně stejně. V létě v těch velkých vedrech to cuká více. Čím je chladněji tak je to lepší. Nyní to nejde ani poznat. Zatím tento problém neřeším.jardam píše:Ahoj,
mam jeden problem s astrou G 98, 1.6, 16V, 74kw. Když je auto studene a je nad cca 18C a ja nastartuji, tak me vylitnou otacky az 2500 a kdyz jedu v tomto stavu tak auto hrozne cuká. Po ujetí cca 500m je vse v poradku. Po dalším nastartovani je vse ok.Jakmile je pod cca 14C tak prvni startovani je jiz take v poradku - auto necuka.
Nevíte náhodou co by toto zapřičiňovalo? Předem děkuji za reakce.
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 11 čer 2007, 21:24
- Bydliště: RK
- Kontaktovat uživatele:
Tak pro to, abych splnil slib. Po výměně lambdy vůbec žádná změna. Pokud je nad 15st. hádá se dál. Vypadá to jako když se fláká jeden válec. Ještě jsem se zeptal jednoho maníka z Opel servisu a ten mí říkal dvě možné vadné věci : 1) buď EGR nebo 2) zapalovací lišta. EGR mi funguje a ještě jsem ho yčistil a lišta mi připadá, že už ji někdo někdy měnil, protože je čistá jak psí kule oproti motoru. Tak už fakt nevím.
Blbej nápad, ale nemáš v okolí někoho, od koho by jsi si půjčil lištu a vyzkoušel, zda je to opravdu v ní? Já bych to na ní docela tipoval, nedávno jsem měl stejný problém, jak když se šprajcuje jeden válec a po výměně lišty šlape jak hodinky. ( a to tam ta lišta byla tři čtvrtě roku...., bohužel koupena bez dokladu, takže s reklamací můžu jít tak na nádraží.....)
END
To si nedělej prd*l, jsem na tom stejně...Trdlo píše:Blbej nápad, ale nemáš v okolí někoho, od koho by jsi si půjčil lištu a vyzkoušel, zda je to opravdu v ní? Já bych to na ní docela tipoval, nedávno jsem měl stejný problém, jak když se šprajcuje jeden válec a po výměně lišty šlape jak hodinky. ( a to tam ta lišta byla tři čtvrtě roku...., bohužel koupena bez dokladu, takže s reklamací můžu jít tak na nádraží.....)
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 11 čer 2007, 21:24
- Bydliště: RK
- Kontaktovat uživatele: