svody od motoru 1,6 16V 2001

jandibi
Příspěvky: 15
Registrován: 05 kvě 2006, 12:46
Kontaktovat uživatele:

svody od motoru 1,6 16V 2001

Příspěvek od jandibi » 05 kvě 2006, 12:56

Zdar mám menší celkem drahej problém, praskli mi litinový svody co jsou rovnou za motorem a protože toho je součástí i katalizátor tak za nový to je pěkná pálka :( . Nemáte někdo kontakt ně někoho kdo by byl schopnej sehnat starší. Obvolal jsem všechny vrakáče co měli inzerát v annonci a NIC :evil: . V oplu mi tvrdili že to je ojedinělá záležitost, ale jak jsem obvolával ty vrakáče tak asi nejsem jedinej. To zase něco chlapcům německejm konstrukčně nevyšlo. :wink:

Reklama
 

svantner3
Příspěvky: 258
Registrován: 03 úno 2007, 15:23

Příspěvek od svantner3 » 23 kvě 2007, 21:09

ahoj , jak se ti projevovalo na motoru? hlucnost , startovani , otacky , dik za info
LPG INTERFACE

jandibi
Příspěvky: 15
Registrován: 05 kvě 2006, 12:46
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od jandibi » 24 kvě 2007, 17:01

přistudeném motoru to bylo jako traktor. Když se motor ohřál tak se prasklina zatáhla a bylo to dobrý. Poznal jsem to jen na hlučnosti. Jiné známky auto nejevilo.

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 24 kvě 2007, 17:04

No a co je sundat a dát je zavařit. To by neměl bejt vůbec žádnej problém.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
MAJK
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2006, 17:54
Bydliště: v Ostravě u lesa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAJK » 24 kvě 2007, 17:17

Musim oponovat, je to dost velkej problem!! Pokud sou ty svody litinovy tak to sice zavaris ale pocase to zas praskne vedle!
důvod: pri vyssich teplotach litina absorbuje cast uhliku z vyfukovych plynu a uz to nikdy dukladne nezavaris!! :(
ASTRA 1.6 16V X16XEL ELEGANCE CARAVAN

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 24 kvě 2007, 18:09

Záleží jak je ta prasklina velká, pokud to bude vařit někdo, kdo se zabejvá svařováním litiny, tak to pro něj problém nebude. Co já vím, tak se prasklý svody normálně svařujou.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 24 kvě 2007, 18:21

Jinak já svody v jednom kuse s katalizátorem tedy nemam. Mam samostatný svody, pod lambda sondou je příruba, tam je to sešroubovaný a pokračují dvě do sebe zapletené trubky, ty se spojují v jednu a pak až je katalizátor. Nevim no, možná do novějších aut už to dávali v jednom kuse. Já mam rok 99, ještě Xkovej motor.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

jandibi
Příspěvky: 15
Registrován: 05 kvě 2006, 12:46
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od jandibi » 24 kvě 2007, 20:09

jak už jsem tu někde psal, tak já jsem ty svody v práci zavařil tigem a vydrželi v poho přes 10 000 (pak se rozsipal katík a kupoval jsem nový). Jo když mi je sundávali, tak ten svár vypadal, že by klidne vydržel dalších 10 000. Jo ale při svařování to musíš ohřát (mi jsme to ohřívali v kalící peci). Jen pro upřesění. Svody jsme nezavařovali, ale udělali jsme "V" drážku a navařili jsme to drátem ze slitiny která je i po navaření dosthouževnatá a dobře snáší pnutí.

P.S. soused měl stejnej problém na laguně. Zavařili to elektrikou a dojel ani do práce.

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 24 kvě 2007, 21:07

No pokud nemáš elektrodu na litinu, tak se to musí ohřát a pak to nechat zase pomalu chladnout. Jinak s tou drážkou je to ok, udělat drážku, vyvařit to jednim svarem a pak přes to lupnout druhej krycí a je to v pohodě.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

koudy
Příspěvky: 101
Registrován: 21 čer 2006, 12:21
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od koudy » 24 kvě 2007, 21:18

=== Astra-G Caravan 1.8 16V ´99 ===

svantner3
Příspěvky: 258
Registrován: 03 úno 2007, 15:23

Re: re

Příspěvek od svantner3 » 09 čer 2007, 14:50

jandibi píše:přistudeném motoru to bylo jako traktor. Když se motor ohřál tak se prasklina zatáhla a bylo to dobrý. Poznal jsem to jen na hlučnosti. Jiné známky auto nejevilo.
A ani ti nezakolisali otacky jak to bylo studene?
LPG INTERFACE

Hbitý Panter
Příspěvky: 21
Registrován: 05 čer 2007, 16:12

Příspěvek od Hbitý Panter » 11 čer 2007, 09:55

zdarvím mužete někdo prosím poroadit,kde se dají koupit svody na Astru 1.6 16v X16XEL,předem díky moc

jandibi
Příspěvky: 15
Registrován: 05 kvě 2006, 12:46
Kontaktovat uživatele:

svody

Příspěvek od jandibi » 11 čer 2007, 12:52

repasovaný cca za 12000 jsem sehnal v jeseníku.

zde kontakt:

Pavel Kanálik
Bezručova 186
790 01 Jeseník 1
Tel. 604 655 405
email: pkanalik@vyfuky1.cz

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 11 čer 2007, 13:42

No musím vám řící, že mám kamarádku a oni maji Ford Focus I r.v. 2002 a najeto 60 000 km, taky jim praskli svody.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

raadyjo
Příspěvky: 158
Registrován: 31 říj 2006, 13:21
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od raadyjo » 11 čer 2007, 14:00

Napište mi někdo Opel čísla a já zjistím, co by stály nové v DE.

Odpovědět