Příspěvek
od spermin » 01 bře 2007, 18:27
VÁŽENÍ diskutující, jsem čerstvý majitel starší ASTRY 90 000 Km 1.6-16 V /100k od 10/2006 ale ze své vlastní zkušenosti vím že motor a hlavně olej se v zimě neprohřeje dříve než po 20 Km, a ještě později, když se topí, proto ta bílá usazenina, pára se sráží na chladnějších stěnách motoru. V zimě je pro životnost motoru důležité nejdříve zvednout teplotu motoru a pak teprve topit. Já osobně jezdím i teď s papírem na chladiči. (cca 2 až 5 C) vzdálenosti do 18 km. Jako příklad uvádím, dcera si půjčila vůz na cestu OSTRAVA-MARIÁNSKÉ LÁZNĚ přes Brno(únor). Průměr 135 Km v hod. Cesta jí trvala 3,5 hod. no je zvyklá na Punto 1200 cm. Jela s papírem, který jsem zapomněl vyndat a bez problému, takže chlazení OK.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic