Ahoj,
prosím o radu.
Auto mám i na LPG a na plyneček jezdí vpohodě.
Kdysi jsem startoval auto do kopce a nenastartoval(málo benzínu).
Dolil jsem benzín, nastartoval a auto používal 14 dní v pohodě.
Pak začli být špatné starty a při přidání plynu (na benzín) škubalo.
Myslel jsem si že bude špatný pal. filtr, popř. chycené ben. čerpadlo(čerpadlo slyšet je, normální zvuk jako dřív).
Ovšem po rozpojení pal. fitru je filtr průchodný(otočil jsem klíčkem a benzín začal tryskat přes filtr vpohodě, (aby ne, když mám plnou nádrž)).
Ale i tak, čerpadlo nemusí vytlačit sloupec paliva až k motoru.
Chci se zeptat, kde najdu regulátor tlaku paliva. Pak bych věděl, jestli dokáže ben. čerpadlo tlačit.
Děkuji za radu.
Astra g, X18XE1, r.v.98, 85kw, šikmá zád.
X18XE1 špatné starty, cukání motoru na benzín
- Reklama
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: X18XE1 špatné starty, cukání motoru na benzín
Ahoj.
Obávám se, že je to jen velká shoda okolností. Častý přiznak chování při alternativním pohonu na LPG.
To LPG je sekvenční? Jak dlouho tam je instalované, kdy proběhlo poslední seřizení, výměna filtrů a pokud je sekvenční, jak dlouho tam jsou vstřikovače LPG bez repase nebo výměny.
Věštím problém v rozhozených korekcích dávky paliva dlouhodobím používánim LPG bez údržby, kdy se ŘJ motoru adaptovala na LPG, kterého se dostává málo a tak je dávka příliš obohacená.
Nahoď nám sem údaje krátkodobé a dlouhodobé korekce paliva na volnoběhu při LPG a benzínu. Hodnoty by se v zásadě neměli lišit, maximálně v řádu jednotek procent, když je pak rozdíl v řádu desítek, viděl jsem i několik desítek právě díky vstřikovačům LPG bez údržby, nebo výměny, tak to takto blbne.
Co vstřikovače benzínu, když jezdíš na LPG a benzín s biosložkou v nich tak vykonává své? Nechtělo by to vyčistit alespoň vhodnou aditivací do benzínu?
Mára
Obávám se, že je to jen velká shoda okolností. Častý přiznak chování při alternativním pohonu na LPG.
To LPG je sekvenční? Jak dlouho tam je instalované, kdy proběhlo poslední seřizení, výměna filtrů a pokud je sekvenční, jak dlouho tam jsou vstřikovače LPG bez repase nebo výměny.
Věštím problém v rozhozených korekcích dávky paliva dlouhodobím používánim LPG bez údržby, kdy se ŘJ motoru adaptovala na LPG, kterého se dostává málo a tak je dávka příliš obohacená.
Nahoď nám sem údaje krátkodobé a dlouhodobé korekce paliva na volnoběhu při LPG a benzínu. Hodnoty by se v zásadě neměli lišit, maximálně v řádu jednotek procent, když je pak rozdíl v řádu desítek, viděl jsem i několik desítek právě díky vstřikovačům LPG bez údržby, nebo výměny, tak to takto blbne.
Co vstřikovače benzínu, když jezdíš na LPG a benzín s biosložkou v nich tak vykonává své? Nechtělo by to vyčistit alespoň vhodnou aditivací do benzínu?
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.