Chlapi mám na vás prosbu . Potřeboval bych poradit čím vším by mohlo být to že mi motor jde na tři válce ?
tlaky ok cívka ok vstřiky ok svíčky nové a ani v servisu si s tím nějak nedokázali poradit příští týden jedu do opla na diagnostiku tak mam čas se po případě na vaše návrhy podívat je možné že je odpálený nějaký konektor nebo tak něco ??
Diagnostika v servisu co to bylo hlásila chyba zapalování . Typ auta je opel astra G 1.6 16v 74kw motor tip xel .
Děkuji předem za každý návrh .
Špatný chod Motoru 1.6 16 v
Špatný chod Motoru 1.6 16 v
Škoda 120
Felicie 1.3 mpi 1997
Felicie 1.3 mpi 2001
Opel Astra G 1.6 16v 2000
Felicie 1.3 mpi 1997
Felicie 1.3 mpi 2001
Opel Astra G 1.6 16v 2000
- Reklama
Re: Špatný chod Motoru 1.6 16 v
Ahoj chlapi, nebudu zakladat nove tema tak se pridam dotohoto.
Motor 16.16v x16xel
Problem je ze to bezi jakoby na tri valce,
Pri jizde motor zacne vibrovat a ztrati tah,
Kontrola svicek 1.2.3. vporadku, 4 uchcana od benzinu vymenil jsem svicky a opet zas. Samozrejme ze me napadla lista tak jsem ji vymenil za druhou co mam doma na zkouseni a opet, pochybuju ze by odesly dve skoro nove listy zapalovani,
Takze nastala kontrola tlaku, 1.6/1.6/1.55/1.6 takze OK
Pak jsem menil vstriky ze muze byt opotrebovan a protikat ale nic se nezmenilo.
jenze motor nepada jak by bylo zvykem na 3valce, ale jeste k tomu si zvedne otacky na 1000 a jde na 3 valce,
z vyfuku jde slyset jak vynechava
Jednou mi to vyhodilo chybu p0120 potenciometr snimac otevreni klapky ten je propojeny se vstrikem, ten sem vymenil, no parada otacky vpohode jelo to jako raketa, po asi necely 1km opet na tri valce uz jsem bezradny jinak diag zadne chyby uz neukazuje
Napada me, bud je moc bohata smes a dochazi zaduseni
toho valce a nebo to nechce davat jiskru ale kdyz listu vytahnu napojim svicky opru o motor a startuju jiskri vsechny svice samozrejme vim ze to nic neznamena ze ta 4 civka muze byt i tak vadna,
dale na rade by mohla byt jednotka, kabely jsem prozvanel a v poho, egr by se rozsvitil.
No a proto zde hledam nejakou dobrou dusi z OSTRAVY , ktera by mi venovala 2 hodinky sveho casu, na vyskoseni jednotky a listy zap. Aby se vyloucila jedna nebo druha moznost. Nebo nekdo nejake napady?
Motor 16.16v x16xel
Problem je ze to bezi jakoby na tri valce,
Pri jizde motor zacne vibrovat a ztrati tah,
Kontrola svicek 1.2.3. vporadku, 4 uchcana od benzinu vymenil jsem svicky a opet zas. Samozrejme ze me napadla lista tak jsem ji vymenil za druhou co mam doma na zkouseni a opet, pochybuju ze by odesly dve skoro nove listy zapalovani,
Takze nastala kontrola tlaku, 1.6/1.6/1.55/1.6 takze OK
Pak jsem menil vstriky ze muze byt opotrebovan a protikat ale nic se nezmenilo.
jenze motor nepada jak by bylo zvykem na 3valce, ale jeste k tomu si zvedne otacky na 1000 a jde na 3 valce,
z vyfuku jde slyset jak vynechava
Jednou mi to vyhodilo chybu p0120 potenciometr snimac otevreni klapky ten je propojeny se vstrikem, ten sem vymenil, no parada otacky vpohode jelo to jako raketa, po asi necely 1km opet na tri valce uz jsem bezradny jinak diag zadne chyby uz neukazuje
Napada me, bud je moc bohata smes a dochazi zaduseni
toho valce a nebo to nechce davat jiskru ale kdyz listu vytahnu napojim svicky opru o motor a startuju jiskri vsechny svice samozrejme vim ze to nic neznamena ze ta 4 civka muze byt i tak vadna,
dale na rade by mohla byt jednotka, kabely jsem prozvanel a v poho, egr by se rozsvitil.
No a proto zde hledam nejakou dobrou dusi z OSTRAVY , ktera by mi venovala 2 hodinky sveho casu, na vyskoseni jednotky a listy zap. Aby se vyloucila jedna nebo druha moznost. Nebo nekdo nejake napady?
Re: Špatný chod Motoru 1.6 16 v
Tak vazeni na problem uz se prislo,
Dneska jsem se v tom hrabal a porad to stejne moc benzinu ve 4 valci, tak jsem se zameril na podtlakovy ventil na rampe vstriku, chtel jsem vedet zda prochazi palivo zpet do nadrze takze sem vyndal a rozebral relatko pal. Pumpy a zacal jsem procvakavat palivo krasne prochazelo zpet do nadrze(syceni ventilu) Ok,
Ale pri tom cvakani relatka zacal cvakat i vstrik 4valce takze kdyz se nastartovalo a seplo rele tak i vstrik se otevre ale uz nezavre do vypnuti motoru, vstriky jsou ok manualne odzkosene takze zbyva zkontrolovat kabel od 4 vstriku jestli neni nekde prodreny a nechyta kostru, ted uz nemam cas jedu pryc ale musim vlakem
Dneska jsem se v tom hrabal a porad to stejne moc benzinu ve 4 valci, tak jsem se zameril na podtlakovy ventil na rampe vstriku, chtel jsem vedet zda prochazi palivo zpet do nadrze takze sem vyndal a rozebral relatko pal. Pumpy a zacal jsem procvakavat palivo krasne prochazelo zpet do nadrze(syceni ventilu) Ok,
Ale pri tom cvakani relatka zacal cvakat i vstrik 4valce takze kdyz se nastartovalo a seplo rele tak i vstrik se otevre ale uz nezavre do vypnuti motoru, vstriky jsou ok manualne odzkosene takze zbyva zkontrolovat kabel od 4 vstriku jestli neni nekde prodreny a nechyta kostru, ted uz nemam cas jedu pryc ale musim vlakem