HELP! Výměna těsnění - teče olej
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: HELP! Výměna těsnění - teče olej
Semering na prevodovke alias spojkovy valec vymeniš aj ked vybereš von motor a prevodovku nechaš na podvozku aj z ramom na ktory nasledne nemusiš robiť geometriu. Ked maš kladkostroj alebo niečo podobne tak motor daš vonku za 2-3hodinky podľa šikovnosti a dostupnosti vercajgu.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
- Reklama
Re: HELP! Výměna těsnění - teče olej
Vdaka za informacie. Kedze sa jedna o narocnejsi servis (aspon pre mna), tak to zaveziem do servisu. Uz som s nimi dohodnutý a ked uz to bude otvorene tak mi pozru aj spojku, ci ju netreba vymenit. Ked ano, tak to bude kopec € , nehovoriac o tom ze mi auto zacalo chodit na 3 valce - ked sa to ser*e, tak vsetko narazjerry mouse píše:Semering na prevodovke alias spojkovy valec vymeniš aj ked vybereš von motor a prevodovku nechaš na podvozku aj z ramom na ktory nasledne nemusiš robiť geometriu. Ked maš kladkostroj alebo niečo podobne tak motor daš vonku za 2-3hodinky podľa šikovnosti a dostupnosti vercajgu.
PS. len pre predstavu - komplet oprava s vymenou spojky cca 600€ v neautorizovanom o 1/2 menej. Keby to niekto v buducnosti riesil, nech vie ako sa hybu ceny
Astra G 1,6 16V(Z16XE)
Re: HELP! Výměna těsnění - teče olej
Potřeboval bych radu. Motor X16XEL teče mi olej někde dole. Minulý rok jsem měnil čidlo tlaku oleje, ale asi zbytečně. Dnes jsem po delší době vytáhl auto na projížďku a zase to teče. Mám od oleje kus pravé (na spolujezdcově straně) poloosy a čidlo na klice. Podezřívám tedy gufero kliky. Je to náročné vyměnit sám? Rozvody budou muset dolů to je mi tak nějak jasné, ale dá se nějak normálně shodit řemenice abych se dostal k tomu guferu? Nemám žádné pneu nářadí jen obyčejnou golu a klíče.
Když bude dole rozvodový řemen tak ten vyměním, ale moc se mi nechce měnit to ostatní kolem (kladky, vodní pumpa) nebo myslíte, že je to nutné nebo vhodné? Auto je takový dojížďák za pár korun a celkově s ním moc nejezdím, ale štve mě dolívat tolik oleje.
V eshopu jsem našel gufero značky Elring co říkáte na tuhle značku? Nebo raději jinou?
Díky
Když bude dole rozvodový řemen tak ten vyměním, ale moc se mi nechce měnit to ostatní kolem (kladky, vodní pumpa) nebo myslíte, že je to nutné nebo vhodné? Auto je takový dojížďák za pár korun a celkově s ním moc nejezdím, ale štve mě dolívat tolik oleje.
V eshopu jsem našel gufero značky Elring co říkáte na tuhle značku? Nebo raději jinou?
Díky