U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo raď!
- p.somik
- Příspěvky: 992
- Registrován: 15 dub 2010, 20:50
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Neházej flintu do žita, pokud bude třeba, můžu pak natočit data ze svého motoru Alešovi aby mohl porovnat hodnoty, stačí písnout.
Navíc Z18XE je celkem odolný motor, já mám 188 tkm, žena na Merivě má 374tkm. Ještě to může být nějaké čidlo, hadice...kontakt
Navíc Z18XE je celkem odolný motor, já mám 188 tkm, žena na Merivě má 374tkm. Ještě to může být nějaké čidlo, hadice...kontakt
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
- Reklama
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Ahoj.
Takže to je jen půl pravdy.
Aby byla představa o skutečném stavu a celkové úpravě dávky paliva, je potřeba vyčíst obojí korekce a ty pak sečíst.
Ty short, krátkodobé, jsou okamžitá úprava od dávky paliva nastavené ŘJ v závislosti na počáteční korekci Long, dlouhodobé, kterou si jednotka pro konkrétní stav, otáčky, zatížení atd. vytváří, vypočítává, podobného to i s tou dávkou startovací, tam ale nejdou krátkodobé korekce díky startu lambda regulace až po tom ohřátí.
V praxi to znamená krátkodobá korekce např +4, dlouhodobá +17%, celková korekce v daný okamžik + 21, nebo krátkodobá +6, dlouhodobá -13, celková -7%.
Takže je potřeba znát obě.
Ano výchozí je ta dlouhodobá, ta se časem ale v delším horizontu adaptuje také.
Bude-li dlouhodobá např +10 a krátkodobá po naprogramovaný čas pro konkrétní zátěž, otáčky... -5, dojde časem k úpravě dlouhodobé směrem dolů, postupně po desetinná, či dvou až v ideálním případě tak, že se zastaví dlouhodobá korekce na řekněme +6 a krátkodobá bude oscilovat kolem +-0,8/1/1,6. To je ale ideál, princip fce., jinak se vše velmi rychle mění stejně tak jako otáčky, zátěž, podmínky, profil trasy....
Jeden pěkný článek :http://www.edgeoftheworld.cz/2016/09/27 ... ch-a-diag/
Mára
Jsem zvědavej, co se dozvíš od servisáků LPG
Takže to je jen půl pravdy.
Aby byla představa o skutečném stavu a celkové úpravě dávky paliva, je potřeba vyčíst obojí korekce a ty pak sečíst.
Ty short, krátkodobé, jsou okamžitá úprava od dávky paliva nastavené ŘJ v závislosti na počáteční korekci Long, dlouhodobé, kterou si jednotka pro konkrétní stav, otáčky, zatížení atd. vytváří, vypočítává, podobného to i s tou dávkou startovací, tam ale nejdou krátkodobé korekce díky startu lambda regulace až po tom ohřátí.
V praxi to znamená krátkodobá korekce např +4, dlouhodobá +17%, celková korekce v daný okamžik + 21, nebo krátkodobá +6, dlouhodobá -13, celková -7%.
Takže je potřeba znát obě.
Ano výchozí je ta dlouhodobá, ta se časem ale v delším horizontu adaptuje také.
Bude-li dlouhodobá např +10 a krátkodobá po naprogramovaný čas pro konkrétní zátěž, otáčky... -5, dojde časem k úpravě dlouhodobé směrem dolů, postupně po desetinná, či dvou až v ideálním případě tak, že se zastaví dlouhodobá korekce na řekněme +6 a krátkodobá bude oscilovat kolem +-0,8/1/1,6. To je ale ideál, princip fce., jinak se vše velmi rychle mění stejně tak jako otáčky, zátěž, podmínky, profil trasy....
Jeden pěkný článek :http://www.edgeoftheworld.cz/2016/09/27 ... ch-a-diag/
Mára
Jsem zvědavej, co se dozvíš od servisáků LPG
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Některé systémy umožňují tzv. nouzový start na plyn aby jsi mohl odjet v případě, že ti dojde benzín nebo máš závadu na benz. části. To jsem měl namysli. Tím by se vyloučily benz. vstřiky. (za předpokladu, že jsou korekce ok)
Marťáskové data jsem proletěl jen letmo a smazal, ale pokud se dívám na své staré uložené, tak dlouhodobé korekce se v live nezobrazují. Každopádně ty jsou pro start podstatné a zjistit je, je záležitost minuty s ELMem a mobilem.
Pak je taky jednoduché řešení smazat adaptace, ale opcom už několik let nepoužívám, nevím jestli to umí.
A nevím jak je na tom Fedor, ale věř, že třeba v Ostravě není jediný plynař, který by se korekcema paliva při seřízení zabýval. Jedno auto jsem vezl po více než roční anabázi až do Zábřehu na opravu.....
Marťáskové data jsem proletěl jen letmo a smazal, ale pokud se dívám na své staré uložené, tak dlouhodobé korekce se v live nezobrazují. Každopádně ty jsou pro start podstatné a zjistit je, je záležitost minuty s ELMem a mobilem.
Pak je taky jednoduché řešení smazat adaptace, ale opcom už několik let nepoužívám, nevím jestli to umí.
A nevím jak je na tom Fedor, ale věř, že třeba v Ostravě není jediný plynař, který by se korekcema paliva při seřízení zabýval. Jedno auto jsem vezl po více než roční anabázi až do Zábřehu na opravu.....
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Marek Sládek - Nevím tomuhle fakt nerozumím - já tak základy trochu práce s opcomem nebo něco zbastlit na elektrice každopádně u fedora jsem tohle ohledně těch korekcí tlumočil a koukal na mě jako na jelito - pak přístup takový vlažný no nebyl sem s něho moc nadšený - prej mám auto dovést v úterý a možná ve středu se na to podívají že to potřebují mít studený - což chápu.
Vectra11 Bohužel ten start na plyn asi Lovato neumožňuje - mimo to - po prvních cca 300km kdy mě namontovali plynofikaci mě v reduktoru odešlo čidlo teploty a auto se samo přeplo okamžitě po startu na plyn a vůbec to nejelo než se to ohřálo - když si tak vzpomínám dělalo to to samé co teď! S tím rozdílem, že to bylo vidět na displeji od plynu, že to jede na plyn a to teď ne + startuji a mám plyn manuálně vypnutý.
Vectra11 Bohužel ten start na plyn asi Lovato neumožňuje - mimo to - po prvních cca 300km kdy mě namontovali plynofikaci mě v reduktoru odešlo čidlo teploty a auto se samo přeplo okamžitě po startu na plyn a vůbec to nejelo než se to ohřálo - když si tak vzpomínám dělalo to to samé co teď! S tím rozdílem, že to bylo vidět na displeji od plynu, že to jede na plyn a to teď ne + startuji a mám plyn manuálně vypnutý.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Přikládám studený start bez dotyku na plynový pedál s novou váhou VDO teplota vzduchu 13°C.
Jsou tam zřetelné výpadky zapalování kdy motor málem zhasne - první lambda padá až k nule jak se to asi snaží vyrovnat...
Zaujala mě ale teplota 21°C viz screen. Vůbec se nehla asi teplotní čidlo váhy že? Přitom další tep, čidlo co mělo na začátku 13°C šlo je konci až na 45°C předpokládám že to je teplota motoru - ale zase se mi nezdá, že by během těch pár minut měl motor 45°C?
https://uloz.to/!IbfSc2VKW2Pd/livedata- ... 220804-csv
Chtěl bych ještě natočit start s origo váhou kterou sem tam opět vrátil protože změnu výměnou váhy nepozoruji.
Jsou tam zřetelné výpadky zapalování kdy motor málem zhasne - první lambda padá až k nule jak se to asi snaží vyrovnat...
Zaujala mě ale teplota 21°C viz screen. Vůbec se nehla asi teplotní čidlo váhy že? Přitom další tep, čidlo co mělo na začátku 13°C šlo je konci až na 45°C předpokládám že to je teplota motoru - ale zase se mi nezdá, že by během těch pár minut měl motor 45°C?
https://uloz.to/!IbfSc2VKW2Pd/livedata- ... 220804-csv
Chtěl bych ještě natočit start s origo váhou kterou sem tam opět vrátil protože změnu výměnou váhy nepozoruji.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Ahoj.
V tom bude trošku problém. Opcom používám k programování, ke čtení live dat používám buď obyč kabelovou diagnostiku, nebo zmíněný OBD II Bluetooth modul z Číny ve spojení s aplikací OBD car doctor, nebo Torque. Vše maká, lze si nastavit seskupení widgetů dle libosti. Ty korekce zvládá i ta stará kabelová diagnostika s displejem, napájená prostřednictvím OBD II zásuvky.
Pokud to má výpadky zapalování a lambda by šla takhle jedním směrem, ikdyz nepřipravená k práci, tak to znamená jediné, ty korekce jsou plynem zmaštěné tak, že pak při chodu motoru na startovací dávku motor není schopen běžet, buď se jakoby uchlastává, nebo naopak nemá dost paliva, díky vysoké záporné korekci paliva.
Pokud by korekce u ohřátého motoru byla korekce normálně +5 až +10, musí být startovací dávka vypoctená ŘJ podstatně vyšší, je potřeba překonávat větší odpory studeného motoru... . Když však korekce budou extrémně jiné do plusu či mínusu a k tomu se přidá algoritmus výpočtu startovací dávky, pak to může dopadnout i startem s dávkou korigovanou -5 a pak to bude takhle zlobit.
Držím palce a nezapomeň, že každé nastavení, ať již Tvoje, nebo od Fedora potřebuje určitý čas na projevení změny.
Mára
V tom bude trošku problém. Opcom používám k programování, ke čtení live dat používám buď obyč kabelovou diagnostiku, nebo zmíněný OBD II Bluetooth modul z Číny ve spojení s aplikací OBD car doctor, nebo Torque. Vše maká, lze si nastavit seskupení widgetů dle libosti. Ty korekce zvládá i ta stará kabelová diagnostika s displejem, napájená prostřednictvím OBD II zásuvky.
Pokud to má výpadky zapalování a lambda by šla takhle jedním směrem, ikdyz nepřipravená k práci, tak to znamená jediné, ty korekce jsou plynem zmaštěné tak, že pak při chodu motoru na startovací dávku motor není schopen běžet, buď se jakoby uchlastává, nebo naopak nemá dost paliva, díky vysoké záporné korekci paliva.
Pokud by korekce u ohřátého motoru byla korekce normálně +5 až +10, musí být startovací dávka vypoctená ŘJ podstatně vyšší, je potřeba překonávat větší odpory studeného motoru... . Když však korekce budou extrémně jiné do plusu či mínusu a k tomu se přidá algoritmus výpočtu startovací dávky, pak to může dopadnout i startem s dávkou korigovanou -5 a pak to bude takhle zlobit.
Držím palce a nezapomeň, že každé nastavení, ať již Tvoje, nebo od Fedora potřebuje určitý čas na projevení změny.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Máro děkuji za vyčerpávající rozbor
no a teď to napiš pro blbý tak, abych to pochopil i já
Když jsem tohle říkal u fedora aby se podívali na ty korekce tak na mě koukal jako na trdlo že co to po něm asi jako chci
Za chvilku zkusím (pokud bude motor studený) natočit data se starou váhou jestli tam bude nějaká změna a Aleše poprosím zda by na to juknul a porovnal jestli si váhu nechat nebo vrátit...
no a teď to napiš pro blbý tak, abych to pochopil i já
Když jsem tohle říkal u fedora aby se podívali na ty korekce tak na mě koukal jako na trdlo že co to po něm asi jako chci
Za chvilku zkusím (pokud bude motor studený) natočit data se starou váhou jestli tam bude nějaká změna a Aleše poprosím zda by na to juknul a porovnal jestli si váhu nechat nebo vrátit...
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Váha vypadá dobře, nezdá se mi, že by ona mohla za to kolísání. Ani lambda ne, je to asi 70 sec po startu, kdy sice něco jako měří, ale není to ještě ono. Ale co lambda2? Máš tam vůbec kat? Lambda 2 ti skoro kopíruje jedničku
Jinak v datech nic není, dlouhodobou korekci opcom nezobrazuje.
Co tu Marek popsal, to je sakra pravda.
Já se ještě vrátím k těm datům dřívějším, problém na třetím válci, pořád se motám kolem toho nápadu mechanické závady, mám ten dojem, že tyhle motory trpěly na problém ventilů s plynem dodělaným, nebo že by to byly 1,6tky? Tuším že se podpalovaly?
Jinak v datech nic není, dlouhodobou korekci opcom nezobrazuje.
Co tu Marek popsal, to je sakra pravda.
Já se ještě vrátím k těm datům dřívějším, problém na třetím válci, pořád se motám kolem toho nápadu mechanické závady, mám ten dojem, že tyhle motory trpěly na problém ventilů s plynem dodělaným, nebo že by to byly 1,6tky? Tuším že se podpalovaly?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Aleši přidávám soubory s origo váhou - problém se neprojevil - žádné velké zakolísání - asi už stačil ten první start co byl ráno. Tak hlavně aby se našlo co to dělá. Nejsem odborník ale pokud by byl podpálený ventil tak by se to projevilo na tlacích že? A pokud přidřený to nevím to by snad byl problém pořád ne?
Jinak lambdasondy jsou obě nové (což neznamená že se nemůže pos) Delphy měněné před 3 lety před montáží LPG - bylo to na doporučení RomanaK. Kat tam je a před cca půl rokem prošel přes STk (emise) naprosto v pohodě. Je tam i nová zapalovací lišta - Delphy.
data jsou s origo váhou. jízda na plyn na benzin a "studený start na benzín".
https://uloz.to/!r7xQgP9oR1HL/livedata- ... 220804-rar
Auto je v servise - chlap co to přijímal (ten samý co minule) tak naprosto v pohodě - jako vyměněný.. Auto si hned vzali na hevery... No uvidím. Fedor auto si docela chválí a i já jsem byl zatím naprosto spokojený.
Jinak lambdasondy jsou obě nové (což neznamená že se nemůže pos) Delphy měněné před 3 lety před montáží LPG - bylo to na doporučení RomanaK. Kat tam je a před cca půl rokem prošel přes STk (emise) naprosto v pohodě. Je tam i nová zapalovací lišta - Delphy.
data jsou s origo váhou. jízda na plyn na benzin a "studený start na benzín".
https://uloz.to/!r7xQgP9oR1HL/livedata- ... 220804-rar
Auto je v servise - chlap co to přijímal (ten samý co minule) tak naprosto v pohodě - jako vyměněný.. Auto si hned vzali na hevery... No uvidím. Fedor auto si docela chválí a i já jsem byl zatím naprosto spokojený.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Ahoj.
Jakou máš diagnostickou zásuvku, konektor k řídící jednotce toho LPG? Když tak vyfoť.
Při tom servisu LPG už nevím, dělali membrány
u reduktoru? Jak a podle čeho pak nastavili tlak plynu?
Faktem ale zůstává, že ježdění s odpojeným LPG by se mělo zase srovnat, pokud tedy není mechanická závada.
Dej určitě vědět.
Mára
Jakou máš diagnostickou zásuvku, konektor k řídící jednotce toho LPG? Když tak vyfoť.
Při tom servisu LPG už nevím, dělali membrány
u reduktoru? Jak a podle čeho pak nastavili tlak plynu?
Faktem ale zůstává, že ježdění s odpojeným LPG by se mělo zase srovnat, pokud tedy není mechanická závada.
Dej určitě vědět.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Scénář při vyzvednutí auta ze servisu: "Haló pane, kdepak máte katalyzátor??? Víte, že při tomto zjištění to musíme podle nového zákona hlásit na odbor dopravy, že máte nepovolenou úpravu!!!"
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Lubo klíííd - kat tam je 110% - 21.11.2016 proběhla STK a emise naprosto v pořádku a u Fedorauto - tak že žádné pokoutné spekulace -
Novela zákona o provozu na pozemních komunikacích 2K16 - parodie
https://www.youtube.com/watch?v=slqBUFreEaM&t=21s
Novela zákona o provozu na pozemních komunikacích 2K16 - parodie
https://www.youtube.com/watch?v=slqBUFreEaM&t=21s
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
No tak opraveno
A teď otázka za zlatého bludišťáka - co tomu bylo???
ani váha, ani labdy, ani přidřené ventily...
pitschovina...
ZANESENÉ VSTŘIKY!!
Tak že Fedor auto nezklamal - vyčistili ultrazvukem všechny vstřiky + je museli přetěsnit a vyměnit ještě nějaké těsnění pod nimi bo co- to nevím co, protože jsem jen volal se sekretářkou Fedora páč momentálně stojím v Lovosicích s kamionem a pro auto se dostanu tak možná v pátek. Ale důležité je, že ta mrcha modrá zase bude lítat přes kaluže bez hopsání
Cena opravy 3800kč
jsem rád, že to dopadlo jak dopadlo.
Chlapi vám všem co jste byly ochotní mi pomoci radou svým volným časem moc děkuji a jsem dlužníkem! No třeba to zase nezištně oplatím já jinému členu diagnostikou či jinou pomocí.
Zvlášť díky Alešovi za jeho snahu mi pomoci! a doufám, že na nějakém tom srazu se potkáme a Aleši něco dobrého ti dovezu nebo pozvu na baštu!
A teď otázka za zlatého bludišťáka - co tomu bylo???
ani váha, ani labdy, ani přidřené ventily...
pitschovina...
ZANESENÉ VSTŘIKY!!
Tak že Fedor auto nezklamal - vyčistili ultrazvukem všechny vstřiky + je museli přetěsnit a vyměnit ještě nějaké těsnění pod nimi bo co- to nevím co, protože jsem jen volal se sekretářkou Fedora páč momentálně stojím v Lovosicích s kamionem a pro auto se dostanu tak možná v pátek. Ale důležité je, že ta mrcha modrá zase bude lítat přes kaluže bez hopsání
Cena opravy 3800kč
jsem rád, že to dopadlo jak dopadlo.
Chlapi vám všem co jste byly ochotní mi pomoci radou svým volným časem moc děkuji a jsem dlužníkem! No třeba to zase nezištně oplatím já jinému členu diagnostikou či jinou pomocí.
Zvlášť díky Alešovi za jeho snahu mi pomoci! a doufám, že na nějakém tom srazu se potkáme a Aleši něco dobrého ti dovezu nebo pozvu na baštu!
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
No tak sláva
Pro mě opět poučení ( a že jsem to opět nedodržel, ač si to už po několikáté biju o hlavu) jak je v tom plyn, nech to plynařům a nehledej chyby v benzínu. Po kolikáté už jsem se tak vyškolil, je to marné, je to marné, je to marné
Ať to šlape
Pro mě opět poučení ( a že jsem to opět nedodržel, ač si to už po několikáté biju o hlavu) jak je v tom plyn, nech to plynařům a nehledej chyby v benzínu. Po kolikáté už jsem se tak vyškolil, je to marné, je to marné, je to marné
Ať to šlape
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Mnou zmiňované benzínové nebo plyn?
Zrovna jsem chtěl ještě psát ještě o stavu plynových vstřiků, při kvalitě lpg je 40tkm už dost a klasické pístkové vstřikovače nemají vždy takovou kvalitu. Netěsnící vstřik přes který uniká plyn co zůstane v trubkách dokáže taky nadělat ráno problémy a při jízdě to nemusí být znát.
A nakonec, je to už trochu mimo, ale každopádně buď kat nebo lambda za ním opravdu nefungují správně.
Zrovna jsem chtěl ještě psát ještě o stavu plynových vstřiků, při kvalitě lpg je 40tkm už dost a klasické pístkové vstřikovače nemají vždy takovou kvalitu. Netěsnící vstřik přes který uniká plyn co zůstane v trubkách dokáže taky nadělat ráno problémy a při jízdě to nemusí být znát.
A nakonec, je to už trochu mimo, ale každopádně buď kat nebo lambda za ním opravdu nefungují správně.