Palivové čerpadlo

Odpovědět
koudy
Příspěvky: 101
Registrován: 21 čer 2006, 12:21
Bydliště: Jižní Čechy

Palivové čerpadlo

Příspěvek od koudy » 09 srp 2006, 18:06

Tak jsem jednou ráno přišel do mojí Astřičky, otočím klíčkem do polohy 1 (už mi bylo divný, že neslyším čerpadlo) a zkusím nastartovat a ono nic. Zkusil jsem to ještě 2x - nic. Prošel jsem všechny pojistky v interiéru i v motorovém prostoru - vše O.K., zkusil jsem odpojit cca na 1/2hodiny baterku - po připojení stejný stav. S automechanikem jsme zkusili proměřit napětí na konektoru na palivové čerpadlo při vypnutém klíčku 0Vss a při zapnutém cvaklo relé a napětí bylo 12,5Vss : O.K. Po odtažení do dílny zkusil vymontovat čerpadlo a zkusil ho mimo auto přímo na baterii - čerpadlo se roztočilo, vrátil ho zpět a asi 8x normálně nastartoval, po malé pauze zase motor nenaskočil, bylo ještě podezření, že se neodtlakuje přívod benzínu do motoru, ale to jsme potom vyloučili. Ještě jednou jsme čerpadlo vyndali a mučili ho na baterce. Asi na 20 pokus se opět kouslo. Problém byl vyřešen, až na to, že jen to čerpadlo stálo 6400Kč s DPH. Jedná se o čerpadlo BOSCH číslo 580 314 097 od ACI. Po výměně jede auto super. To jen tak, kdyby se vám něco podobného přihodilo.
=== Astra-G Caravan 1.8 16V ´99 ===

Reklama
 

thc 1.8 16V caravan
Příspěvky: 28
Registrován: 21 pro 2006, 07:59
Bydliště: havířov

Příspěvek od thc 1.8 16V caravan » 26 pro 2006, 20:34

me prozmenu zacalo strasne piskat a netlakovalo benzin prost sem motor nevytocil nad 3 tis ptacek, tak jsem si nechal poslat z vrakace za 2tis. druhe poslali mi z vectry, a bez problemu do dnes

Odpovědět