Správný tlak klimatizace

Odpovědět
stejsky89
Příspěvky: 11
Registrován: 19 čer 2013, 17:39

Správný tlak klimatizace

Příspěvek od stejsky89 » 08 pro 2014, 14:53

Zdravím,

dokázal by někdo říct, jaký je správný pracovní tlak klimatizace u motoru 1,6 16V, X16XEL, r. 1999. Op-com mi hodil tato data z jednotky chlazení. Tlak je dle mne nízký. Klima mi nefunguje, hlásí mi to poruchu 00057 - A/C Cutoff Request a P1530 A/C Request Line Voltage Low.

Díky.
Přílohy
Jednotka_chlazeni_1.JPG
Jednotka_chlazeni_2.JPG

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Správný tlak klimatizace

Příspěvek od denny » 08 pro 2014, 15:29

Máš to nějaké prázdné.2bary jsou málo.Naplněná má asi tak 6,5.

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Správný tlak klimatizace

Příspěvek od jerry mouse » 08 pro 2014, 18:11

Chladič klimy ten čo je vpredu je ešte origo, alebo si ho už menil?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

stejsky89
Příspěvky: 11
Registrován: 19 čer 2013, 17:39

Re: Správný tlak klimatizace

Příspěvek od stejsky89 » 08 pro 2014, 18:55

Chladič byl měněný 2,5 roku zpět. Spolu s ním proběhlo tlakování + plnění. Doteď nebyl problém. Je 2,5 roku normální doba k tomu, aby mohl zmizet tlak? Kontroloval jsem pojistky pod volantem - OK, v motorovým prostoru - OK (žádný náznaky spálení nebo koroze). Cívka na kompresoru byla měněná též 2,5 roku zpět - zkoušel jsem ji teď externě připojit na 12V a spíná.

Mám tedy nechat doplnit klimu a doufat, že to bude tímto?

Díky.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Správný tlak klimatizace

Příspěvek od denny » 08 pro 2014, 19:54

Prázdnou klimatizaci bys měl asi nechat doplnit,protože bez náplnê nepojede.

stejsky89
Příspěvky: 11
Registrován: 19 čer 2013, 17:39

Re: Správný tlak klimatizace

Příspěvek od stejsky89 » 08 pro 2014, 20:58

Tak to samozřejmě. Jen jestli to je možný během 2,5 roku takovej únik.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Správný tlak klimatizace

Příspěvek od denny » 08 pro 2014, 21:22

Klimatizaci bys měl servisovat každý rok.Únik 15% chladiva nemusí znamenat nic,ale to,jak to uteklo tobě není zcela standartní a někde je chyba.Proto si do oběhu dávám fluorescent a klientům řeknu,kde to utíká.Jsou to sice nepříjemné zprávy ,ale aspoň jim neříkám "hmmmm,někde vám to uteklo".

Screwface
Příspěvky: 41
Registrován: 12 kvě 2009, 18:42

Re: Správný tlak klimatizace

Příspěvek od Screwface » 19 led 2015, 18:23

Zdravim,měl by sis to nechat z vakuovat natlačit dusikem aspon na 15bar a propěnit zakladni spoje ventily a tesneni u kompresoru, to jsou nejčastější místa uniku,pokud nic nenajdeš tak natlačit zakladni napln R134 a přidat barvivo,ono se to začas někde ukaže.U starších aut jsou spoje vyklepane to je normální.pracovni tlak je na saní kolem 2bar a na vytlaku 10-15 bar.podle teplot. ve velkém horku i jen 1 na saní a až 25 na vytlaku

Odpovědět