Přetěsnění víka ventilů
Přetěsnění víka ventilů
Ahoj. U mojí astry prolíná olej pod krytem hlavy válců a pomale začíná asi i pod víkem ventilů.
Olej nejvíc prolíná u zapalovací cívky. Chci nechat vyměnit tyto dvě těsnění,ale bude o hodně dražší když si nechám vyměnit i těsnění vačkového hřídele? A na kolik může asi taková oprava přijít? Dnes sem se byl ptat v autoservisu na výměnu těsnění pod krytem válců a těsnění pod víkem ventilů a předběžně mi řekli cca 2000Kč ptám se jen pro ověření aby mě v servise ''nenatáhli''
Auto budu v sobotu prodávat do autobazaru,tak chci aby to bylo čistý
Olej nejvíc prolíná u zapalovací cívky. Chci nechat vyměnit tyto dvě těsnění,ale bude o hodně dražší když si nechám vyměnit i těsnění vačkového hřídele? A na kolik může asi taková oprava přijít? Dnes sem se byl ptat v autoservisu na výměnu těsnění pod krytem válců a těsnění pod víkem ventilů a předběžně mi řekli cca 2000Kč ptám se jen pro ověření aby mě v servise ''nenatáhli''
Auto budu v sobotu prodávat do autobazaru,tak chci aby to bylo čistý
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98
- Reklama
- riddick1974
- Příspěvky: 172
- Registrován: 23 říj 2012, 20:18
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem,Svitavy
Re: Přetěsnění víka ventilů
No nevim co mas namysli krytem valcu...ale ja nechal delat driky ventilu,tesneni vika a vacek a cisteni odvetrani klikovky,cena za praci 2100kc.Vymena tesneni ventilu je prace na pul hodky a cena cca 200kc tesneni.Evžen píše:Ahoj. U mojí astry prolíná olej pod krytem hlavy válců a pomale začíná asi i pod víkem ventilů.
Olej nejvíc prolíná u zapalovací cívky. Chci nechat vyměnit tyto dvě těsnění,ale bude o hodně dražší když si nechám vyměnit i těsnění vačkového hřídele? A na kolik může asi taková oprava přijít? Dnes sem se byl ptat v autoservisu na výměnu těsnění pod krytem válců a těsnění pod víkem ventilů a předběžně mi řekli cca 2000Kč ptám se jen pro ověření aby mě v servise ''nenatáhli''
Auto budu v sobotu prodávat do autobazaru,tak chci aby to bylo čistý
Opel Zafira B 1.9cdti r.v.2007
Fabia 1.4 16v r.v.2001
Diagnostika:
OP COM
SCANMYOPEL bluethoot android
VAG
Fabia 1.4 16v r.v.2001
Diagnostika:
OP COM
SCANMYOPEL bluethoot android
VAG
Re: Přetěsnění víka ventilů
Krytem válců mám na mysli asi to těsnění vaček. Na obrázku označena těsnění která chci nechat měnit.
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění víka ventilů
To na hoře je víko ventilů,ten hliník pod tím je držák vačkového hřídele.
Ventilové víko má těsnění,držák vačky se lepí buď origo tmelem GM nebo lze použít REINZOPLAST.
Tak ,jak ti to někdo zalepil červeným lukoprenem ,je vyloženě zakázaná operace,hrozí tam nebezpečí zanesení kousku lukoprenu do mazacího kanálku a tím dochází k nedostatečnému mazání vačkového hřídele.
Bohužel u tvého motoru,pokud je nutno toto přetěsnit,tak se povolí hlava válců/je to chyceno stejnými šrouby.Pokud to někdo udělá,musí hlavu demontovat,určitě ji nechat srovnat/bez toho si koleduješ o průšvih/,pak dát i nové těsnění hlavy.
Pokud to chce někdo udělat zodpovědně,tak se i s materiálem do 2000 nemůže vejít,něco musí ojebat.Do 2700 se to dá,dělám to tak.
Ventilové víko má těsnění,držák vačky se lepí buď origo tmelem GM nebo lze použít REINZOPLAST.
Tak ,jak ti to někdo zalepil červeným lukoprenem ,je vyloženě zakázaná operace,hrozí tam nebezpečí zanesení kousku lukoprenu do mazacího kanálku a tím dochází k nedostatečnému mazání vačkového hřídele.
Bohužel u tvého motoru,pokud je nutno toto přetěsnit,tak se povolí hlava válců/je to chyceno stejnými šrouby.Pokud to někdo udělá,musí hlavu demontovat,určitě ji nechat srovnat/bez toho si koleduješ o průšvih/,pak dát i nové těsnění hlavy.
Pokud to chce někdo udělat zodpovědně,tak se i s materiálem do 2000 nemůže vejít,něco musí ojebat.Do 2700 se to dá,dělám to tak.
- riddick1974
- Příspěvky: 172
- Registrován: 23 říj 2012, 20:18
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem,Svitavy
Re: Přetěsnění víka ventilů
Denny mě stála jenom práce těch 2100kčdenny píše:To na hoře je víko ventilů,ten hliník pod tím je držák vačkového hřídele.
Ventilové víko má těsnění,držák vačky se lepí buď origo tmelem GM nebo lze použít REINZOPLAST.
Tak ,jak ti to někdo zalepil červeným lukoprenem ,je vyloženě zakázaná operace,hrozí tam nebezpečí zanesení kousku lukoprenu do mazacího kanálku a tím dochází k nedostatečnému mazání vačkového hřídele.
Bohužel u tvého motoru,pokud je nutno toto přetěsnit,tak se povolí hlava válců/je to chyceno stejnými šrouby.Pokud to někdo udělá,musí hlavu demontovat,určitě ji nechat srovnat/bez toho si koleduješ o průšvih/,pak dát i nové těsnění hlavy.
Pokud to chce někdo udělat zodpovědně,tak se i s materiálem do 2000 nemůže vejít,něco musí ojebat.Do 2700 se to dá,dělám to tak.
Opel Zafira B 1.9cdti r.v.2007
Fabia 1.4 16v r.v.2001
Diagnostika:
OP COM
SCANMYOPEL bluethoot android
VAG
Fabia 1.4 16v r.v.2001
Diagnostika:
OP COM
SCANMYOPEL bluethoot android
VAG
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění víka ventilů
Naprosty suhlas ..denny píše:To na hoře je víko ventilů,ten hliník pod tím je držák vačkového hřídele.
Ventilové víko má těsnění,držák vačky se lepí buď origo tmelem GM nebo lze použít REINZOPLAST.
Tak ,jak ti to někdo zalepil červeným lukoprenem ,je vyloženě zakázaná operace,hrozí tam nebezpečí zanesení kousku lukoprenu do mazacího kanálku a tím dochází k nedostatečnému mazání vačkového hřídele.
Bohužel u tvého motoru,pokud je nutno toto přetěsnit,tak se povolí hlava válců/je to chyceno stejnými šrouby.Pokud to někdo udělá,musí hlavu demontovat,určitě ji nechat srovnat/bez toho si koleduješ o průšvih/,pak dát i nové těsnění hlavy.
Pokud to chce někdo udělat zodpovědně,tak se i s materiálem do 2000 nemůže vejít,něco musí ojebat.Do 2700 se to dá,dělám to tak.
Ten patlal, co tam napatlal ten "cerveny silikon" by mal dostat po prstoch..
ked to tak ratam, tesnenie hlavy 300-500, tesnenie vika 150-350, predpokladam ze treba aj tesnenie pod drzak modulu zapalovania...
ktovie, jak na tom bude tes. vyfuku a sania .. ..
zrovnanie hlavy tu stoji cca 20euro ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: Přetěsnění víka ventilů
ten obrázek motoru je z netu,ale mě to teče ve stejných místech ani nevím čím to bylo přetěsněný u mě,ale dnes jsem byl dat auto do servisu a předběžnej odhad ceny je napsán 2500Kč tak uvidím co mi řeknou až pro to přijduJRD McLAREN píše:Naprosty suhlas ..denny píše:To na hoře je víko ventilů,ten hliník pod tím je držák vačkového hřídele.
Ventilové víko má těsnění,držák vačky se lepí buď origo tmelem GM nebo lze použít REINZOPLAST.
Tak ,jak ti to někdo zalepil červeným lukoprenem ,je vyloženě zakázaná operace,hrozí tam nebezpečí zanesení kousku lukoprenu do mazacího kanálku a tím dochází k nedostatečnému mazání vačkového hřídele.
Bohužel u tvého motoru,pokud je nutno toto přetěsnit,tak se povolí hlava válců/je to chyceno stejnými šrouby.Pokud to někdo udělá,musí hlavu demontovat,určitě ji nechat srovnat/bez toho si koleduješ o průšvih/,pak dát i nové těsnění hlavy.
Pokud to chce někdo udělat zodpovědně,tak se i s materiálem do 2000 nemůže vejít,něco musí ojebat.Do 2700 se to dá,dělám to tak.
Ten patlal, co tam napatlal ten "cerveny silikon" by mal dostat po prstoch..
ked to tak ratam, tesnenie hlavy 300-500, tesnenie vika 150-350, predpokladam ze treba aj tesnenie pod drzak modulu zapalovania...
ktovie, jak na tom bude tes. vyfuku a sania .. ..
zrovnanie hlavy tu stoji cca 20euro ...
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přetěsnění víka ventilů
..az tam uvidis okolo silikon, tak im to rovno vrat..
ti mozem odfotit tmely, ktorymi sa to ma utesnovat..
inak ak je to tam "obtecene", tak to kludne moze slzit spod vika
a utesnenie medzi domkom a hlavou moze byt v poriadku.
Treba to proste umyt, a sletovat kadial to presakuje.
v 90% pripadoch sa mi stava, ze tecie utesnienie od drziaku zap.modulu / rozdelovaca,
a cely motor potom od toho vypada "zagrcany", ako by tieklo vsetko..
tiez mam praxou overene, teda u 8v daewoo motoroch to platilo,
se sa oplatilo priplatit za drahsie tesnienie pod viko, ktore bolo sice korkove, ale pogumovane
teda malo cierny povrch, a vydrzalo tesnit "naveky" (rozumej poriadne dlho)
nez usetrit par drobnych za "obycajne" korkove, ktore tieklo hadam uz hned pri namontovani...
ti mozem odfotit tmely, ktorymi sa to ma utesnovat..
inak ak je to tam "obtecene", tak to kludne moze slzit spod vika
a utesnenie medzi domkom a hlavou moze byt v poriadku.
Treba to proste umyt, a sletovat kadial to presakuje.
v 90% pripadoch sa mi stava, ze tecie utesnienie od drziaku zap.modulu / rozdelovaca,
a cely motor potom od toho vypada "zagrcany", ako by tieklo vsetko..
tiez mam praxou overene, teda u 8v daewoo motoroch to platilo,
se sa oplatilo priplatit za drahsie tesnienie pod viko, ktore bolo sice korkove, ale pogumovane
teda malo cierny povrch, a vydrzalo tesnit "naveky" (rozumej poriadne dlho)
nez usetrit par drobnych za "obycajne" korkove, ktore tieklo hadam uz hned pri namontovani...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: Přetěsnění víka ventilů
Přímo u toho autoservisu mají i prodejnu s autodílama,který objednávaj z autokelly a tam sem se díval že prodávaj obě těsnění,tak snad to nebudou dělat tmelem a i kdyby,do soboty to snad vydrží pak auto prodávám i když sem byl spokojenej,ale chci nafťáka...přece jenom jezdit za 7l na 100km nebo za 5l na 100km je rozdílJRD McLAREN píše:..az tam uvidis okolo silikon, tak im to rovno vrat..
ti mozem odfotit tmely, ktorymi sa to ma utesnovat..
inak ak je to tam "obtecene", tak to kludne moze slzit spod vika
a utesnenie medzi domkom a hlavou moze byt v poriadku.
Treba to proste umyt, a sletovat kadial to presakuje.
v 90% pripadoch sa mi stava, ze tecie utesnienie od drziaku zap.modulu / rozdelovaca,
a cely motor potom od toho vypada "zagrcany", ako by tieklo vsetko..
tiez mam praxou overene, teda u 8v daewoo motoroch to platilo,
se sa oplatilo priplatit za drahsie tesnienie pod viko, ktore bolo sice korkove, ale pogumovane
teda malo cierny povrch, a vydrzalo tesnit "naveky" (rozumej poriadne dlho)
nez usetrit par drobnych za "obycajne" korkove, ktore tieklo hadam uz hned pri namontovani...
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98
Re: Přetěsnění víka ventilů
Tak mi v servisu udělali radost Jedno těsnění+čističe+práce=670Kč a to mi předem říkali 2000Kč a do papíru napsali odhad 2500Kč,nakonec bylo špatný myslím jen těsnění pod ventil deklem zezadu a odtud to stíkalo dolů. Teď si nejsu jistej,dyžtak se opravím,papír s výpisem prací mám v autě.
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98