Jak to teda je stím čerpadlem a klíčem v zapalování??
Tady na foru, jsem se dočetl, že je normální, že se čerpadlo nesepne při pouhém otočením klíče.
Je to teda pravda? že se spíná až při startování?
nechce se mi moc laborovat kolem nádrže s benzínem... každopádně nic jinýho mi nezbyde...
Zase se vracím zpět, zmatený a přehlcený infem.
Filtr ucpaný není, ani palivové rozvody, elektřina nejde do čerpadla při otočení klíčem, pojistky jsou všechny v pořádku, vadný relé nepoznám.( mohu relé zaměnit s méně užitečnou věcí? resp, třeba s vyhříváním čehokoliv, nebo stěračem zadního okna, jen pro vyzkoušení funkčnosti čerpadla?? podle mě ne, to by se relé nejmenovalo i v eshopech, palivové relé:-) nemám pravdu?)
Problém nastal při dojetí nádrže, kdy se motor nevypl nedostatkem, vypl jsem ho ještě když měl nějaký benzín v potrubí.
Dolil jsem pět litrů a zřejmě zavzdušnil čerpadlo, kdybych dolil ihned 10 možná by se soustava více ponořila a vyhnul bych se problému.
Pro mě je primární, má jít elektřina do čerpadla při puštěné elektrice klíčem v poloze 2?
A jak je technicky možné, že během času kdy auto stálo (3 měsíce, se stejným problémem, kdy došel benzín a nešel nastartovat motor) se po této době pouze s přehozenou nabitou baterií motor bezproblému nakopl a během provozu bylo startování na jedničku?
A žádné další chyby kromě nefunkčního servo motorku v autě nepozoruji. ( má servo společný obvod s čerpadlem? nebo není to nějak spojené? Jednou jedinkrát se ukázalo, že servo je technicky v pořádku, rozběhlo se a já mohl pohodlně zatáčet, bohužel po vypnutí motoru, zase nefunguje.)
Není mi známo jak se servo aktivovalo, snažil jsem si vybavit už v té chvili, co se změnilo, nebo co bylo jinak, bohužel nic na co bych mohl přijít. Takže trochu apríl, ale je to docela milé, auto dokáže ukázat, že může fungovat.
