Ahoj,
urcite to dej do rukou nekomu, kd otomu rozumí, nejlepe nekomu, kdo motory uz delal ci dela ...
Je ptoreba zmerit ovalitu pistu, je potreba zmerit samotne komory.... je potreba zmerit jestli nejsou vybehane ulozeni pistnich krouzku, je potreba zkontrolovat hlavu jestli neni praskla ... vule ventilu, jestli jsou vule ventilu velke, vymenit voditka+VENTILY... casto se menej jen voditka, ale ventily jsou vybehane ruku v ruce s voditkama ... .. a komplet pretesnit... nove pistni krouzky nvoe tenseni na ventilech, nove voditka... zabrousit sedla ventilu, vycisti vsechno ... a hezky si s tim pohrat ...
Cenovka ? zalezi co tma budes davat za dily a kolik si bere mechos .. ja jsem delal komplet GO na Z20LET s tim, ze jsem tam daval skoro vsecko nove, krome kliky, pistu a ojnic (ty byli na 100%OK, takže by to byla zbytečná investice ...) a vyšlo me to na necelých 30 ... 1.6 by tě v kompletním GO (motor ti pak bude fungovat ale další desítky tisíc KM) odhadem trebas polovinu...
Také doporucuji NESETRIT na kvalitě dílu... je velkej rozdíl jeslti koupis nakeho polskeho zmetka.. a nebo treba elring nebo victorreinz ...atd atd.
Kazdopadne jestli ti ot zere 2l na 50km, tak to budou v prdeli pistní krouzky plus tesnení na ventilech a jak tu bylo psáno, je potreba si dat pozor jakym smerem se nasadí tesnení na ventilech... Kdyz vis, co delas, tak to ma clovek udelane za chvilku ...
M.