Motor v nouzovem rezimu

Odpovědět
Uživatelský avatar
MArtyCZ
Příspěvky: 28
Registrován: 24 zář 2009, 21:06
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Motor v nouzovem rezimu

Příspěvek od MArtyCZ » 18 črc 2013, 23:09

Prosím o radu. Opel Astra G 2000, 1.8 16V motor X18XE1 - nejčastěji při vyřazené rychlosti (jízda z kopce, před křižovatkou..) se rozsvítí kontrolka servisu a motor běží pouze na volnoběh, vůbec nereaguje na plyn. Po vypnutí a nastartování normálně jede. Většinou se chyba projeví 2-3x po sobě během 5km a pak 400km nic.Nezáleží na teplotě motoru - někdy po 3km, někdy po 70km. Take permanentne zapnuty sytic, coz indikuji otacky kolem 1000 pri vyrazeni a jizde na volnobeh. Predpokladam ze puvodni problem byl v otackach proto se permanentne zapnul sytic, ale diky zvysenemu vstriku paliva nejen ze vzrostla spotreba ale zrejme doslo i k dalsim problemum, jako znecisteny palivovy filtr, nebo problem se vstrikem, ci neco s valci. Jak uz sem si procetl jina fora, kde se uzivatele setkali s podobnym problemem, tak diagnostika nic neodhali a bylo doporuceno zařízení OBDlog, nebo vyblikani kodu zavady. Usuzuji, ze nez utratim penize za diagnostiku tak bud nekde zkusim sehnat OBDlog, nebo zkusim vyblikat zavady, podle navodu ktery jsem zde nasel.

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 38#p114438

Zajima me, zda-li mate nekdo zkusenosti s vyblikanim kodu zavady dle zmineneho postupu. Zda-li se muze stat, ze si nakopnu tim vyblikanim ridici jednotku. Jedna se mi prave o to spojeni 5. a 6. pinu dratkem. Sem naprosty laik a jakozto takovy z tohoto zasahu mam pochopitelne strach. Proto prosim poradte a sdelte mi sve zkusenosti, zda-li se muze neco pri tomto zasahu a pokusu o vyblikani kodu zavady neco stat s ridici jednotkou.. Abych vubec odjel, kdyz to zkusim.

Díky za rady a omluvte pripadne nedostatky v gramatice.
Obrázek
Obrázek
Astra G Caravan, r.v.98, X18XE1

Reklama
 

Uživatelský avatar
Pjasatoo
Příspěvky: 650
Registrován: 20 kvě 2012, 10:21
Bydliště: Havířov

Re: Motor v nouzovem rezimu

Příspěvek od Pjasatoo » 19 črc 2013, 07:02

Přesně mám ten stejný typ motoru, a odepisuju co se týče toho vyblikání kodů :_)


Jen to spoj jak máš...následně už se nechej kochat blikačkou ;) Nic se ECU nemůže stát, proto by to asi taky tady nikdo nepsal :) Takže už víš, tak běž vyblikávat ;)
Teď máme Z18xe Mazlík

Uživatelský avatar
p.somik
Příspěvky: 992
Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Bydliště: Moravskoslezský
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v nouzovem rezimu

Příspěvek od p.somik » 19 črc 2013, 07:55

Nebo pokud chceš, tak ti to na diagnostiku napíchnu a můžeme kouknout i na live data, do ostravy to nemáš tak daleko :)
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)

Uživatelský avatar
MArtyCZ
Příspěvky: 28
Registrován: 24 zář 2009, 21:06
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v nouzovem rezimu

Příspěvek od MArtyCZ » 19 črc 2013, 08:12

Do ostravy z FM ne, to jest pravda. Ovsem nejak jsem zapomenul za tech par let aktualizovat profil :D Momentalne bydlim v Brne, a tohle je post pro kolegovo auto, (psanej nim a mi preposlanej v textaku), cili tady plati Brno tedy... Jdu hned upravit profil
Obrázek
Obrázek
Astra G Caravan, r.v.98, X18XE1

Uživatelský avatar
p.somik
Příspěvky: 992
Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Bydliště: Moravskoslezský
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v nouzovem rezimu

Příspěvek od p.somik » 19 črc 2013, 08:28

v tom případě RomanK : http://www.carteam.cz/
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)

Uživatelský avatar
MArtyCZ
Příspěvky: 28
Registrován: 24 zář 2009, 21:06
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v nouzovem rezimu

Příspěvek od MArtyCZ » 21 lis 2013, 20:24

Tak diagnostika vyhodila vahu vzduchu.. koupil sem tuhle "http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... ra-5wk9606", vymazali sme chybu z ridici jednotky a ejhle.. zacalo to delat jeste vetsi bordel. Jeste casteji to zacalo skakat do nouzoveho rezimu. Tak nevim.. Diagnostika nic jineho nevypsala, tak bud sem zrovna koupil vadnej kus, nebo je to chyba kterou diag nevypise..

OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_) / 1998.02 - 2005.01
Motor: 1.8 16V, Obsah: 1796, ročník od: 1998.02 do 2000.09, výkon: 116PS, výkon: 85KW, typ motoru: X18XE1
Obrázek
Obrázek
Astra G Caravan, r.v.98, X18XE1

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Motor v nouzovem rezimu

Příspěvek od jerry mouse » 21 lis 2013, 20:47

Vahu by som na 100pro vratil a radšej sa objednal u RomanaK.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Odpovědět