DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Chcem sa opytat ci moze diera vo vyfuku sposobit stratu vykonu t.j.auto nema tah do kopca straca rychlost treba podradit pri zosliapnuti plynu auto zacne cukat a vykon nikde...mam astru g 1.6 16v 74 kw netesnost pri pletenci (pravdepodobne aj zly pletenec) a netesnost pri stredovom tlmici...tak toto potrebujem vediet ci tieto chyby mozu sposobit az tak velky ubytok vykonu dakujem
- Reklama
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Záleží na tom, jak moc to netěsní. Kdysi mi ještě na Š120 praskl podélně tlumič, rána jako z kanónu a rázem bylo 25 hřebců v čoudu. Zvuk dobrý, ale výkon na polovině.
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
samozrejmne ze ma za nasledek ztrata vykonu a vetsi spotreba ale zalezi na velikosti uniku spalin
Opel Astra Bertone 2.2 16v
Opel Astra g 98 X18XE
Fiat Marea 1.6 16v
Opel Astra g 98 X18XE
Fiat Marea 1.6 16v
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Mne osobne na 1.6 vypadol posledný diel vyfuku-tlmič a priznám sa že, som nič nezbadal na výkone a spotrebe, akorát trochu tuningovejši zvuk, ale nič hrozne!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
nevím jak je to u tvé motorizace, ale např. můj X18XE1 má 2 lambdy, mám jak jsem dnes zjistil špatné těsnění pod svodama směrem ke katu. Čímž lambda vyhodnocuje nesmysly a astřička nejede jak má. Du na to oklikou , pokud je takováto závada blízko motoru, tak to samo vliv má. Co se týče posledního dílu výfuku, tak ne. Mám vlastní zkušenost, měl jsem před posledním dílem prasklou trubku.
Astra G 1,8 16V caravan 99, motor X18XE1
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
tak tak. je velký rozdíl u díry v zadním tlumíku a nebo třeba u prasklého vlnovce nebo díry ve střeďáku. čím blíž motoru je díra , tím narůstá spotřeba a klesá výkon. Zato zvuk je zajímavější.
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
No to mi Hante povidej s mým vháji těsněním, kam se hrabe můj laděný výfuk .
Astra G 1,8 16V caravan 99, motor X18XE1
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Mirdas nesejčkuj Maratovi131 no i když si tím prošel asi skoro každý tady ...
Astra G 1,8 16V caravan 99, motor X18XE1
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
No já osobně mám právě teď taky vlnovec totálně na odpis Když nastartuju tak to přes něj jde hezky slyšet, jak kdyby bublal prostě plyny jdou mimo vlnovec ven a co se týče výkonu, je to na pí......prostě jde to totálně k háji, dneska jsem koupil dobrý pletenec v kelly, s vnitřním a vnějším pletením rozměry na co jsem měřil a mělo by to sedět jsou 45x150mm a cena 379,- což si myslím, je furt lepší než koupit celý potrubí s katem :D No to by vyšlo na nějakých 5-6000k :D no v sobotu to v práci u nás v Sejongu dáme dolů a doufám, že to půjde dobře , co se týče zhození výfuku, šrouby nevím jak vypadají, ale modlím se abych to nemusel řezat :D jakože ty šrouby to už nevím jak bych to tam zpátky vrátil :D kdo může ať hodí radu jak co nejlépe(nejšetrněji) dostat dolů ten výfuk, a co budu potřebovat na to, abych ho dal zpátky, budu muset koupit ještě to těsnění nebo jak se tomu říká té blbosti co se dává mezi ty dva kusy aby to těsnilo :D Díky hoši a lovu vaření zdar :D
Teď máme Z18xe Mazlík
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Machr co to umí u X motorů, řízně dá novej a zavaří na místě a za 1 hod jedeš
Když sundáš přední díl je to pakárna štěfty jsou zarostlé tak opatrně a někomu to jde dobře a někdo zlomí. Těsnění každopádně nové a origo opel ne náhrady. A snad ještě pastu na výfuky a nové svorky tedy jestli je pořeba mezi předním a středním dílem.
Když sundáš přední díl je to pakárna štěfty jsou zarostlé tak opatrně a někomu to jde dobře a někdo zlomí. Těsnění každopádně nové a origo opel ne náhrady. A snad ještě pastu na výfuky a nové svorky tedy jestli je pořeba mezi předním a středním dílem.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0