DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Odpovědět
Marat131
Příspěvky: 70
Registrován: 22 úno 2009, 16:02

DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Marat131 » 10 čer 2013, 16:56

Chcem sa opytat ci moze diera vo vyfuku sposobit stratu vykonu t.j.auto nema tah do kopca straca rychlost treba podradit pri zosliapnuti plynu auto zacne cukat a vykon nikde...mam astru g 1.6 16v 74 kw netesnost pri pletenci (pravdepodobne aj zly pletenec) a netesnost pri stredovom tlmici...tak toto potrebujem vediet ci tieto chyby mozu sposobit az tak velky ubytok vykonu dakujem

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Mike.S » 10 čer 2013, 17:12

Záleží na tom, jak moc to netěsní. Kdysi mi ještě na Š120 praskl podélně tlumič, rána jako z kanónu a rázem bylo 25 hřebců v čoudu. Zvuk dobrý, ale výkon na polovině.
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

jarcek
Příspěvky: 18
Registrován: 31 kvě 2013, 17:12
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od jarcek » 10 čer 2013, 17:49

samozrejmne ze ma za nasledek ztrata vykonu a vetsi spotreba ale zalezi na velikosti uniku spalin
Opel Astra Bertone 2.2 16v
Opel Astra g 98 X18XE
Fiat Marea 1.6 16v

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od jerry mouse » 10 čer 2013, 22:49

Mne osobne na 1.6 vypadol posledný diel vyfuku-tlmič a priznám sa že, som nič nezbadal na výkone a spotrebe, akorát trochu tuningovejši zvuk, ale nič hrozne! 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Stock
Příspěvky: 58
Registrován: 14 dub 2009, 18:06
Bydliště: Pardubice

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Stock » 10 čer 2013, 23:01

nevím jak je to u tvé motorizace, ale např. můj X18XE1 má 2 lambdy, mám jak jsem dnes zjistil špatné těsnění pod svodama směrem ke katu. Čímž lambda vyhodnocuje nesmysly a astřička nejede jak má. Du na to oklikou :), pokud je takováto závada blízko motoru, tak to samo vliv má. Co se týče posledního dílu výfuku, tak ne. Mám vlastní zkušenost, měl jsem před posledním dílem prasklou trubku. :D
Astra G 1,8 16V caravan 99, motor X18XE1

Uživatelský avatar
hant
Příspěvky: 3538
Registrován: 27 srp 2010, 22:20
Bydliště: Plzeň

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od hant » 10 čer 2013, 23:14

tak tak. je velký rozdíl u díry v zadním tlumíku a nebo třeba u prasklého vlnovce nebo díry ve střeďáku. čím blíž motoru je díra , tím narůstá spotřeba a klesá výkon. Zato zvuk je zajímavější.
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1


https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira

Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní

Stock
Příspěvky: 58
Registrován: 14 dub 2009, 18:06
Bydliště: Pardubice

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Stock » 10 čer 2013, 23:20

No to mi Hante povidej :D s mým vháji těsněním, kam se hrabe můj laděný výfuk :D.
Astra G 1,8 16V caravan 99, motor X18XE1

Mirdas
Příspěvky: 1333
Registrován: 28 lis 2011, 21:06
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Mirdas » 10 čer 2013, 23:42

a prasklé svody jsou taky bájo 8) :lol:
Born From Jets

Stock
Příspěvky: 58
Registrován: 14 dub 2009, 18:06
Bydliště: Pardubice

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Stock » 10 čer 2013, 23:45

Mirdas nesejčkuj Maratovi131 :) no i když si tím prošel asi skoro každý tady ... :(
Astra G 1,8 16V caravan 99, motor X18XE1

Mirdas
Příspěvky: 1333
Registrován: 28 lis 2011, 21:06
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Mirdas » 11 čer 2013, 00:35

až ty svoje schodim poskytnu žužo foto :lol: 8)
Born From Jets

Uživatelský avatar
Pjasatoo
Příspěvky: 650
Registrován: 20 kvě 2012, 10:21
Bydliště: Havířov

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Pjasatoo » 17 čer 2013, 21:19

No já osobně mám právě teď taky vlnovec totálně na odpis :) Když nastartuju tak to přes něj jde hezky slyšet, jak kdyby bublal :D prostě plyny jdou mimo vlnovec ven a co se týče výkonu, je to na pí......prostě jde to totálně k háji, dneska jsem koupil dobrý pletenec v kelly, s vnitřním a vnějším pletením rozměry na co jsem měřil a mělo by to sedět jsou 45x150mm a cena 379,- což si myslím, je furt lepší než koupit celý potrubí s katem :D:D No to by vyšlo na nějakých 5-6000k :D:D no v sobotu to v práci u nás v Sejongu dáme dolů a doufám, že to půjde dobře , co se týče zhození výfuku, šrouby nevím jak vypadají, ale modlím se abych to nemusel řezat :D:D jakože ty šrouby :D to už nevím jak bych to tam zpátky vrátil :D:D kdo může ať hodí radu jak co nejlépe(nejšetrněji) dostat dolů ten výfuk, a co budu potřebovat na to, abych ho dal zpátky, budu muset koupit ještě to těsnění nebo jak se tomu říká té blbosti co se dává mezi ty dva kusy :D aby to těsnilo :D:D Díky hoši a lovu vaření zdar :D:D
Teď máme Z18xe Mazlík

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Příspěvek od Jirka D. » 18 čer 2013, 08:33

Machr co to umí u X motorů, řízně dá novej a zavaří na místě a za 1 hod jedeš :mrgreen:

Když sundáš přední díl je to pakárna štěfty jsou zarostlé tak opatrně a někomu to jde dobře a někdo zlomí. Těsnění každopádně nové a origo opel ne náhrady. A snad ještě pastu na výfuky a nové svorky tedy jestli je pořeba mezi předním a středním dílem.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Odpovědět