jestli před 1/2 rokem něco dělali na motoru a je to ještě v záruce (6 měsíců) reklamuj to, asi něco udělali VELMI ŠPATNĚ..
v žádném případě se nesnaž se šponami v sacím okruhu jezdit, následky můžou být ještě horší.
Problem v EGR ventile?
Re: Problem v EGR ventile?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
Re: Problem v EGR ventile?
No takze takto. Co si pisal ohladom toho EGR ze to nemam zapojit elektrinu som sa nato pytal ale ze to musi byt zapojene pretoze ja mam Z14XE,tento motor sa vyznacuje tym ze tam je nedrban3j elektriny (preto ten motor je na hovno pretoze je to zbytocne komplikovane) a musi to byt zapojene pretoze to ide cez plynovy pedal ten EGR ci ako,ja som neni odbornik ale toto mi povedal automechanik. Nehovorim ze si pisal zle ale ze toto by sa dalo pri oznaceni motora XE nie Z.
Kluc dam do zapalovania,potocim na druhy stupen. Nabehnu kontrolky a ventilator sa spusti a tak podobne. Lenze ked som uz isiel startovat tak proste nic. Auto ticho,iba ventilator sa stiahne ale kontrolky stale svieta rovnako.
Dalej,cital som na nete ze jedna zenska mala tiez podobny problem stymto. Auto islo a zrazu prestalo ist. Dala to mechanikovi a on povedal ze kable su vytiahnute zo startera takze to bol problem. Sused na ulici (200m) ma jamu tak ze tam zanesiem auto a pozrem to. ako sme tlacili tak som mu povedal ze nech da kluc na druhy stupen,zaradi dvojku a nech drzi spojku a pomali pusta a pridava plyn. Auto chytilo hned,teraz auto chyta na brnk. Stale chyti ale ja viem ze zase sa to posiere. Chcem este vymontovat EGR ventil ci tam bude zase tie pilini ale uz je tma tak kaslem nato. Lenze auto ma zvuk ako keby mam 3.0. Nemam deravy vyfuk tak neviem co stym a strasne horuci je motor,normalne je to citit ten smrad tepla. Co stym moze byt? Mne sa zda ze ten EGR ventil blbne pretoze napr take 20 startovanie, stoho 5-6 startovanie musim pridavat plyn aby chytil. Uz som zufali do analneho otvoru :/
Kluc dam do zapalovania,potocim na druhy stupen. Nabehnu kontrolky a ventilator sa spusti a tak podobne. Lenze ked som uz isiel startovat tak proste nic. Auto ticho,iba ventilator sa stiahne ale kontrolky stale svieta rovnako.
Dalej,cital som na nete ze jedna zenska mala tiez podobny problem stymto. Auto islo a zrazu prestalo ist. Dala to mechanikovi a on povedal ze kable su vytiahnute zo startera takze to bol problem. Sused na ulici (200m) ma jamu tak ze tam zanesiem auto a pozrem to. ako sme tlacili tak som mu povedal ze nech da kluc na druhy stupen,zaradi dvojku a nech drzi spojku a pomali pusta a pridava plyn. Auto chytilo hned,teraz auto chyta na brnk. Stale chyti ale ja viem ze zase sa to posiere. Chcem este vymontovat EGR ventil ci tam bude zase tie pilini ale uz je tma tak kaslem nato. Lenze auto ma zvuk ako keby mam 3.0. Nemam deravy vyfuk tak neviem co stym a strasne horuci je motor,normalne je to citit ten smrad tepla. Co stym moze byt? Mne sa zda ze ten EGR ventil blbne pretoze napr take 20 startovanie, stoho 5-6 startovanie musim pridavat plyn aby chytil. Uz som zufali do analneho otvoru :/
Re: Problem v EGR ventile?
Spermin, to auto nebolo oficialnom servise. Nema mi to kdo vyreklamovat :/
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problem v EGR ventile?
Ahoj.
Já mám taky motor Z14XE a s tím EGR je to naprostá hloupost. Odpoj ho a auto maximálně po několika najetých kilometrech rozsvítí kontrolku na palubce.
Pokud Ti tedy netočí starter motorem pak je v háji, když bude slyšet alespoň cvakání cívky pak je to v rotoru ( třeba ložiska), když ani cívka necvaká tak jdi po ní. Píšeš že když zkusíš zastartovat tak poklesnou otáčky větráku, to vypadá na to, že proud k cívce jde ale ta startér nevysune (kraťas).
Ješte zkus vepředu auto na jedné straně zvednout, zařadit třeba 4 rychlost a za kolo pootočit motorem jest-li to vůbec pujde a s jakym odporem.
Mára.
Edit: teplo od motoru může být špatně dávkovanou směsí, odpoj ten egr a bylo by dobré zjistit jak chodí lambda sonda na katalyzátoru, čili diagnostikou. Taky bych testnul jest- li když už to vrčí jde dost výfukových plynů z výfuku, zda ten katalyzátor není po smrti a neucpal se nebo tlumič výfuku.
Pak už jedině ty tlaky válců a buděs vědět na čem seš.
Já mám taky motor Z14XE a s tím EGR je to naprostá hloupost. Odpoj ho a auto maximálně po několika najetých kilometrech rozsvítí kontrolku na palubce.
Pokud Ti tedy netočí starter motorem pak je v háji, když bude slyšet alespoň cvakání cívky pak je to v rotoru ( třeba ložiska), když ani cívka necvaká tak jdi po ní. Píšeš že když zkusíš zastartovat tak poklesnou otáčky větráku, to vypadá na to, že proud k cívce jde ale ta startér nevysune (kraťas).
Ješte zkus vepředu auto na jedné straně zvednout, zařadit třeba 4 rychlost a za kolo pootočit motorem jest-li to vůbec pujde a s jakym odporem.
Mára.
Edit: teplo od motoru může být špatně dávkovanou směsí, odpoj ten egr a bylo by dobré zjistit jak chodí lambda sonda na katalyzátoru, čili diagnostikou. Taky bych testnul jest- li když už to vrčí jde dost výfukových plynů z výfuku, zda ten katalyzátor není po smrti a neucpal se nebo tlumič výfuku.
Pak už jedině ty tlaky válců a buděs vědět na čem seš.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.