Problem v EGR ventile?

Turtles88
Příspěvky: 28
Registrován: 10 zář 2012, 19:07

Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Turtles88 » 30 bře 2013, 17:00

Zdravim
Mam problem. V sanií motora som mal umiestnené normálne že piliny (vid foto). Vycistil som to ale problem je ze v EGR ventile to je tiez a niekedy zostane vyskoceny a nenastartujem. Po odmotovani a prebhnuti na elektrine EGR vybieha a zaskaju cize funguje no ale spravil som to a vsetko pohode ale motor nejde nastartovat. Vybehnu kontrolky ale motor je hluchy. Chcem sa spytat, je problem v EGR ventile alebo moze byt niekde inde problem? Diagnostika je cista. Dik za info + pripajom foto EGR a pilin stoho

Obrázek

Reklama
 

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od spermin » 30 bře 2013, 18:16

to bude asi VELKÝ mechanický problém, piliny tam nemají co dělat.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Oťas » 30 bře 2013, 18:41

To jsou kovové špony??? :shock:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Turtles88
Příspěvky: 28
Registrován: 10 zář 2012, 19:07

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Turtles88 » 30 bře 2013, 19:01

No velky viem ze to bude pretoze auto nejde :) lenze neviem ze vcom. Hej normalne kovove ako keby som tam vrtal do prdele :(

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od spermin » 30 bře 2013, 20:12

BUDE V PRDELI VŠECHNO CO JE SPOLEČNÉ SE SPALOVÁNÍM-
písty, kroužky, ventily i sedla a bůh ví co ještě.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Jirka D. » 02 dub 2013, 08:45

To je masakr, původně jsem myslel, že to bude ze vzduchového filtru někdo tam dává ještě filc bílej pod filtr a někdy se to trhne a videl jsem vlákna filce.
Ale špony kurna to jeko by tam chyběl olej (někdy dřív, pak se dolil) a dřelo to o sebe.

Přeji at to opravíš a jezdíš dál, napiš co to bylo za špek v motoru.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Turtles88
Příspěvky: 28
Registrován: 10 zář 2012, 19:07

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Turtles88 » 02 dub 2013, 11:51

Diki moc ale ani za prdel neviem co stým moze byt. Lameme si nad tym hlavu a uz sme zufali

Marek Sládek
Příspěvky: 223
Registrován: 19 dub 2011, 10:56

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Marek Sládek » 02 dub 2013, 12:14

Ahoj.
Zkus EGR jednoduše odpojit konektorem, překontroluj že je stále zavřený a zkus nastartovat s elektrický odpojeným EGR ventilem.
Je možné, že ty pilinky jsou jenom z Katalyzátoru, nebo z toho, co do něj někdo nacpal místo originální náplně. Když by jsi odpojil na spodku vozu přírubu Katalyzátoru (mezi Katalyzátorem a "vlnovcem") koukni do vnitřku Katalyzátoru jak to v něm vypadá.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.

Turtles88
Příspěvky: 28
Registrován: 10 zář 2012, 19:07

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Turtles88 » 02 dub 2013, 12:19

Takze jednoducho mam odpojit EGR ventil od elektriny a skusit nastartovat? Co by to malo spravit ??

Marek Sládek
Příspěvky: 223
Registrován: 19 dub 2011, 10:56

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Marek Sládek » 02 dub 2013, 12:29

No mohlo by to normálně nastartovat, za předpokladu, že ten namontovaný EGR bude opravdu uzavřený. To si ověř, pak nech od něj odpojený kabel a zkus nastartovat. Když to chytne a bude "normálně" vrčet tak je EGR elektricky špatnej. Koukni taky když tak na ten Katalyzátor.
Jinak do teď auto normálně jezdilo, bez problémů?
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.

Turtles88
Příspěvky: 28
Registrován: 10 zář 2012, 19:07

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Turtles88 » 02 dub 2013, 12:38

No tak skusim to teda spravit a napisem ze ako som dopadol stym. Ked bude auto tiez hluche tak vcom vidis v problem? Fuu, s autom bolo stale nejaky problem. Robilo sa pretesnene vstreky , novy snimac paliva, nove lambda sondy, radiaca jednotka nova a nenapadne ma co este. Myslel som ze toto bude problem s starteri ale ten je pohode. Auto islo tak ze raz islo raz nie,raz za studena pohode ale inokedy nie. "Ako sa mu chcelo" a teraz tieto piliny. No kazdom pripade vyskusam to spravit, odmontujem este raz ten EGR a pozrem ci je zatvoreny a necham ho odpojeny od elek. a ci nastartuje. Napisem sem

Marek Sládek
Příspěvky: 223
Registrován: 19 dub 2011, 10:56

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Marek Sládek » 02 dub 2013, 12:47

Jak je to dlouho od přetěsnění vstřiků? Ti to kolem nich prskalo nebo přisávalo vzduch? Hned mě napadlo, jest-li by ty špony nemohli být od čištění, vystružení sedel pro vstřiky :?
Když už to auto takhle léčíš, nebylo by od věci změřit si kompresní tlaky na jednotlivých válcích.
Držím palce 8)
Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.

Turtles88
Příspěvky: 28
Registrován: 10 zář 2012, 19:07

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Turtles88 » 02 dub 2013, 12:59

Pol roka od pretesnenia. No ok,idem to vyskusat ten EGR ventil a napisem vysledok

Turtles88
Příspěvky: 28
Registrován: 10 zář 2012, 19:07

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Turtles88 » 02 dub 2013, 14:16

EGR ventil bol zatvoreny (priest bol dole skusal som aby si pobehal cez kabliky som ho napojil na baterku a chodil hore dole) no ale EGR som nenapojil na koncovku tej elektriny no aj tak to iste.Potocim klucom a stale je ticho. Do prdele uz neviem co stym :(

Marek Sládek
Příspěvky: 223
Registrován: 19 dub 2011, 10:56

Re: Problem v EGR ventile?

Příspěvek od Marek Sládek » 02 dub 2013, 17:04

No počkej? To jsem Tě asi nepochopil. Ty jako otočíš klíčem a startér netočí jo?
Kontrolky na budících na tebe svítí všechny, nebo jenom nějaká.
Mára.
Edit: Jest-li jsi jak píšeš čistil sání, předpokládám, že jsi měl dole škrtící klapku. Zapojil jsi zpět všechny hadičky a konektory? Na to koukni, ale jen v případě, že motor alespoň točí startérem.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.

Odpovědět