Zdravím, na mé Astře 1.4 G jsem si v motoru všiml, že mi kolem nějakého těsnění či co to je uniká olej. Od výměny oleje jsem najel cca 6 tisíc km (cca 4 měsíce) a podle rysky mi ubylo 0,5 litru oleje. Měl jsem za to, že je to stylem jízdy po dálnici, kde jezdím rychleji, ale když jsem si všiml té skvrny, tak to asi bude spíš tím.
Dávám sem fotku, kdyby mi někdo mohl říct, co by to mohlo být. Jako laikovi mi to přijde tak, že to v tom spoji špatně těsní.
Ve čtvrtek jedu do servisu, ale i tak mě zajímá, co by to mohlo být.
Všem děkuji za odpověď.
Uniká olej
- Reklama
Re: Uniká olej
Teď se dívám, na fotce ten spoj není vidět, je to vlevo pod tou trubicí, na fotce je pouze místo s olejem.
Astra G 1.4, 66kW, r. v. 2004
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Uniká olej
Ahoj.
Jest-li to poznávám, tak Tě trápí unik oleje, kolem klapky. Tam se olej dostane díky hadičkám, které tam vedou odvětrání z víka ventilů motoru. Ta levá silnější jde nad klapku, slabší jde malinkým otvorem do prostoru pod klapku. To čidlo co tam je našroubovaný je MAP. Asi by jsi se měl dát na vyčištění klapky, profouknutí (prošťouchnutí) toho otvoru v klapce od slabší hadice, může být ucpaný. Je i možné, že když se tlačí olej (olejové páry) ven tak si to může i přisávat falešný vzduch. Nemáš potíže s volnoběhem? Když budeš čistit klapku tak pod ní vyměň těsnění. Určitě Ti tam tudy ale neproběhlo 0,5 litru oleje, to by jsi měl zašpiněné daleko víc. Prostě Ti to už bude olej baštit.
Mára
Jest-li to poznávám, tak Tě trápí unik oleje, kolem klapky. Tam se olej dostane díky hadičkám, které tam vedou odvětrání z víka ventilů motoru. Ta levá silnější jde nad klapku, slabší jde malinkým otvorem do prostoru pod klapku. To čidlo co tam je našroubovaný je MAP. Asi by jsi se měl dát na vyčištění klapky, profouknutí (prošťouchnutí) toho otvoru v klapce od slabší hadice, může být ucpaný. Je i možné, že když se tlačí olej (olejové páry) ven tak si to může i přisávat falešný vzduch. Nemáš potíže s volnoběhem? Když budeš čistit klapku tak pod ní vyměň těsnění. Určitě Ti tam tudy ale neproběhlo 0,5 litru oleje, to by jsi měl zašpiněné daleko víc. Prostě Ti to už bude olej baštit.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Uniká olej
Zdravím Marku, děkuji za vyčerpávající informace, ve čtvrtek to vezu do servisu, uvidím, co mi na to řeknou. Bál jsem se, aby to nebyl nějaký větší problém.
S volnoběhem problém nemám, ani při studeném ani při zahřátém motoru, otáčky se drží na stejném místě. Že mi to bude žrát olej s tím počítám, to se nedá nic dělat, jen jsem se lekl, zda to není kvůli tomu.
Až budu vědět co a jak, napíšu sem, jak se to vyřešilo. Každopádně ještě jednou moc děkuji.
S volnoběhem problém nemám, ani při studeném ani při zahřátém motoru, otáčky se drží na stejném místě. Že mi to bude žrát olej s tím počítám, to se nedá nic dělat, jen jsem se lekl, zda to není kvůli tomu.
Až budu vědět co a jak, napíšu sem, jak se to vyřešilo. Každopádně ještě jednou moc děkuji.
Astra G 1.4, 66kW, r. v. 2004
Re: Uniká olej
Marku, tak je to opraveno, přesně to, co si říkal ty.. Ještě tam budu muset skrz klimatizaci a snad bude auto zase na nějakou dobu poslouchat tak jak má
Astra G 1.4, 66kW, r. v. 2004