Starty
Starty
Vím že je tad toho o tom víc ale odpoveď sem nenašel mám najednou problém dlouhé starty mírné cukání na nízkých rychlostech sem tam pokles otáček na volnoběh výměna svíček nic vypujčení zapalovací lišty žádná změna výměna oleje cca 2 měsíce to jen tak když přijdu k autu je studene tak je to ještě de ale jak je zahřate třeba někde zastavím za 10 min chci jet dál tak prostě hrůza rostě mi to přijde že čím teplejší auto tím je to horší ale není to pravidlo někdy se pomalu nedotknu klíče a naskočí jindy zas točím a pomalu nechytne nesetkal se stim někdo na co se dal zaměřit??
- Reklama
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starty
Ja mel problem v tom, ze kdyz bylo okolo 15°C (tusim) nebo jsem nekde dojel a za chvili nastartoval, tak mi auto nedrzelo poradne volnobeh a kdyz jsem slapl po plynu tak vetsinou chciplo. Po otevreni termostatu jiz vetsinou OK. Muj problem byla vaha vzduchu. V diag nic jen obcas P0170 - chuda nebo bohata vyfukova smes. Ale tato chyba se objevovala nahodne sporadicky a i kdyz auto nechtelo jet, tak v pameti nebyvala. Po vymene jiz OK.
Re: Starty
ievel a dela ti to na autobuse nebo vlaku kdyz nenapises tu zasadni vec jaky typ motoru mas
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: Starty
je to auto
x14xe rok 99 hatchback
x14xe rok 99 hatchback
Re: Starty
no tak novinka mám půjčenou novou zapalovací lištu dlouhe straty přetrvávaly ted tady na ostravsku 3 dny chcalo byla kosa a auto strartovalo celkem slušně až sem se divil dnes se oteplilo vylezlo slunko auto nahřáté kapota na dotek horká a starty něco šíleného takže 100% závyslost jak na okolni teplotě tak teplotě auta čím teplejší tím je to horší jen semtam se stane zázrak a auto naskočí na první protočení za každou radu budu líbat nohy
Re: Starty
Ahoj
tak mě to dělá to podobné. Jakmile jsou ty horka (teplota vzduchu 25 a víc a auto stojí na sluníčku), tak po startu motor neskutečně cuká (když se rozjedu, tak si připadám jak první den v autoškole - hop-hop-hop-hop). No asi tak po dvou třech minutách jízdy je to už v pořádku a jede to pěkně.
Mám se tedy zaměřit na váhu vzduchu? Mám doma diagnostiku (čínskou z ebay) a live data to zvládá. Na co se tam zaměřit? Jaké hodnoty by to mělo přibližně ukazovat u množství nasávaného vzduchu atd....
Packa
tak mě to dělá to podobné. Jakmile jsou ty horka (teplota vzduchu 25 a víc a auto stojí na sluníčku), tak po startu motor neskutečně cuká (když se rozjedu, tak si připadám jak první den v autoškole - hop-hop-hop-hop). No asi tak po dvou třech minutách jízdy je to už v pořádku a jede to pěkně.
Mám se tedy zaměřit na váhu vzduchu? Mám doma diagnostiku (čínskou z ebay) a live data to zvládá. Na co se tam zaměřit? Jaké hodnoty by to mělo přibližně ukazovat u množství nasávaného vzduchu atd....
Packa
Astra G 1.6 16V, X16XEL, rv.99 LPG
Re: Starty
mám stejný problém s cukáním starty jsouv pohodě ale čím větší teplo venku tak po nastartování jsou rozjezdy horší jak v autoškole a to stačí když na dvojku pustím plyn a přidám tak to asi tak 10x za sebou poskočí po zahřátí motoru je to o něco lepší ale dělá to furt. svíčky měněny pal. filtr měněn vzducháč taky. diag. nic nehlásí. díky všem za každou radu
Opel Astra Classic 2 1,4 16w twinport / r.v.2005
Re: Starty
tak jsem trochu laboroval s diagnostikou
na volnoběžné otačky ukazuje MAP senzor tlak cca 0,25 bar, při přidání plynu tlak zakolísá a pak se sníží na cca 0,2bar, po sundání nohy z plynu to nachvilku skočí na cca 0,9bar (už není skoro podtlak)
takže to asi ukazuje správné hodnoty
čidlo teploty vzduchu v sání ukazovalo 27stupnu, to by taky odpovídalo
teď to laborování:
odpojil jsem čidlo teploty, náhradní hodnotu to vzalo jako 40stupňů, chování motoru beze změny
odpojil jsem MAP senzor, a ejhle, rozsvítila se ta oranžová kontrolka motoru (jaké to překvapení ) otáčky vonoběhu padly na 550, a motor se třepal (prostě moc nízké otáčky), náhradní hodnotu podtlaku to ukazovalo 0,1bar, ale co je velice zajímavé, že motor reagoval okamžitě na sešlápnutí plynu a krásně se vytáčel nahoru. Oproti tomu se zapojeným čidlem po sešlápnutí plynu se nachvíli zadusí a teprve potom jde do otáček. Bohužel mě nějak nenapadlo jet to auto v tomhle stavu projet, takže zkoušeno jen na volnoběhu.
No myslím si že MAP senzor je v pořádku, při vypnutém motoru ukazoval tlak 1,02bar, což jsem si kontroloval na klasickém barometru a to sedělo
Takže asi bude problém, že mi to někde přisává vzduch, no v co nejbližší době se pokusím zkontrolovat všechny hadičky co vedou do sání, jestli není nějaká prasklá. Lze nějak zjistit že to přisává přes těsnění na sání?
na volnoběžné otačky ukazuje MAP senzor tlak cca 0,25 bar, při přidání plynu tlak zakolísá a pak se sníží na cca 0,2bar, po sundání nohy z plynu to nachvilku skočí na cca 0,9bar (už není skoro podtlak)
takže to asi ukazuje správné hodnoty
čidlo teploty vzduchu v sání ukazovalo 27stupnu, to by taky odpovídalo
teď to laborování:
odpojil jsem čidlo teploty, náhradní hodnotu to vzalo jako 40stupňů, chování motoru beze změny
odpojil jsem MAP senzor, a ejhle, rozsvítila se ta oranžová kontrolka motoru (jaké to překvapení ) otáčky vonoběhu padly na 550, a motor se třepal (prostě moc nízké otáčky), náhradní hodnotu podtlaku to ukazovalo 0,1bar, ale co je velice zajímavé, že motor reagoval okamžitě na sešlápnutí plynu a krásně se vytáčel nahoru. Oproti tomu se zapojeným čidlem po sešlápnutí plynu se nachvíli zadusí a teprve potom jde do otáček. Bohužel mě nějak nenapadlo jet to auto v tomhle stavu projet, takže zkoušeno jen na volnoběhu.
No myslím si že MAP senzor je v pořádku, při vypnutém motoru ukazoval tlak 1,02bar, což jsem si kontroloval na klasickém barometru a to sedělo
Takže asi bude problém, že mi to někde přisává vzduch, no v co nejbližší době se pokusím zkontrolovat všechny hadičky co vedou do sání, jestli není nějaká prasklá. Lze nějak zjistit že to přisává přes těsnění na sání?
Astra G 1.6 16V, X16XEL, rv.99 LPG