AGR / EGR

Odpovědět
Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Pleshoun » 29 kvě 2012, 15:21

Absinth píše:Tak na maila nebo na telefon odpoví každý, osobně nevím zdali lze egr SW vypnout jen přes diagnostiku (op-com či tech2 ) možná budou vědět jiní znalejší.

Pokud je na to potřeba něco jiného a složitějšího tak pak je třeba se domluvit s někým kdo to umí. Třeba zajet za dennym do brozan :P
To je u Pardubic? To bych mohl spojit s návštěvou babky... 2 mouchy jednou ranou ;-)
Zkusím maily jestli najdu...
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Reklama
 

Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Absinth » 29 kvě 2012, 15:25

Yes yes u perníkovic.

Denny umí, už mnoho opelů mu prošlo pod rukama

http://www.ase-dedic.com/ jeho www stránky. má tam email, i telefon, adresu..prostě vše
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2

Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Pleshoun » 29 kvě 2012, 15:26

Absinth píše:Yes yes u perníkovic.

Denny umí, už mnoho opelů mu prošlo pod rukama

http://www.ase-dedic.com/ jeho www stránky. má tam email, i telefon, adresu..prostě vše
Díky... uvidím jestli odpoví na SZ, přinejhorším provětrám mobil...
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spermin » 29 kvě 2012, 15:53

for Absinth
no pokud se to stane uprostřed cesty, stačí zastavit a znovu nastartovat, nebude nic svítit, pokud ano je problém jinde, a stejně se na cestě nic nevyřeší.
i když se kontrolka rožne, chci vědět, kdo tady ihned zastavuje a řeší tento problém.
každý se asi modlí, aby dojel.
A mám za to, že Z kové motory po rožnutí i zhasnou, X né, musí se znovu nastartovat,
podívejte se na můj popisek pod čarou..
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Paja1971
Příspěvky: 29
Registrován: 31 pro 2011, 08:26
Bydliště: Krnov

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Paja1971 » 29 kvě 2012, 19:25

Nahrává se komplet nová verze SW do ECU, takže pouze přes diagnostiku to myslím - určitě nejde. Ta cena byla myslím přesně 1.300,- Kč a trvalo to asi hodinku, ale pořád lepší než kupovat nový EGR (raději ne nějaký levný - vydržel mi půl rok a pak házel chybu na ECU + nouzový chod motoru) a nechat si špinit sání výfukem. Taky nadobro zmizí případný problém do budoucna s EGR. Jednoznačně dobrá investice 8)
Meriva 1,6 16V Cosmo, Z16XE, 2003

Uživatelský avatar
Paja1971
Příspěvky: 29
Registrován: 31 pro 2011, 08:26
Bydliště: Krnov

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Paja1971 » 29 kvě 2012, 19:28

Jo a ne všude to umí, třeba se raději dopředu zeptat. Chtěl jsem si to nechat udělat v Opavě u Opla a tam to neumí :(
Meriva 1,6 16V Cosmo, Z16XE, 2003

Uživatelský avatar
Paja1971
Příspěvky: 29
Registrován: 31 pro 2011, 08:26
Bydliště: Krnov

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Paja1971 » 29 kvě 2012, 19:32

spermin píše:for Absinth
no pokud se to stane uprostřed cesty, stačí zastavit a znovu nastartovat, nebude nic svítit, pokud ano je problém jinde, a stejně se na cestě nic nevyřeší.
i když se kontrolka rožne, chci vědět, kdo tady ihned zastavuje a řeší tento problém.
každý se asi modlí, aby dojel.
A mám za to, že Z kové motory po rožnutí i zhasnou, X né, musí se znovu nastartovat,
podívejte se na můj popisek pod čarou..
Problém s EGR nemusí být jen rozsvícená kontrolka. Nám se ihned motor přepínal do nouzového režimu a s autem se skoro nedalo jet, motor chcípal na volnoběh, škubal, nereagoval na pedál plynu, už bych to nechtěl zažít. http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Ope ... 17241.html
Meriva 1,6 16V Cosmo, Z16XE, 2003

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Defender » 29 kvě 2012, 20:18

rychlyradim píše:for Absinth: tak záslepka se tedy používá jenom na tzv. dojetí???? tedy aby ti nezdechal motor? s rozvícenou kontrolkou motoru? to se mně nezdá??!?!?!?! nevím jestli to tady už někdo udělal ale schválně zavolám v týdnu do Oplu co mně na to řeknou.....
Tak tohle je ale blbina (sorry Radime :D), vždyť když budu chtít dojet v případě nemožnosti další jízdy kvůli EGR, tak ho normálně na tvrdo odpojím z konektoru a je TO :lol:
Jo a myslím (ale nejsem si jistej) že na přehrání SW do ŘJ stačí ten origo TECH (či jak se tomu nadává, ale je to drahý jak koňský vejce :D) co má např. RomanK 8)
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od rychlyradim » 29 kvě 2012, 20:21

já vím, že je to blbina, jenom jsem reagoval :-) u mě zněl dotaz nač opel vyrábí záslepku pro naše motory když se to pak neráčí chovat normálně, bez kontrolky :-) jenom vydržaj prťka vyjedu si z ŘJ, proč mě kontrolka svítila, a pak ti to povím..... :mrgreen:

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Defender » 29 kvě 2012, 20:28

No Radime to je mi taky záhadou, ale obávám se že to neví ani ty měniči v Opel servisech :D :D
Mobil : 602318645

ievel
Příspěvky: 24
Registrován: 06 kvě 2012, 20:17

Re: AGR / EGR

Příspěvek od ievel » 04 čer 2012, 17:17

ČAU tak sem se pokusil objednat záslepku na x14xe a bylo mi zděleno že na tento motor záslepku neobjednávají že ji nemají tudíž bych tímto poprosil někoho z okolí Karviné a Orlové jestli by ji nedokazal vyrobit já toho na byte moc nenadělám předem díky

Uživatelský avatar
Lake292
Příspěvky: 845
Registrován: 30 srp 2011, 14:55
Bydliště: Brno

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Lake292 » 04 čer 2012, 17:53

ja napriklad mam x14xe a zaslepit sa mi to neda... po namontovani zaslepky svietila kontrolka motoru s chybou EGR, bolo mi povedane, ze v sani je nejaky MAP senzor, ktory mera tlak a porovnava ho stym co by malo byt za EGRom a ked tam je rozdiel tak to vyhodnoti ako chybu... sw v rj motora sa mi prehrat neda, takze mam smolu

cislo dielu na x14xe v opli bolo 5851970, snad budes mat viac stastia 8)

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od rychlyradim » 04 čer 2012, 18:10

a pořád je tu otázka, proč Opel prodává záslepku pro x-kové motory.....?!?!?!

Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Absinth » 07 čer 2012, 07:02

No co se týče negr ventilu já se ve finále rozhodl koupit nový. Nejníž sem se dostal u známýho na 2000kč za nový Delfín.

Potom dostala astřice zátěžovej test. Pracovně se jezdilo jezdilo byly jsme až u funzoo doma :D :D :D No a za nějakých 1500 Km žádný problém, žádná kontrola, kolísání otáček se ustálilo. Jelikož mám na negr 2 roky záruku tak mám klid kdyby se náhodou rozbil. Nicméně je to prvovýroba a ten první tam vydržel doteď ...

Takže za mě? máte li problém s EGR kupte nový EGR a budete mít klid.
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od rychlyradim » 21 čer 2012, 21:55

for Absinth:
tak a já jsem proti kupovat nový NEGR ventil :-). Jelikož můj už je KO, tak jsem přemýšlel co s tím. Prozatím jsem EGR odpojil, ale fakt si nemohu pomoci, auto jede lépe, lépe táhne, méně žere benzín...mimochodem ze zapojeným EGR, poškozeným, jsem měl spotřebu 7.5l/100km, někdy to vypadalo, že se auto nerozjede. Po vypojení spotřeba klesla dle PP na 5.8l/100km /test na 500Km/. Auto vůbec necuká! Tak mně teď povězte proč bych si měl EGR ventil kupovat, když bude auto línější a později mně to bude dělat problémy. Prostře u Sopla vzniká paradox, se závadou pojede auto lépe, než bez závady :-D. když si tam dám záslepku, tak se sice občas rozsvítí kontrolka, ale budu mít už od EGR nadosmrti pokoj. U rozsvícení kontrolky mohu tvrdit, že jde o sportovní mód vozu :D Po novém nastartování svítit nebude, takže kdyby se vyskytl jiný problém, budu o tom věděět, tato malá úprava mě příjde na 300,- Kč za záslepku, za nový EGR dám min 2000,- Kč a mohu očekávat zase problém, tak teď mně řekněte co je lepší??!?!?!

Odpovědět