1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
ZMK-lambda ti ukazuje hodnoty správně.Je jiná než zirkoniová.
Spíš bych to u motoru X18XE1,jednotka Simtec 70,tipl na vadu jednotky.
Opravu ti provedou v Actronics
http://www.actronics.eu/en
a zařizuje to
http://www.autoakademie.cz
Je to celkem běžný problém těchto jednotek.
Spíš bych to u motoru X18XE1,jednotka Simtec 70,tipl na vadu jednotky.
Opravu ti provedou v Actronics
http://www.actronics.eu/en
a zařizuje to
http://www.autoakademie.cz
Je to celkem běžný problém těchto jednotek.
- Reklama
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
Díky za typ. Uvidím jak se to vyvrbí a pokud to bude opravdu jednotkou, tak je oprava určitě lepší "zlo" než jednotka za 30 000 Kč.
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
tak při včerejší jízdě...mně auto nezklamalo..a taktéž pěkně zacukalo...při ot 2.500 to začalo ztrácet výkon.. (to bylo asi po ujetí 3 km od studeného startu).
No a při jízdě cukalo a cukalo.....nečekaně...
Tak jsem dnes vlítl na EGR ventil a čekalo mněne milé překvapení - škoda že jsem neměl při ruce foták! Tak zakarbonovanej EGR ventil jsem ještě neviděl! neposledny jsem ho čistil před cca 2 roky! a od té doby se zase pěkně zanesl...takže asi zavedu to, že při každé výměně oleje budu čistit i EGR ventil...
PS:cukání zatím ustalo
No a při jízdě cukalo a cukalo.....nečekaně...
Tak jsem dnes vlítl na EGR ventil a čekalo mněne milé překvapení - škoda že jsem neměl při ruce foták! Tak zakarbonovanej EGR ventil jsem ještě neviděl! neposledny jsem ho čistil před cca 2 roky! a od té doby se zase pěkně zanesl...takže asi zavedu to, že při každé výměně oleje budu čistit i EGR ventil...
PS:cukání zatím ustalo
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
Chci se zeptat u motoru 16.16v X16XEL se při rosvícených kontrolkách sepne rele palivového čerpadla a začne tlakovat rampu ? nebo až při startování ?
Díky za odpověď
Díky za odpověď
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
NIKDO NEVÍ ?
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
to LEPO1:
Z Jak na to od Etzolda: pokud při zapnutém zapalování nenásledují startovací impulzy, je relé odpojeno. Takže z toho mi vyplývá, že při kontrolkách relé sepne, čerpadlo natlakuje soustavu a když nebudeš do nějakýho času startovat, tak se relé zase rozepne a čerpadlo se vypne.
Z Jak na to od Etzolda: pokud při zapnutém zapalování nenásledují startovací impulzy, je relé odpojeno. Takže z toho mi vyplývá, že při kontrolkách relé sepne, čerpadlo natlakuje soustavu a když nebudeš do nějakýho času startovat, tak se relé zase rozepne a čerpadlo se vypne.
1,6 X16XEL
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
Chlapi, chci se vrátit po delší době k mému problému s cukáním za tepla. Problém jsem vyřešil zaslepením EGR ventilu. Psal jsem, že je nový, no, asi tak rok, ale že by to dělal on mě ani ve snu nenapadlo. Nyní auto jede klidně. Ještě jsem koupil aditiva do benzinu na čištění vstřiků a karbonu tak očekávám ještě malé zlepšení, ale už nyní jsem spokojený. Díky všem, kteří se mi snažili před časem pomoct. Ať vám OPLÍCI jedou! Čau.
Mám dodaz ohledně přívodu paliva (benzín), myslím si, že to bude tím, jinač si neumím vysvětlit proč na jízdu na LPG mně motor šlape jako hodinky, a jen co ho přepnu na benzín, tak auto adekvátně nereaguje na sešlápnutí plynu a jede si svým výrazně škubavým pohybem, což je v skutku nebezpečné. Když jsem to teď projížděl, tak se to vypadalo, jako by se v co druhé vteřině do motoru nedostávalo palivo a "jelo" tak na prázdno. Nevíte v čem může být chyba? Díky za radu.
Astra G 1.6 16V, 74kW
Astra G 1.6 16V, 74kW
Re:
toho může bejt opravdu hodně, egr,škrtící klapka,be vstřikovače, lpg vstřikovače.ex.term píše:Mám dodaz ohledně přívodu paliva (benzín), myslím si, že to bude tím, jinač si neumím vysvětlit proč na jízdu na LPG mně motor šlape jako hodinky, a jen co ho přepnu na benzín, tak auto adekvátně nereaguje na sešlápnutí plynu a jede si svým výrazně škubavým pohybem, což je v skutku nebezpečné. Když jsem to teď projížděl, tak se to vypadalo, jako by se v co druhé vteřině do motoru nedostávalo palivo a "jelo" tak na prázdno. Nevíte v čem může být chyba? Díky za radu.
Astra G 1.6 16V, 74kW
jaký je první raní start na be jetli dlouho točí motor na be tak jsou v háji lpg vstřikovače,
jestli naskočí hned tak bych se zaměřil na be vstřikovače, vyčistil klapku , krokový motorek a egr. ty be vsřikovače jen něco do benzínu na čištění vstřikovačů a vyjet alespoň jednu nádrž.
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
na be a LPG to startuje stejně - 1-2 vteřiny. Na neutrálu se motor chová normálně jak ve vysokých tak i v nízkých otáčkách. Jenom samotná jízda na be je skoro nemožná. Nedá se na základě toho omezit možnosti proč mi to tak dělá?
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
pak bych preventyvně vyčistil egr,klapku,krokový motorek je to na 1 hod práce a dát do benzinu aditiva na čištění vstřiků. Pokud to nepomůže tak napíchou na pc.
Re: 1,6 X16XEL cuká, na diagnostice nic není
voda v benzínu, ucpaný palivový filtr a mnoho jiného.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic