škube 2.2 benzín
Re: škube 2.2 benzín
tak diagnostika nebyla třeba je špatný vstřikovač jeden.nevíto kdo má díly na tento motor z22se??
Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
- Reklama
Re: škube 2.2 benzín
tak protože nový vstřik stojí 3800kč a na vrakáčí je to nesehnatelné jak jsem zjistil a já jsem měl doma vstřiky z calibry turbo tak jsem je tam šupnul šly krásně dopasovat jen bylo třeba předělat konektor nic víc a mám to zadarmo a navíc ty vstřiky mají lepší rozprašnost než ty co tam byli a ještě mají větší průtok
Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Re: škube 2.2 benzín
Zdar,podobný problém jsem měl Zafiry 1.6. Škubání motoru do cca 3000,ve vyšších otáčkách už šel v pohodě.Bohužel to nikdo nedokázal opravit,výměna vstřiků,EGR ventilu,lambda sondy atd.Na diagnostice to neukázalo nic,tento stav trval asi půl roku.Pak to samo přestalo.Auto už jsem dávno prodal,ale zajímalo by mě,čím to bylo.
Re: škube 2.2 benzín
Dobrý večer,
po čtení témat v této sekci jsem si přesto vybral tohle táma kde napíši, abych nezakládal nové vlákno a proto, že mám pocit, že můj průběh problému je trochu odlišný a jsou v podstatě dva.
Jedná se o motor Z22SE.
S autem se mnoho nejezdí, respektive přes zimu vůbec. Na jaře a na podzim kdy je chladněji a vlhčí vzduch a motor studený, tak již v nižších otáčkách (cca 2000) motor začne poškubávat a nejde za plynem, musím povolit plynový pedál a zlehka jen přidávat plyn a držet motor pod kritickými otáčkami. Když přidám více krom špatného chodu problikne oranžová kontrolka chladiče s ventilátorem nebo co to je. Tento týden se stalo i to, že nešel motor vůbec udržet v chodu a nakonec se zastavil. Bežně po ohřátí - ujetí pár kilometrů motor běží bez problému i v tento den po opětovném nastartování již bežel normálně.
Problém druhý je trvalého rázu. Při jízdě ať je motor studený nebo v provozní teplotě, prakticky na jakýkoli rychlostní stupeň začne v cca. 4500ot/min. škubat a nechce jít dál do otáček.
Auto většinu času stojí vyjede max. dvakrát v týdnu v sezoně a málokdy na delší cestu. Po ohřátí na provozní teplotu má motor tichý pravidelný chod... až moc tichý, nejsem na to zvyklý.
Rozhodl jsem se to nyní do jara vyřešit a po čtení zde na fóru mám více jasněji co vše by to mohlo způsobovat, přesto jistě nevím, každý má projev problému trochu jiný a každý řešení trochu jiné. Třeba se někdo z vás setkal přímo s mým popisovaným problémem a bude znát přesné řešení.
Předem děkuji za rady.
po čtení témat v této sekci jsem si přesto vybral tohle táma kde napíši, abych nezakládal nové vlákno a proto, že mám pocit, že můj průběh problému je trochu odlišný a jsou v podstatě dva.
Jedná se o motor Z22SE.
S autem se mnoho nejezdí, respektive přes zimu vůbec. Na jaře a na podzim kdy je chladněji a vlhčí vzduch a motor studený, tak již v nižších otáčkách (cca 2000) motor začne poškubávat a nejde za plynem, musím povolit plynový pedál a zlehka jen přidávat plyn a držet motor pod kritickými otáčkami. Když přidám více krom špatného chodu problikne oranžová kontrolka chladiče s ventilátorem nebo co to je. Tento týden se stalo i to, že nešel motor vůbec udržet v chodu a nakonec se zastavil. Bežně po ohřátí - ujetí pár kilometrů motor běží bez problému i v tento den po opětovném nastartování již bežel normálně.
Problém druhý je trvalého rázu. Při jízdě ať je motor studený nebo v provozní teplotě, prakticky na jakýkoli rychlostní stupeň začne v cca. 4500ot/min. škubat a nechce jít dál do otáček.
Auto většinu času stojí vyjede max. dvakrát v týdnu v sezoně a málokdy na delší cestu. Po ohřátí na provozní teplotu má motor tichý pravidelný chod... až moc tichý, nejsem na to zvyklý.
Rozhodl jsem se to nyní do jara vyřešit a po čtení zde na fóru mám více jasněji co vše by to mohlo způsobovat, přesto jistě nevím, každý má projev problému trochu jiný a každý řešení trochu jiné. Třeba se někdo z vás setkal přímo s mým popisovaným problémem a bude znát přesné řešení.
Předem děkuji za rady.
Opel Astra G Cabrio 2,2i 16V Bertone
Opel Vectra C Caravan 2,2Dti 16V
..........................
Dříve:
Opel Manta B 2,0i; Opel Senator B 3,0i V6; Opel Vectra A 2,0i 16V 2000; Opel Astra F Caravan 1,6D
Škoda 1100 MB De Luxe; Ford Mustang LX 2,4; Fiat Croma 2,5 TD; BMW e30 touring 2,5i V6
Opel Vectra C Caravan 2,2Dti 16V
..........................
Dříve:
Opel Manta B 2,0i; Opel Senator B 3,0i V6; Opel Vectra A 2,0i 16V 2000; Opel Astra F Caravan 1,6D
Škoda 1100 MB De Luxe; Ford Mustang LX 2,4; Fiat Croma 2,5 TD; BMW e30 touring 2,5i V6
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: škube 2.2 benzín
Neviem ako to auto maš dlho, ale podľa toho čo pišeš tak usudzujem že tankuješ tak maximalne 2-3 do roka! Palivovy filter maš vymenený alebo pôvodny, no ked to nevieš tak by som to skúsil jeho vymenou a nanankovanim kvalitneho paliva a to nemyslim na shell ale na niečo lepšie pripadne nejake to dobré aditivum na prečiastenie vstrekov a rozhodne je dobré autak niekde aspon na tých 100 kilakov patrične prehnať nech sa vyčistia pavuci a sadze z komina a to nemyslim otačkami pod 3tisic ako je v kabriu pri kochani zvykom! Po dvoch takých to jazdach by to mohlo byť už dosť badatelne či sa to vôbec zlepšilo a až potom by som patral dalej!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: škube 2.2 benzín
Ahoj, tímto to určitě nebude. Tankujeme po malých dávkách, ale často, filtr měněný, nevím co znamená vyčistit pavučiny a saze, do toho dělá žena... ta dostala nedávno pokutu za rychlou jízdu jako pirátka silnic.
Bohužel možností je mnoho čím by to mohlo být a některé nejsou zrovna levné a tak jsem tajně doufal, že třeba někdo měl přímo ten samý projev chování tak jak jej popisuji.
ještě dotaz mimo tento problém jerry. Ty máš motor Y22DTR, kdy jsi dělal rozvody, jestli si je dělal? Dík.
Bohužel možností je mnoho čím by to mohlo být a některé nejsou zrovna levné a tak jsem tajně doufal, že třeba někdo měl přímo ten samý projev chování tak jak jej popisuji.
ještě dotaz mimo tento problém jerry. Ty máš motor Y22DTR, kdy jsi dělal rozvody, jestli si je dělal? Dík.
Opel Astra G Cabrio 2,2i 16V Bertone
Opel Vectra C Caravan 2,2Dti 16V
..........................
Dříve:
Opel Manta B 2,0i; Opel Senator B 3,0i V6; Opel Vectra A 2,0i 16V 2000; Opel Astra F Caravan 1,6D
Škoda 1100 MB De Luxe; Ford Mustang LX 2,4; Fiat Croma 2,5 TD; BMW e30 touring 2,5i V6
Opel Vectra C Caravan 2,2Dti 16V
..........................
Dříve:
Opel Manta B 2,0i; Opel Senator B 3,0i V6; Opel Vectra A 2,0i 16V 2000; Opel Astra F Caravan 1,6D
Škoda 1100 MB De Luxe; Ford Mustang LX 2,4; Fiat Croma 2,5 TD; BMW e30 touring 2,5i V6
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: škube 2.2 benzín
Rozvody sa tam nedoporučuje delat, treba počkať kym ti rupne motor a potom tam daš druhy motor z menšim najazdom km a maš to vyriešene, vyjde to aj trochu lacnejšie ako samotne nové rozvody + praca!MichalS píše:Ahoj, tímto to určitě nebude. Tankujeme po malých dávkách, ale často, filtr měněný, nevím co znamená vyčistit pavučiny a saze, do toho dělá žena... ta dostala nedávno pokutu za rychlou jízdu jako pirátka silnic.
Bohužel možností je mnoho čím by to mohlo být a některé nejsou zrovna levné a tak jsem tajně doufal, že třeba někdo měl přímo ten samý projev chování tak jak jej popisuji.
ještě dotaz mimo tento problém jerry. Ty máš motor Y22DTR, kdy jsi dělal rozvody, jestli si je dělal? Dík.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957