Nove turbo ci repas?

Odpovědět
Uživatelský avatar
rodel99
Příspěvky: 323
Registrován: 16 pro 2007, 08:32
Bydliště: svk,cadca

Nove turbo ci repas?

Příspěvek od rodel99 » 14 dub 2010, 14:19

caute,,,tak na mojom coupe turbo mam spotrebu oleja cca 1L na 3500km, v potrubi mam celkom slusne oleja,,,len teraz su nasledujuce moznosti

1. Repas stareho za predpokladu ze pojde o vymenu tesneni,lozisk, dekarbonizaciu a vyvazenie by stalo 315,87€ + tesnenia na zvody a vyfukove potrubie + praca vymontovanie turba, namontovanie turba inou firmou,,,,,

2. Kupa noveho presne Z20LET 1147,- € + tesnenia +robota

3. Kupa noveho z britanie ale Z20LEH alias VXR turba(ktore nieje nijako preslavene svojou vydrzou) za cenu cca 600€ + tesnenia + praca

najviac ma momentalne laka ten repas, mam najazdene cca 95000km tak myslim ze po repase by este mohlo par rokov vydrzat....no najviac ma laka to VXR turbo, no len aby slapalo uplne naporiadok + viac vykonu treba to dat naladit , co tiez nieje lacna zalezitost a rozhodne mimo cesko/slovenska zalezitost + dalsie opletacky,,,,

co poradite? :):):) diki

Reklama
 

Uživatelský avatar
Kexik12
Příspěvky: 112
Registrován: 04 říj 2009, 12:54
Bydliště: Kosice-Slovakia

Re: Nove turbo ci repas?

Příspěvek od Kexik12 » 14 dub 2010, 17:27

na svojej astra som riesil ten isty problem akurat s tym rozdielom ze mne to zralo asi 1l na 1000km co uz je dost hladal som riesenie a kazdy mi radil nieco ine len nie vymenu turba.Vymenil som kruzky a gufera na ventiloch a nic nepomohlo nakoniec som sa rozhodol ze dam dole turbo.Mozno keby som hned na zaciatku riesil turbo a nie ostatne veci dalo by sa este zachranit ale ked som ho odniesol do servisu chlapik mi povedal ze uz sa nebude dat zachranit namontoval som ho a jazdil dalej.Zhanal dalej ked ze sa uz nedal urobit repas musel som zohnat nove.Nakoniec som zohnal v polsku repas za 6000 ceskych korun najazdil som zatial si 15000km a vsetko v pohode nezozralo ani kvapku oleja.Bol som aj na valcovej brzde a vsetky hodnoty co sa tykaju tlaku turba boli ok.Ja som s turbom spokojny a ak by som este mal riesit taky problem opat by som sa obratil na poliakov.Niekde este mam kontakt tak ak budes chciet tak napis
Z20LET

Uživatelský avatar
rodel99
Příspěvky: 323
Registrován: 16 pro 2007, 08:32
Bydliště: svk,cadca

Re: Nove turbo ci repas?

Příspěvek od rodel99 » 19 dub 2010, 21:34

tak turbo uz je po repase,,vymenene tesnenia,prelestene ,,,,akurat som si vsimol tuto prasklinu,,,myslite ze by to mohlo byt nieco vazne? tam mi to vobec nespominali tak dufam ze to nebude vadit,,,,

Obrázek
Obrázek

Turbi
Příspěvky: 18
Registrován: 01 srp 2010, 08:46

Re: Nove turbo ci repas?

Příspěvek od Turbi » 11 srp 2010, 19:19

extremne by to vadit nemalo...ale da sa to aj zavarit

Uživatelský avatar
Fogino
Příspěvky: 117
Registrován: 21 lis 2008, 19:44
Bydliště: Trnava

Re: Nove turbo ci repas?

Příspěvek od Fogino » 31 bře 2012, 09:58

Nejaký navod na výmenu turba bi nebol ? Je to velký problém vymenit ? 1,7 dti 16v opel astra g caravan
som v taliansku turbo mám ale ...
Astra G 1.7 DTI 16 V caravan Y17DT 2000

Uživatelský avatar
mirda2908
Příspěvky: 5276
Registrován: 31 črc 2009, 16:04
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Nove turbo ci repas?

Příspěvek od mirda2908 » 31 bře 2012, 10:31

no problem by to nemal byt ak si sikovni alr bude asi zly pristup
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013

Uživatelský avatar
Fogino
Příspěvky: 117
Registrován: 21 lis 2008, 19:44
Bydliště: Trnava

Re: Nove turbo ci repas?

Příspěvek od Fogino » 31 bře 2012, 10:43

mirda2908 píše:no problem by to nemal byt ak si sikovni alr bude asi zly pristup
je treba vypúšťať nejaké kvapaliny či olej ? potečie z toho niečo ?

časovo je to na koľko asi ?
Astra G 1.7 DTI 16 V caravan Y17DT 2000

sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

Re: Nove turbo ci repas?

Příspěvek od sabelt » 31 bře 2012, 10:53

Ahoj,

když litam po okreskach atd. tak mi to žere tak 750mll na 1500 km ... taky me ty hodnoty nejak extra neberou ... a zacal jsem to řešit. Když mi praskla hlava, tak jsem nechal na nivymenit uplne vsecko, jen puvodni vacky. Takze hlavu mam uplne novou. Tam by olej unikat nemel.

Gufera na klice jsou OK, jinak by to chcalo ven.

Pistni krouzky jsou taky OK, jinak by to zralo extremne a mel bych barevnej kour z vejfuku.

Tak jsem řešil od kamaráda turbo, ktere by mělo mít nalítáno cca 5000km, ted uz ma vic... no ale zere to pouze o malinko méně. Bohuzel Ty svody mam taky praskle na místě kde ty, kazde svody jsou na 90% praskle na tomto místě, je to slabina u turba na Z20LET motoru. Popravdě nevím jestli to nebude mít 100%vliv na výkon motoru, protoze je to zrovna u klapky wastegate ventilu, a ten kdyz je zavreje tak vsecky spaliny jdou na lopatky turba.... jenze kdyz je tam ta prasklinka, tak muzou cas spalin letet tou prasklinkou, a nebudou tudiz tlacit na lopatky turba a tím bude o neco mensí výkon.

Jeste dalsi poznatek, na puvodním turbu a "novém" co mam, ta prasklinka je o dost mensi jak mas ty. Tvoje je uz doost velka, radeji se koukni po nkeom kdo by to dokazal opravit, ale par lidi mi uzreklo ze mi to opravit nepude, ale nadeje umírá poslední...

Jinak to ze mas olej v sání tak to je prej normální, protoze máme odvětravané vačkové hřídele kde se to vrací zpět do sání.

Tak hodně štastných km :-)

M.
Z20LET Coupe in Schwarz... One of my dream comes true...

Odpovědět




TOPlist