Mám na Vás dotaz.
Dneska při venkovní teplotě 31 stupnů jsem ujel cca 100km.
Po 100km mi z ničeho nic (aniž by se rozsvítila jakákoli kontrolka i nějaký náznak auta třeba šubání, ztráta výkonu apod.) když jsem dojížděl ke koloně mi zhas motor.

Při opětovnám nastartování auto nechtělo chytnout. Teplota motoru byla 80 stupnů, nádrž paliva byla poloviční, baterie nová 55Ah. Otevřel jsem kapotu a koukl jsetli není někdě vypadlí kontakt a nic prošel jsem i všechny pojistky, žádná nebyla poškozená.
Po 30 minutách marnosti a sezení v autě jsem zkusil nastartovat, sešlápl jsem tedy spojku a otočil klíčkem a auto chytlo

Mám Opel Astru G 3dv. 1,2 16V, rok výroby 98
Tak mi prosím poraďte v čem mohl být zádrhel??? Díky moc za radu